Booy: ''Misschien wil Mühren nog een bepaalde kans pakken''

56
Booy: ''Misschien wil Mühren nog een bepaalde kans pakken''

Robert Mühren staat in de belangstelling van FC Twente. De spits, die door Cambuur gehuurd wordt van Zulte Waregem, beschikt over een aflopend contract. Cambuur wil graag verder met hem en verwacht binnen enkele weken meer duidelijkheid over de toekomst van de clubtopscorer.

"We hebben begin dit seizoen uitgesproken dat we graag met hem door zouden willen, indien we naar de Eredivisie zouden gaan", zo begint technisch manager Foeke Booy tegenover Voetbal International. "Daarbij is ook gelijk de afspraak gemaakt dat we pas na het seizoen met elkaar rond de tafel zouden gaan."

"Eerst wilden we kampioen worden en nu wil Robert topscorer worden met zoveel goals als mogelijk. Tot die tijd val ik hem er niet mee lastig", aldus Booy, die snapt dat Mühren met 35 goals in 35 wedstrijden ook gewild is bij andere clubs.

"Voor iemand met zulke prestaties zal belangstelling zijn", beaamt hij. "Hij is ook op een leeftijd (31, red.) dat hij misschien nog een bepaalde kans wil pakken. Tegelijk weet ik ook dat hij het enorm naar zijn zin heeft bij ons. Eén ding is duidelijk: wij willen heel graag met hem naar de Eredivisie. En als dat onverhoopt niet lukt, dan moeten we een nieuwe spits halen. Zo simpel is het."

56 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 May 2021 om 12:30
    • Quote van 4 May 2021 om 12:22
      Marco Tol nieuws...is de vervanger voor die Veerman..
    Zat dat artikel te lezen maar daarin is ook nog niks zeker. Het lijkt en dichtbij. Heeft er ook nog niet getekend zoals beukema wel bij az. Ik vraag me het af of het wel zo dichtbij is. Anders had hij er al getekend inmiddels.
  • 4 May 2021 om 12:25
    • Quote van 4 May 2021 om 12:22
      Marco Tol nieuws...is de vervanger voor die Veerman..
    Op het middenveld? Of in de spits? Het is een centrale verdediger he?
  • 4 May 2021 om 12:22
    • Quote van 4 May 2021 om 11:56
      Waar haal je die info weg?
    Marco Tol nieuws...is de vervanger voor die Veerman..
  • 4 May 2021 om 11:56
    • Quote van 4 May 2021 om 11:53
      ik heb voor zekerheid even gekeken ...Heerenveen gaat ie naar toe..Streuer heeft een betere op het oog...hopelijk..
    Waar haal je die info weg?
  • 4 May 2021 om 11:54
    • Quote van 4 May 2021 om 11:44
      Gaat die niet naar Cambuur?
    Die heeft daar nog niet getekend. Kan nog alle kanten op dus. Volgens mij is er sowieso weinig interesse nog voor hem. Svente zei hier eens dat ze hem en nog 2 wel benadert hebben van aaken ofzo en nog 1. Weet niet zo meer wie. Trouwens kan dat mis hebben dat svente dat zei maar daar staat me iets van bij.
  • 4 May 2021 om 11:53
    • Quote van 4 May 2021 om 11:44
      Gaat die niet naar Cambuur?
    ik heb voor zekerheid even gekeken ...Heerenveen gaat ie naar toe..Streuer heeft een betere op het oog...hopelijk..
  • 4 May 2021 om 11:50
    • Quote van 4 May 2021 om 11:45
      Zijn pa is idd een eikel, maar als Sydney van Hooijdonk goed is gaan we het toch niet laten afhangen van zijn vader?
    zou idd niet mogen afhangen van zn pa..maar die laat zich de mond niet snoeren ..
  • 4 May 2021 om 11:45
    • Quote van 4 May 2021 om 11:30
      Sidney Hooidonk.. krijg je zn pa erbij...krijg je nog meer onrust..
    Zijn pa is idd een eikel, maar als Sydney van Hooijdonk goed is gaan we het toch niet laten afhangen van zijn vader?
  • 4 May 2021 om 11:44
    • Quote van 4 May 2021 om 11:42
      die Jonk levert elk jaar wel een paar talenten af..als deze Marco Tol idd transfervrij is zou ik hem niet laten lopen...
    Gaat die niet naar Cambuur?
