Ekkelenkamp op radar bij FC Twente: ''Gaan weer poging wagen''

41
Ekkelenkamp op radar bij FC Twente: ''Gaan weer poging wagen''

Jurgen Ekkelenkamp wordt al lange tijd in verband gebracht met FC Twente. De middenvelder van Ajax kan mogelijk op huurbasis naar Enschede komen. Andries Ulderink, assistent-trainer van FC Twente, heeft goede contacten bij Ajax.

Zo kent hij directeur voetbalzaken Marc Overmars van Ajax goed en kan hij wel eens een belletje wagen volgens een aantal supporters. "Ik ga de actie opzetten", lacht Ulderink in de uitzending van VoetbalTijd. "Maar het is denk ik geen geheim dat wij er veel energie in hebben gestoken om te kijken of we Jurgen deze kant op konden halen. Wij denken dat het een hartstikke goede speler is."

FC Twente kan komende zomer een nieuwe poging wagen voor Ekkelenkamp. "Ik denk dat het in deze fase nog iets te vroeg is. Ajax en wij zijn nog volop bezig. Ik denk dat dat soort namen pas komen zodra de competitie is afgelopen. Maar hij staat zeker bij ons op de radar. Wij zijn hem natuurlijk blijven volgen", aldus Ulderink.

De assistent van trainer Ron Jans kwam op voorspraak van Overmars in 2013 als scout naar Ajax, waar hij later ook trainer van Jong Ajax werd. Ulderink was ook nog hoofdtrainer bij Ajax Cape Town en kan zijn oude contacten straks weer aanspreken. "Ik kan me goed voorstellen dat wij straks zeker weer een poging gaan wagen om te kijken of hij naar FC Twente kan komen", besluit hij.

41 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Apr 2021 om 19:55
    • Quote van 21 Apr 2021 om 12:38
      Jij maakt er van dat hij ons niets kost, dat zegt Ja Die niet. Dat woordje bijna maakt een wereld van verschil.
    Wtf? Ik zeg juist dat hij veel kost. Misschien zelf eerst eens goed lezen.
  • 21 Apr 2021 om 12:38
    • Quote van 21 Apr 2021 om 11:35
      Vertel. Misschien haal jij hier meer uit dan er staat:

      "Nee Danillo kost ons bijna niets man!!!"
    Jij maakt er van dat hij ons niets kost, dat zegt Ja Die niet. Dat woordje bijna maakt een wereld van verschil.
  • 21 Apr 2021 om 11:35
    • Quote van 21 Apr 2021 om 11:18
      Misschien moet je eens goed lezen.
    Vertel. Misschien haal jij hier meer uit dan er staat:

    "Nee Danillo kost ons bijna niets man!!!"
  • 21 Apr 2021 om 11:18
    • Quote van 21 Apr 2021 om 11:17
      Dus Danilo kost ons niets + we krijgen nog een deel van de transfer die hij eventueel maakt?
      Stuurt Ajax straks in de zomer ook nog een zak goud deze kant op?
    Misschien moet je eens goed lezen.
  • 21 Apr 2021 om 11:17
    • Quote van 20 Apr 2021 om 21:24
      Nee Danillo kost ons bijna niets man!!!
    Dus Danilo kost ons niets + we krijgen nog een deel van de transfer die hij eventueel maakt?
    Stuurt Ajax straks in de zomer ook nog een zak goud deze kant op?
  • 21 Apr 2021 om 01:09
    • Quote van 20 Apr 2021 om 21:55
      als Danilo zn vorm van de 1e seizoenshelft had behouden kregen we zelfs geld toe bij verkoop door Ajax..
    Juist.
  • 21 Apr 2021 om 01:09
    • Quote van 20 Apr 2021 om 21:52
      gelukkig brengt Drommel ons nog wat geld int laadje en dan toch nog 6 milj.tekort dit coronajaar , hadden wij zeker bij elkaar gezopen, het zit Streuer en Jans wel erg tegen dit jaar enz.. zou een jaar van opbouw worden ..hopelijk mogen wij met zn allen straks weer onze Veste in ...
    100%
  • 20 Apr 2021 om 21:55
    • Quote van 20 Apr 2021 om 21:24
      Nee Danillo kost ons bijna niets man!!!
    als Danilo zn vorm van de 1e seizoenshelft had behouden kregen we zelfs geld toe bij verkoop door Ajax..
  • 20 Apr 2021 om 21:52
    • Quote van 20 Apr 2021 om 21:26
      Ik heb ook vertrouwen in Jans en Streuer. Voor de 100%,maar sommigen denken dat we geld zat hebben.
    gelukkig brengt Drommel ons nog wat geld int laadje en dan toch nog 6 milj.tekort dit coronajaar , hadden wij zeker bij elkaar gezopen, het zit Streuer en Jans wel erg tegen dit jaar enz.. zou een jaar van opbouw worden ..hopelijk mogen wij met zn allen straks weer onze Veste in ...
  • 20 Apr 2021 om 21:26
    • Quote van 20 Apr 2021 om 20:33
      wij hebben een salarisplafond van 200K en een berg schulden...niets gekocht cq verkocht... die uut Almelo hebben 2 midvoors verkocht voor pakweg 10 milj....1 aan Utrecht en 1 naar Belgie... idd hebben dus meer geld en minder schulden.. Heeft alles te maken wat er int verleden en de laatste jaren gebeurt is ..nu zo doorgaan als afgelopen jaar ..heb vertrouwen in Streuer en Jans
    Ik heb ook vertrouwen in Jans en Streuer. Voor de 100%,maar sommigen denken dat we geld zat hebben.
  • 20 Apr 2021 om 21:24
    • Quote van 20 Apr 2021 om 20:26
      Ja, het salarisplafond. Wat denk jij dan?
    Nee Danillo kost ons bijna niets man!!!
  • 20 Apr 2021 om 20:33
    • Quote van 20 Apr 2021 om 19:39
      Bedoelde met mijn opmerking van beter scouten. Probeer zelf spelers te scouten die je kunt binnen halen. Kijk eens naar onze buren in Almelo. Die doen dat toch wel beetje beter. Met weinig geld
    wij hebben een salarisplafond van 200K en een berg schulden...niets gekocht cq verkocht... die uut Almelo hebben 2 midvoors verkocht voor pakweg 10 milj....1 aan Utrecht en 1 naar Belgie... idd hebben dus meer geld en minder schulden.. Heeft alles te maken wat er int verleden en de laatste jaren gebeurt is ..nu zo doorgaan als afgelopen jaar ..heb vertrouwen in Streuer en Jans
  • 20 Apr 2021 om 20:26
    • Quote van 20 Apr 2021 om 20:00
      Wie zegt dat hij bakken met geld kost??? Haha weet jij wat Twente Danillo kost?? Zoek dat maar een uit zul je raar opkijken haha, bak geld naar huurspelers.
    Ja, het salarisplafond. Wat denk jij dan?
  • 20 Apr 2021 om 20:00
    • Quote van 20 Apr 2021 om 19:16
      Cerny liet bij Utrecht ook niets zien, die periodes hadden een reden gaf hij zelf aan.
      Danilo raakt al een half jaar helemaal niets. Die staat er nog in bij gebrek aan een andere spits, wat misschien ook direct het probleem is.

      Ik begrijp niet helemaal waarom ja alles opnoemt qua positie op de ranglijst etc, dat snap ik ook wel. Ik kijk toevallig ook naar onze FC :P

      Dacht dat het over Ekkelenkamp ging, en of hij zoveel toevoegt dat het de moeite is om weer een dure speler te huren voor een bak geld.
      Ik vind hem niet veel beter dan wat we er nu hebben lopen, van wat ik er van heb zien.
      Nogmaals; leuk een paar assists en goals in de KKD maar dat zegt me niet zoveel.