  • 4 May 2021 om 11:42
    • Quote van 4 May 2021 om 09:01
      Helemaal mee eens. Mensen vergeten Tol door van der Ven maar hij is een prima verdediger zag je in de beker tegen PSV.
    die Jonk levert elk jaar wel een paar talenten af..als deze Marco Tol idd transfervrij is zou ik hem niet laten lopen...
  • 4 May 2021 om 11:36
    • Quote van 4 May 2021 om 09:56
      Dat spelers bij ajax zich zo goed ontwikkelen heeft vooral met de omgeving daar te maken. Ze trekken de beste talentjes al vroeg overal weg. Zet goede spelers bij elkaar en ze worden beter. Je kan meer van ze eisen als je altijd de beste talenten hebt. Verder hebben ze ook altijd goede ervaren spelers. Spelers die weten wat profvoetbal vraagt. Dat leren die talenten dus ook sneller. Ze ontwikkelen dus sneller en verder door. Onze talenten moeten er ook een paar goede profs bij hebben. Vind dat je onze eigen jongens erbij moet houden. We hebben met Brama en Julio een paar spelers die weten wat er gevraagd word. Cerny heeft ook die werk ethiek en een goede kop. Als Cerny blijft hebben we nodig een spits, AM, RB, CV en/of LB. Dan lever je Ebuehe als ervaren jongen in. Komen dan 4 a 5 ervaren krachten bij. Heb je voor je basis komend seizoen 7 ervaren spelers. Dan heb je als onervaren spelers die veel zullen spelen Smal, Oosterwolde, Roemeratoe, Bosch, v Leeuwen, Zerrouki, Menig, en Rots. De open plekken voor deze linksback of CV, CM en linkerspits. Waarschijnlijk worden deze plekken dat ingevuld door Oosterwolde, Zerrouki en Menig. Dat zijn ook spelers die al aardig wat wedstrijden in de benen hebben. Kan de rest wat ik noemde knokken om erin te komen. Spelers als Bosch, Roemeratoe, v Leeuwen, Smal en Rots krijgen dan alsnog genoeg mogelijkheden om te spelen en groeien. Hebben we ook Staring en Hilgers nog achter de hand. Dan heb je volgens mij een evenwichtige selectie met talent en ervaring. Blijft een smalle selectie maar we hebben gewoon geen geld voor een brede. Mooiste is dat onze talenten dan langzaam die ervaren spelers gaan verdringen uit de basis. Wed je niet op een paar talenten maar heb je veel talenten die het kunnen gaan laten zien en ons uiteindelijk kapitaal moeten gaan leveren. Je kan al die talenten wel wegsturen maar dan verdien je komende jaren ook weinig. Hopen op een paar talenten die zich met sprongen ontwikkelen en een paar goede seizoen. Dan zou je zo maar eens 15 a 20 mlj. Kunnen binnen harken. Als corona voorbij is en de gekte op de transfermarkt weer losbarst kan het hard gaan.
    goed verhaal..+100
  • 4 May 2021 om 11:30
    • Quote van 4 May 2021 om 11:09
      Er is meer geld beschikbaar dan vorig. Alleen is die Penja van Emmen geen EU speler, dus onhaalbaar. Die Hrogta is denk ik de spits die we nodig hebben, ik zal er jonge Nederlandse spits achter halen, zoals Sydney van Hooijdonk, kan nog zeker wel groeien. Ekkelenkamp komt er waarschijnlijk bij, Zerrouki en Bosch of (ervaren) middenvelder erbij halen. Goeie keeper hebben we al met Unnerstall. Verder Brama verlengen, al is het maar voor de kleedkamer.
    Sidney Hooidonk.. krijg je zn pa erbij...krijg je nog meer onrust..
  • 4 May 2021 om 11:11
    • Quote van 4 May 2021 om 11:09
      Er is meer geld beschikbaar dan vorig. Alleen is die Penja van Emmen geen EU speler, dus onhaalbaar. Die Hrogta is denk ik de spits die we nodig hebben, ik zal er jonge Nederlandse spits achter halen, zoals Sydney van Hooijdonk, kan nog zeker wel groeien. Ekkelenkamp komt er waarschijnlijk bij, Zerrouki en Bosch of (ervaren) middenvelder erbij halen. Goeie keeper hebben we al met Unnerstall. Verder Brama verlengen, al is het maar voor de kleedkamer.
    Mee eens.
  • 4 May 2021 om 11:09
    • Quote van 4 May 2021 om 08:25
      Er is wel wat geld beschikbaar, zou poging wagen voor deze speler en echte 10 erbij, verdediging op orde brengen, met een sloper erbij, en als je Menig kunt verkopen zeg ik doen, net als Roemerato, en dan proberen die gast van Emmen te halen Penja of zo iets. Er moeten in ieder geval 4 of 5 spelers met ervaring komen, met een paar ettertjes erbij zoals de Leeuw, van de Venne, gewoon van die irritante spelers die verdedigers grandioos irriteren. Nu wil ik niet dat die van de Venne komt hoor maar wel dat type speler, en een typ als Smeets, die weet ook hoe het spelletje gespeeld moet worden. En als Ekkelkamp komt wat ik lees dat het eventueel om koop gaat, dan zeer welkom, want jonge gast en de opleiding bij Ajax is wel 8 klassen beter dan de onze, het lijkt verdomme of de talenten daar uit de grond groeien. Ben absoluut geen Ajax supporter, maar heb wel respect hoe ze steeds weer zulke goede jeugdspelers klaarstomen. Als ik die Graven erg ook zie dan denk ik wat een weergaloze speler gaat dat worden, en verlijkt dat eens met onze talenten. Dan is het niet alleen goed begeleiden, maar ze hebben ook hele goede scouts. En daarbij vallen onze talenten in het niets helaas op een uitzondering na want denk als Oosterwolde nog heel veel proggesie gaat maken en ons enige echte toptalent van nu is. Bosch, Roemerato, is middelmaat en Zerouki noem ik geen talent meer maar wordt ook een toppertje, want die kun je op een man zetten en hij laat niet meer los. Verder moet ik van van Leeuwen veel meer zien, en hij moet fysiek veel sterker worden, Hilgers ook langzaam brengen, maar sorry in een Daan Rots zie ik het de eerste paar jaar niet zitten.
    Er is meer geld beschikbaar dan vorig. Alleen is die Penja van Emmen geen EU speler, dus onhaalbaar. Die Hrogta is denk ik de spits die we nodig hebben, ik zal er jonge Nederlandse spits achter halen, zoals Sydney van Hooijdonk, kan nog zeker wel groeien. Ekkelenkamp komt er waarschijnlijk bij, Zerrouki en Bosch of (ervaren) middenvelder erbij halen. Goeie keeper hebben we al met Unnerstall. Verder Brama verlengen, al is het maar voor de kleedkamer.
  • 4 May 2021 om 11:05
    • Quote van 3 May 2021 om 23:20
      Prima als dat zou kunnen inderdaad mits hij niet teveel Heraclied is.
    Dan valt die in ieder geval af.
  • 4 May 2021 om 09:56
    • Quote van 4 May 2021 om 08:25
      Er is wel wat geld beschikbaar, zou poging wagen voor deze speler en echte 10 erbij, verdediging op orde brengen, met een sloper erbij, en als je Menig kunt verkopen zeg ik doen, net als Roemerato, en dan proberen die gast van Emmen te halen Penja of zo iets. Er moeten in ieder geval 4 of 5 spelers met ervaring komen, met een paar ettertjes erbij zoals de Leeuw, van de Venne, gewoon van die irritante spelers die verdedigers grandioos irriteren. Nu wil ik niet dat die van de Venne komt hoor maar wel dat type speler, en een typ als Smeets, die weet ook hoe het spelletje gespeeld moet worden. En als Ekkelkamp komt wat ik lees dat het eventueel om koop gaat, dan zeer welkom, want jonge gast en de opleiding bij Ajax is wel 8 klassen beter dan de onze, het lijkt verdomme of de talenten daar uit de grond groeien. Ben absoluut geen Ajax supporter, maar heb wel respect hoe ze steeds weer zulke goede jeugdspelers klaarstomen. Als ik die Graven erg ook zie dan denk ik wat een weergaloze speler gaat dat worden, en verlijkt dat eens met onze talenten. Dan is het niet alleen goed begeleiden, maar ze hebben ook hele goede scouts. En daarbij vallen onze talenten in het niets helaas op een uitzondering na want denk als Oosterwolde nog heel veel proggesie gaat maken en ons enige echte toptalent van nu is. Bosch, Roemerato, is middelmaat en Zerouki noem ik geen talent meer maar wordt ook een toppertje, want die kun je op een man zetten en hij laat niet meer los. Verder moet ik van van Leeuwen veel meer zien, en hij moet fysiek veel sterker worden, Hilgers ook langzaam brengen, maar sorry in een Daan Rots zie ik het de eerste paar jaar niet zitten.