      Maargoed, we verschillen duidelijk van mening.
      Mocht hij gehuurd worden dan hoop ik dat hij me kan verassen uiteraard.
    Wie zegt dat hij bakken met geld kost??? Haha weet jij wat Twente Danillo kost?? Zoek dat maar een uit zul je raar opkijken haha, bak geld naar huurspelers.
  • 20 Apr 2021 om 19:39
    • Quote van 20 Apr 2021 om 14:26
      Tuurlijk zulke spelers scout je ook zomaar even he? Nou geef het aan Streuer door, maar geef je weinig kans, je moet blij zijn dat zo een gast hier wil voetballen. Want anders krijgen we met alle respect meer, Bosch, Roemerato, enz. Het gaat hier om een speler met dat beetje extra.
    Bedoelde met mijn opmerking van beter scouten. Probeer zelf spelers te scouten die je kunt binnen halen. Kijk eens naar onze buren in Almelo. Die doen dat toch wel beetje beter. Met weinig geld
  • 20 Apr 2021 om 19:20
    • Quote van 20 Apr 2021 om 19:02
      Die gaat lekker op het tweede niveau in Duitsland of Engeland spelen.
    Daar vind ik het dus ook een type voor, en iemand die uiteindelijk middenmoot ED gaat spelen/eindigt.
  • 20 Apr 2021 om 19:16
    • Quote van 20 Apr 2021 om 18:15
      Cerny kwam bij ajax ook niet uit de verf buiten de KKD zelfde als danilo en cerny werd daar gezien als HET talent van de opleiding en mede door blessureleed kwam het er ook niet uit. Daarnaast dat gefit op danilo is onzin. Ja het ziet er soms niet goed uit. Maar van wie wel? Niemand jaagd de boel nog echt op. Ja bosch en danilo menig en narsingh enkel als ze vermoeden dat de bal naar hun kant gespeelt word. Daarachter is geen aansluiting meer waardoor het veld veel te groot word en niemand zn mond los trekt. De vorm van twente word niet bepaald door het scoren van danilo. Niemand doet het zelfde als voor de winterstop. Collectief af laten weten. Niet alleen narsingh of menig of danilo. Voor de winterstop was er een betere mentaliteit. Danilo heeft 14 doelpunten en 5 assists in 29 wedstrijden dus 19x keer belangrijkin 29 duel. Hadden we allemaal voor getekend. We staan nu nog 9e geen degredatie stress en hebben zicht op plaats 8 en bij winst op Utrecht zelfs plek 7. Daarbij ekkelenkamp zie je zelden een balbterug spelen altijd open draaien naar voren en omdat hij ballast is en fisiek sterk kan hij gewoon gaan lopen met de bal en daardoor moet hij op gepakt worden en loopt er altijd iemand vrij. Naar voren lopen met de bal doen geen van onze middenvelders en daarom wordber ook geen ruimte gecreëerd tegen defensievere tegenstanders.
    Cerny liet bij Utrecht ook niets zien, die periodes hadden een reden gaf hij zelf aan.
    Danilo raakt al een half jaar helemaal niets. Die staat er nog in bij gebrek aan een andere spits, wat misschien ook direct het probleem is.

    Ik begrijp niet helemaal waarom ja alles opnoemt qua positie op de ranglijst etc, dat snap ik ook wel. Ik kijk toevallig ook naar onze FC :P

    Dacht dat het over Ekkelenkamp ging, en of hij zoveel toevoegt dat het de moeite is om weer een dure speler te huren voor een bak geld.
    Ik vind hem niet veel beter dan wat we er nu hebben lopen, van wat ik er van heb zien.
    Nogmaals; leuk een paar assists en goals in de KKD maar dat zegt me niet zoveel.

    Maargoed, we verschillen duidelijk van mening.
    Mocht hij gehuurd worden dan hoop ik dat hij me kan verassen uiteraard.
  • 20 Apr 2021 om 19:02
    • Quote van 20 Apr 2021 om 17:18
      Ten Hag wil door selecteren. Zo'n knaap kan nog niet meekomen en opboksen tegen spelers als Klaassen.....
    Die gaat lekker op het tweede niveau in Duitsland of Engeland spelen.
  • 20 Apr 2021 om 18:31
    • Quote van 20 Apr 2021 om 18:16
      Dat denk ik ook TC. Daarom denk ik ook dat deze transfer er wel gaat komen.
    En daarom gaat Ajax zijn contract dus ook niet verlengen...........
  • 20 Apr 2021 om 18:16
    • Quote van 20 Apr 2021 om 17:18
      Ten Hag wil door selecteren. Zo'n knaap kan nog niet meekomen en opboksen tegen spelers als Klaassen.....
    Dat denk ik ook TC. Daarom denk ik ook dat deze transfer er wel gaat komen.
  • 20 Apr 2021 om 18:15
    • Quote van 20 Apr 2021 om 16:57
      Cerny liet bij Utrecht ook niets zien, die periodes hadden een reden gaf hij zelf aan.
      Danilo raakt al een half jaar helemaal niets. Die staat er nog in bij gebrek aan een andere spits, wat misschien ook direct het probleem is.