    Dat spelers bij ajax zich zo goed ontwikkelen heeft vooral met de omgeving daar te maken. Ze trekken de beste talentjes al vroeg overal weg. Zet goede spelers bij elkaar en ze worden beter. Je kan meer van ze eisen als je altijd de beste talenten hebt. Verder hebben ze ook altijd goede ervaren spelers. Spelers die weten wat profvoetbal vraagt. Dat leren die talenten dus ook sneller. Ze ontwikkelen dus sneller en verder door. Onze talenten moeten er ook een paar goede profs bij hebben. Vind dat je onze eigen jongens erbij moet houden. We hebben met Brama en Julio een paar spelers die weten wat er gevraagd word. Cerny heeft ook die werk ethiek en een goede kop. Als Cerny blijft hebben we nodig een spits, AM, RB, CV en/of LB. Dan lever je Ebuehe als ervaren jongen in. Komen dan 4 a 5 ervaren krachten bij. Heb je voor je basis komend seizoen 7 ervaren spelers. Dan heb je als onervaren spelers die veel zullen spelen Smal, Oosterwolde, Roemeratoe, Bosch, v Leeuwen, Zerrouki, Menig, en Rots. De open plekken voor deze linksback of CV, CM en linkerspits. Waarschijnlijk worden deze plekken dat ingevuld door Oosterwolde, Zerrouki en Menig. Dat zijn ook spelers die al aardig wat wedstrijden in de benen hebben. Kan de rest wat ik noemde knokken om erin te komen. Spelers als Bosch, Roemeratoe, v Leeuwen, Smal en Rots krijgen dan alsnog genoeg mogelijkheden om te spelen en groeien. Hebben we ook Staring en Hilgers nog achter de hand. Dan heb je volgens mij een evenwichtige selectie met talent en ervaring. Blijft een smalle selectie maar we hebben gewoon geen geld voor een brede. Mooiste is dat onze talenten dan langzaam die ervaren spelers gaan verdringen uit de basis. Wed je niet op een paar talenten maar heb je veel talenten die het kunnen gaan laten zien en ons uiteindelijk kapitaal moeten gaan leveren. Je kan al die talenten wel wegsturen maar dan verdien je komende jaren ook weinig. Hopen op een paar talenten die zich met sprongen ontwikkelen en een paar goede seizoen. Dan zou je zo maar eens 15 a 20 mlj. Kunnen binnen harken. Als corona voorbij is en de gekte op de transfermarkt weer losbarst kan het hard gaan.
  • 4 May 2021 om 09:46
    • Quote van 4 May 2021 om 09:42
      Is Marco niet het broertje van Kees?
    Geen idee zou ik even op moeten zoeken.
  • 4 May 2021 om 09:43
    • Quote van 4 May 2021 om 09:01
      Helemaal mee eens. Mensen vergeten Tol door van der Ven maar hij is een prima verdediger zag je in de beker tegen PSV.
    Mee eens. Maar Volendam was 45 heer en meester tegen PSV. VOLLEDIG scheelt getikt dat PSV. Unnerstall hield in zn eentje PSV op dr been.
  • 4 May 2021 om 09:42
    • Quote van 4 May 2021 om 08:51
      Ben het met je eens hrgota kun je proberen en misschien wel moeten proberen. Maar voor de verdediging mag streuer wat mij betreft ook wel Marco tol van Volendam ophalen 22 jaar transfervrij goeie lange paas in de benen oogt snel*geen idee hoe snel hij echt is* 1.88 dus iets kleiner dan dumic. Maar dat komt ook wel omdat ik gecharmeerd ben van die Volendamse mentaliteit. Nuchter werken altijd hard eerlijk leuke interviews altijd en als je nu naar smal kijkt is het is hij 1 van de weinige die niet elke week door de ondergrens zakt en gewoon degelijk doorgaat met voetballen. Betere optie voor dumic denk ik want daar mag wel afscheid van genomen worden vind ik.
    Is Marco niet het broertje van Kees?
  • 4 May 2021 om 09:01
    • Quote van 4 May 2021 om 08:51
      Ben het met je eens hrgota kun je proberen en misschien wel moeten proberen. Maar voor de verdediging mag streuer wat mij betreft ook wel Marco tol van Volendam ophalen 22 jaar transfervrij goeie lange paas in de benen oogt snel*geen idee hoe snel hij echt is* 1.88 dus iets kleiner dan dumic. Maar dat komt ook wel omdat ik gecharmeerd ben van die Volendamse mentaliteit. Nuchter werken altijd hard eerlijk leuke interviews altijd en als je nu naar smal kijkt is het is hij 1 van de weinige die niet elke week door de ondergrens zakt en gewoon degelijk doorgaat met voetballen. Betere optie voor dumic denk ik want daar mag wel afscheid van genomen worden vind ik.
    Helemaal mee eens. Mensen vergeten Tol door van der Ven maar hij is een prima verdediger zag je in de beker tegen PSV.
  • 4 May 2021 om 08:51
    • Quote van 4 May 2021 om 08:25
      Er is wel wat geld beschikbaar, zou poging wagen voor deze speler en echte 10 erbij, verdediging op orde brengen, met een sloper erbij, en als je Menig kunt verkopen zeg ik doen, net als Roemerato, en dan proberen die gast van Emmen te halen Penja of zo iets. Er moeten in ieder geval 4 of 5 spelers met ervaring komen, met een paar ettertjes erbij zoals de Leeuw, van de Venne, gewoon van die irritante spelers die verdedigers grandioos irriteren. Nu wil ik niet dat die van de Venne komt hoor maar wel dat type speler, en een typ als Smeets, die weet ook hoe het spelletje gespeeld moet worden. En als Ekkelkamp komt wat ik lees dat het eventueel om koop gaat, dan zeer welkom, want jonge gast en de opleiding bij Ajax is wel 8 klassen beter dan de onze, het lijkt verdomme of de talenten daar uit de grond groeien. Ben absoluut geen Ajax supporter, maar heb wel respect hoe ze steeds weer zulke goede jeugdspelers klaarstomen. Als ik die Graven erg ook zie dan denk ik wat een weergaloze speler gaat dat worden, en verlijkt dat eens met onze talenten. Dan is het niet alleen goed begeleiden, maar ze hebben ook hele goede scouts. En daarbij vallen onze talenten in het niets helaas op een uitzondering na want denk als Oosterwolde nog heel veel proggesie gaat maken en ons enige echte toptalent van nu is. Bosch, Roemerato, is middelmaat en Zerouki noem ik geen talent meer maar wordt ook een toppertje, want die kun je op een man zetten en hij laat niet meer los. Verder moet ik van van Leeuwen veel meer zien, en hij moet fysiek veel sterker worden, Hilgers ook langzaam brengen, maar sorry in een Daan Rots zie ik het de eerste paar jaar niet zitten.
    Ben het met je eens hrgota kun je proberen en misschien wel moeten proberen. Maar voor de verdediging mag streuer wat mij betreft ook wel Marco tol van Volendam ophalen 22 jaar transfervrij goeie lange paas in de benen oogt snel*geen idee hoe snel hij echt is* 1.88 dus iets kleiner dan dumic. Maar dat komt ook wel omdat ik gecharmeerd ben van die Volendamse mentaliteit. Nuchter werken altijd hard eerlijk leuke interviews altijd en als je nu naar smal kijkt is het is hij 1 van de weinige die niet elke week door de ondergrens zakt en gewoon degelijk doorgaat met voetballen. Betere optie voor dumic denk ik want daar mag wel afscheid van genomen worden vind ik.