      Ekkelenkamp is een loper, die fysiek inderdaad sterk is. Wat we volgens mij juist nodig hebben is een creatieve middenvelder. Sta nou niet blind op die KKD cijfers die bijv. Aitor ook kon of kan weerleggen.

      Ik zie hier weinig in, tenzij je hem uiteindelijk dus daadwerkelijk over kunt nemen, en er dus rustig tijd in kunt investeren. Je loopt straks weer met een dure Pierie op het middenveld die anderen in de weg staat.
    Cerny kwam bij ajax ook niet uit de verf buiten de KKD zelfde als danilo en cerny werd daar gezien als HET talent van de opleiding en mede door blessureleed kwam het er ook niet uit. Daarnaast dat gefit op danilo is onzin. Ja het ziet er soms niet goed uit. Maar van wie wel? Niemand jaagd de boel nog echt op. Ja bosch en danilo menig en narsingh enkel als ze vermoeden dat de bal naar hun kant gespeelt word. Daarachter is geen aansluiting meer waardoor het veld veel te groot word en niemand zn mond los trekt. De vorm van twente word niet bepaald door het scoren van danilo. Niemand doet het zelfde als voor de winterstop. Collectief af laten weten. Niet alleen narsingh of menig of danilo. Voor de winterstop was er een betere mentaliteit. Danilo heeft 14 doelpunten en 5 assists in 29 wedstrijden dus 19x keer belangrijkin 29 duel. Hadden we allemaal voor getekend. We staan nu nog 9e geen degredatie stress en hebben zicht op plaats 8 en bij winst op Utrecht zelfs plek 7. Daarbij ekkelenkamp zie je zelden een balbterug spelen altijd open draaien naar voren en omdat hij ballast is en fisiek sterk kan hij gewoon gaan lopen met de bal en daardoor moet hij op gepakt worden en loopt er altijd iemand vrij. Naar voren lopen met de bal doen geen van onze middenvelders en daarom wordber ook geen ruimte gecreëerd tegen defensievere tegenstanders.
  • 20 Apr 2021 om 17:18
    • Quote van 20 Apr 2021 om 16:48
      Tc ajax heeft nog wel een optie voor nog een jaar bij hem. Althans volgens transfermarkt.
    Ten Hag wil door selecteren. Zo'n knaap kan nog niet meekomen en opboksen tegen spelers als Klaassen.....
  • 20 Apr 2021 om 16:57
    • Quote van 20 Apr 2021 om 15:12
      Wat een onzin. Wat heeft cerny nou laten zien op eredivisie niveau? Of danilo? En door hun staan we zo hoog. Allebei net als ekkelenkamp een handtje vol eredivisie wedstrijden gespeelt. Als cerny fit was gebleven hadden we nog beter voor gestaan daar durf ik om te wedden. Ekkelenkamp is ook een onderschatte speler. Als hij komt is hij fisiek ook de verruit de sterkste op ons middenveld en bezit absoluut kwaliteit voor de 10 positie. Kijk eens naar hoe de concurrentie bij ajax dan is dat niet raar dat hij niet speelt. Als je klaasen, gravenberg, blind, martinez, er hebt staan dan is er voor ekkelenkamp bijna geen beginnen aan. Alleen gravenberg is jonger dan hij en een klasse apart.
    Cerny liet bij Utrecht ook niets zien, die periodes hadden een reden gaf hij zelf aan.
    Danilo raakt al een half jaar helemaal niets. Die staat er nog in bij gebrek aan een andere spits, wat misschien ook direct het probleem is.

    Ekkelenkamp is een loper, die fysiek inderdaad sterk is. Wat we volgens mij juist nodig hebben is een creatieve middenvelder. Sta nou niet blind op die KKD cijfers die bijv. Aitor ook kon of kan weerleggen.

    Ik zie hier weinig in, tenzij je hem uiteindelijk dus daadwerkelijk over kunt nemen, en er dus rustig tijd in kunt investeren. Je loopt straks weer met een dure Pierie op het middenveld die anderen in de weg staat.
  • 20 Apr 2021 om 16:54
    • Quote van 20 Apr 2021 om 16:03
      Zit niet voor niks bij de selectie van ajax bij de cl wedstrijden. Dan kan hij er toch wel wat van lijkt mij. Komt idd voor ajax nog te kort. Maar voor twente is dit een ideale speler.
    Ja als je hem uiteindelijk over kunt nemen wel.. Niet om weer iemand een jaar op gang te helpen en weer weg te sturen, daar is hij wat mij betreft simpelweg niet bijzonder genoeg voor.

    Een fysiek sterke slungel die goed kan lopen. Doet het aardig in de KKD, maar dat deed Aitor ook. Ik vraag me af of basis waarvan iedereen zo positief is eigenlijk, het is vooral een gok zoals Pierie, die iemand anders in de weg staat.
  • 20 Apr 2021 om 16:48
    • Quote van 20 Apr 2021 om 16:32
      Contract loopt in 2022 af.......en dus transfervrij na de huurperiode.....
    Tc ajax heeft nog wel een optie voor nog een jaar bij hem. Althans volgens transfermarkt.
  • 20 Apr 2021 om 16:32
    • Quote van 20 Apr 2021 om 12:12
      Alleen met optie tot koop voor een leuk bedrag a.u.b.Anders lekker daarginds blijven.
    Contract loopt in 2022 af.......en dus transfervrij na de huurperiode.....
  • 20 Apr 2021 om 16:03
    • Quote van 20 Apr 2021 om 15:05
      Laten we nou niet overdrijven zeg. Die Ekkelenkamp is 21 en heeft nog geen fatsoenlijk seizoen gedraaid.
      Ik weet niet wat jij hier voor extra's in ziet? Het is gewoon een vrij beperkte speler.
    Zit niet voor niks bij de selectie van ajax bij de cl wedstrijden. Dan kan hij er toch wel wat van lijkt mij. Komt idd voor ajax nog te kort. Maar voor twente is dit een ideale speler.
  • 20 Apr 2021 om 15:12
    • Quote van 20 Apr 2021 om 15:05
      Laten we nou niet overdrijven zeg. Die Ekkelenkamp is 21 en heeft nog geen fatsoenlijk seizoen gedraaid.
      Ik weet niet wat jij hier voor extra's in ziet? Het is gewoon een vrij beperkte speler.
    Wat een onzin. Wat heeft cerny nou laten zien op eredivisie niveau? Of danilo? En door hun staan we zo hoog. Allebei net als ekkelenkamp een handtje vol eredivisie wedstrijden gespeelt. Als cerny fit was gebleven hadden we nog beter voor gestaan daar durf ik om te wedden. Ekkelenkamp is ook een onderschatte speler. Als hij komt is hij fisiek ook de verruit de sterkste op ons middenveld en bezit absoluut kwaliteit voor de 10 positie. Kijk eens naar hoe de concurrentie bij ajax dan is dat niet raar dat hij niet speelt. Als je klaasen, gravenberg, blind, martinez, er hebt staan dan is er voor ekkelenkamp bijna geen beginnen aan. Alleen gravenberg is jonger dan hij en een klasse apart.
  • 20 Apr 2021 om 15:09
    • Quote van 20 Apr 2021 om 15:05
      Laten we nou niet overdrijven zeg. Die Ekkelenkamp is 21 en heeft nog geen fatsoenlijk seizoen gedraaid.
      Ik weet niet wat jij hier voor extra's in ziet? Het is gewoon een vrij beperkte speler.
    Hij steekt inn ieder geval boven al onze middenvelders uit, maar denk dat de lat bij Ajax stukken hoger ligt als hier, maar en deze jongen heeft een goede drive naar voren, komt regelmatig in strafschopgebied, en heeft nou net dat stukje voetbal intelligentie dat onze jonge gasten niet hebben. En we hebben geld om zomaar een goede speler te kopen he?
  • 20 Apr 2021 om 15:05
    • Quote van 20 Apr 2021 om 14:26
      Tuurlijk zulke spelers scout je ook zomaar even he? Nou geef het aan Streuer door, maar geef je weinig kans, je moet blij zijn dat zo een gast hier wil voetballen. Want anders krijgen we met alle respect meer, Bosch, Roemerato, enz. Het gaat hier om een speler met dat beetje extra.
    Laten we nou niet overdrijven zeg. Die Ekkelenkamp is 21 en heeft nog geen fatsoenlijk seizoen gedraaid.
    Ik weet niet wat jij hier voor extra's in ziet? Het is gewoon een vrij beperkte speler.
  • 20 Apr 2021 om 15:03
    Als ze Munsterman zijn gang hadden laten gaan hadden we deze discussie helemaal niet gehad