  • 4 May 2021 om 08:25
    • Quote van 3 May 2021 om 23:24
      Hrgota ben ik het mee eens. Maar de haalbaarheid is heel klein. Ted wou hem ook en kon hem niet betalen en die nam het een stuk minder nouw met de salarishuishouding* kijk aburjannia moest ook weg vanwege salaris en dat was zelfs een huur speler*
    Er is wel wat geld beschikbaar, zou poging wagen voor deze speler en echte 10 erbij, verdediging op orde brengen, met een sloper erbij, en als je Menig kunt verkopen zeg ik doen, net als Roemerato, en dan proberen die gast van Emmen te halen Penja of zo iets. Er moeten in ieder geval 4 of 5 spelers met ervaring komen, met een paar ettertjes erbij zoals de Leeuw, van de Venne, gewoon van die irritante spelers die verdedigers grandioos irriteren. Nu wil ik niet dat die van de Venne komt hoor maar wel dat type speler, en een typ als Smeets, die weet ook hoe het spelletje gespeeld moet worden. En als Ekkelkamp komt wat ik lees dat het eventueel om koop gaat, dan zeer welkom, want jonge gast en de opleiding bij Ajax is wel 8 klassen beter dan de onze, het lijkt verdomme of de talenten daar uit de grond groeien. Ben absoluut geen Ajax supporter, maar heb wel respect hoe ze steeds weer zulke goede jeugdspelers klaarstomen. Als ik die Graven erg ook zie dan denk ik wat een weergaloze speler gaat dat worden, en verlijkt dat eens met onze talenten. Dan is het niet alleen goed begeleiden, maar ze hebben ook hele goede scouts. En daarbij vallen onze talenten in het niets helaas op een uitzondering na want denk als Oosterwolde nog heel veel proggesie gaat maken en ons enige echte toptalent van nu is. Bosch, Roemerato, is middelmaat en Zerouki noem ik geen talent meer maar wordt ook een toppertje, want die kun je op een man zetten en hij laat niet meer los. Verder moet ik van van Leeuwen veel meer zien, en hij moet fysiek veel sterker worden, Hilgers ook langzaam brengen, maar sorry in een Daan Rots zie ik het de eerste paar jaar niet zitten.
  • 4 May 2021 om 08:25
    • Quote van 4 May 2021 om 08:06
      Jij bent geen fan van huren maar wat moet je dan?? Met van Leeuwen in de spits spelen;-))?? We moeten gewoon huren want anders vliegen we eruit volgend seizoen, als er geen ervaring bij komt zijn we degradatie klant nr 1!!! We hebben nu gezien dat onze talenten te veel jeugdpuistjes hebben, en fysiek geen seizoen kunnen spelen op hoog niveau. En ik ben er voor om spelers als Bosch, Roemerato, te verhuren, en er moeten 4 of 5 ervaren spelers bij komen. En dan breng je volgend jaar jongens als van Leeuwen, Hilgers, enz, op een rustige manier. En niet op hun tandvlees het eind laten halen, en vooral Roemerato denk dat hij het al gemaakt heeft en loopt en paast of hij Ronaldo is. Dus lekker jaar verhuren en vechtvoetbal laten spelen. En mensen die zeggen ze zijn volgend seizoen een jaar verder, nou als je dat risico wilt nemen ga je echt tegen degradatie voetballen. Een goede zet heeft JS al gedaan namelijk een goede keeper halen, waarvan ik denk dat hij in het strafschop gebied en met corners beter is als Drommel, alleen zijn uitrappen zullen minder zijn bij snelle spel hervattingen maar verder echt gelijkwaardig. Ik hoor ook sommigen zeggen Ola John terug halen, aub niet aan beginnen, ik zou die Pena of hoe hij ook heet van Emmen heel graag zien komen, als er wat geld beschikbaar is, en ook hoorde ik de naam van Ado speler Kajaty die mocro, ook die zou ik wel hier willen zien. Daarin tegen zou ik Muhren niet halen, 2x geflopt heeft voor mij een te groot Boere gevoel. Maar ik denk dat Streuer en Jans hun lijstje wel klaar hebben en daar vertrouw ik voor 100%op.
    Weet ik maar heb het liefst transfervrije spelers. Vanuit daar een basis halen en dan inderdaad bijvoorbeeld El-Khayati erbij halen en kijken naar andere transfervrije opties. Harraoui van Sparta bijvoorbeeld. Ook proberen Cerny zo snel mogelijk binnen te halen en als dat kan ook Ebuehi. Julio direct verlengen als hij wil. Als het geld op is dan de rest huren.
  • 4 May 2021 om 08:14
    • Quote van 4 May 2021 om 08:08
      Er is wel degelijk wat geld beschikbaar, zou het alleen nooit aan Muhren uitgeven. Nooit.
    Nee muhren hoeft voor mij ook niet. Maar ik zie jou hieronder pena noemen. Dat is een goede voetballer maar een niet eu speler en daarmee onhaalbaar.
  • 4 May 2021 om 08:08
    • Quote van 3 May 2021 om 23:31
      Mee eens. Maar denk niet dat die gaat komen puur omdat we die niet kunnen betalen.
    Er is wel degelijk wat geld beschikbaar, zou het alleen nooit aan Muhren uitgeven. Nooit.