  • 20 Apr 2021 om 14:36
    • Quote van 20 Apr 2021 om 14:07
      Streuer wou voor volgend jaar in elk geval minder huren. Meer eigen spelers en waarde creëren. Ontkomen we niet aan. Maar dat gezegd hebbende volgens jimmy65 op .net zette twente niet in op een huur voor ekkelenkamp. Twente wil hem proberen over te nemen haal ik daaruit. Dat zou een verdomd knappe prestatie zijn. Ekkelenkamp zou voor ons een prima speler zijn.
    Ekkelkamp speelt nu bijna niet...bij overname door ons zou dat idd geweldige prestatie zijn ..hij speelt zich in de kijker en dan Ajax wat mee van de transfer ergens in de toekomst..hup Jan ...gaat het niet linksom dan maar rechtsom..
  • 20 Apr 2021 om 14:26
    • Quote van 20 Apr 2021 om 12:57
      Mee eens. Anders gewoon zelf beter scouten.anders zet je weer een speler in etalage voor een andere club.
    Tuurlijk zulke spelers scout je ook zomaar even he? Nou geef het aan Streuer door, maar geef je weinig kans, je moet blij zijn dat zo een gast hier wil voetballen. Want anders krijgen we met alle respect meer, Bosch, Roemerato, enz. Het gaat hier om een speler met dat beetje extra.
  • 20 Apr 2021 om 14:07
    • Quote van 20 Apr 2021 om 13:55
      Dan maar niet nog een seizoen huren.
    Streuer wou voor volgend jaar in elk geval minder huren. Meer eigen spelers en waarde creëren. Ontkomen we niet aan. Maar dat gezegd hebbende volgens jimmy65 op .net zette twente niet in op een huur voor ekkelenkamp. Twente wil hem proberen over te nemen haal ik daaruit. Dat zou een verdomd knappe prestatie zijn. Ekkelenkamp zou voor ons een prima speler zijn.
  • 20 Apr 2021 om 13:55
    • Quote van 20 Apr 2021 om 13:24
      geen geld voor joh...helaas
    Dan maar niet nog een seizoen huren.
  • 20 Apr 2021 om 13:24
    • Quote van 20 Apr 2021 om 12:12
      Alleen met optie tot koop voor een leuk bedrag a.u.b.Anders lekker daarginds blijven.
    geen geld voor joh...helaas
  • 20 Apr 2021 om 13:23
    • Quote van 20 Apr 2021 om 12:45
      Of je nou daar huurt of ergens anders maakt toch geen reet uit, als ze Ekkelkamp kunnen huren dan zeg ik doen. Jij wilt optie tot koop?? En denk je dat wij de knaken daarvoor hebben liggen? Dan beter constructie als Danilo bij verkoop na het seizoen percentage vangen.
    zo ist Jadie ...bij ons kan Ekkelkamp elke week spelen en als hij zo goed is dan bij verkoop door Ajax een gedeelte voor ons . Prima oplossing voor iedereen..Echte toppers kunnen wij (nog) niet betalen ..Aantal gehuurde wel minder maken ..
  • 20 Apr 2021 om 13:14
    Prima voetballer, graag deze kant op
  • 20 Apr 2021 om 12:57
    • Quote van 20 Apr 2021 om 12:12
      Alleen met optie tot koop voor een leuk bedrag a.u.b.Anders lekker daarginds blijven.
    Mee eens. Anders gewoon zelf beter scouten.anders zet je weer een speler in etalage voor een andere club.
  • 20 Apr 2021 om 12:45
    • Quote van 20 Apr 2021 om 12:12
      Alleen met optie tot koop voor een leuk bedrag a.u.b.Anders lekker daarginds blijven.
    Of je nou daar huurt of ergens anders maakt toch geen reet uit, als ze Ekkelkamp kunnen huren dan zeg ik doen. Jij wilt optie tot koop?? En denk je dat wij de knaken daarvoor hebben liggen? Dan beter constructie als Danilo bij verkoop na het seizoen percentage vangen.
  • 20 Apr 2021 om 12:12
    Alleen met optie tot koop voor een leuk bedrag a.u.b.Anders lekker daarginds blijven.
Sunday 16 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›