  • 4 May 2021 om 08:06
    • Quote van 3 May 2021 om 23:42
      Zijn nog wel andere leuke opties. Terodde en Sakala hebben ook goede statistieken dit seizoen. Ferdi Druijff zou je kunnen huren al ben ik geen fan van huren, vind hem wel goed genoeg om 1 van onze 2 spitsen te worden als die andere onder contract staat.
    Jij bent geen fan van huren maar wat moet je dan?? Met van Leeuwen in de spits spelen;-))?? We moeten gewoon huren want anders vliegen we eruit volgend seizoen, als er geen ervaring bij komt zijn we degradatie klant nr 1!!! We hebben nu gezien dat onze talenten te veel jeugdpuistjes hebben, en fysiek geen seizoen kunnen spelen op hoog niveau. En ik ben er voor om spelers als Bosch, Roemerato, te verhuren, en er moeten 4 of 5 ervaren spelers bij komen. En dan breng je volgend jaar jongens als van Leeuwen, Hilgers, enz, op een rustige manier. En niet op hun tandvlees het eind laten halen, en vooral Roemerato denk dat hij het al gemaakt heeft en loopt en paast of hij Ronaldo is. Dus lekker jaar verhuren en vechtvoetbal laten spelen. En mensen die zeggen ze zijn volgend seizoen een jaar verder, nou als je dat risico wilt nemen ga je echt tegen degradatie voetballen. Een goede zet heeft JS al gedaan namelijk een goede keeper halen, waarvan ik denk dat hij in het strafschop gebied en met corners beter is als Drommel, alleen zijn uitrappen zullen minder zijn bij snelle spel hervattingen maar verder echt gelijkwaardig. Ik hoor ook sommigen zeggen Ola John terug halen, aub niet aan beginnen, ik zou die Pena of hoe hij ook heet van Emmen heel graag zien komen, als er wat geld beschikbaar is, en ook hoorde ik de naam van Ado speler Kajaty die mocro, ook die zou ik wel hier willen zien. Daarin tegen zou ik Muhren niet halen, 2x geflopt heeft voor mij een te groot Boere gevoel. Maar ik denk dat Streuer en Jans hun lijstje wel klaar hebben en daar vertrouw ik voor 100%op.
  • 4 May 2021 om 08:02
    • Quote van 4 May 2021 om 07:03
      Zelfs bij de amateurs oefenden wij met grote regelmaat op corners en vrij trappen. Heel vaak met succes en dat maakt het allemaal nog leuker. Bij Twente kun je bij een corner of vrije trap rustig een grote pot bier uit de koelkast halen, want het wordt nooit eens gevaarlijk, laat staan een doelpunt. En een paar patronen instuderen moet toch niet zo moeilijk zijn.
    En als het een doelpunt is keurt de VAR hem af.
  • 4 May 2021 om 08:02
    • Quote van 4 May 2021 om 07:02
      Is dat de broer van onze tuinman ???
    Wat bedoel je?
  • 4 May 2021 om 07:03
    • Quote van 4 May 2021 om 05:38
      Dat kunnen we zeker gebruiken in de selectie, een speler die de vrije trap zelf in het doel werkt. Want er is dit seizoen zeer weinig (of zelfs helemaal niet) gescoord uit een vrije trap. Terwijl dat een makkelijke manier is om tot scoren te komen. Zelfde geldt voor corners, zelfs de langere spelers hebben daar niets mee gedaan. Na een aantal wedstrijden heb je toch wel in de gaten dat de manier waarop je ze neemt niet effectief (genoeg) is? Dan ga je toch kijken naar andere opties of varianten. Waarop bijvoorbeeld niet toeleggen op vrije trappen rechtstreeks op doel? Kan op getraind worden, Smal heeft sowieso een goede trap in de benen. Corners, waarom altijd standaard nemen, speel 'm eens laag in met Danilo voor de goal. Qua vrije trappen zijn er nog meer opties te bedenken. Dat is en blijft standaard in het voetbal. Waarom niet eens de vrije ruimte wat meer naar de zijkant zoeken. Lastig uit te leggen hoe ik het voor ogen heb. Beetje het idee dat de vrije trap links voor het doel wordt genomen, spelers staan in het midden voor het doel om in te lopen. De bal kan dan ook helemaal naar rechts waar iemand inloopt, je hebt alle ruimte omdat niemand zo'n variant verwacht. Zo zijn er op corners ook nog varianten te bedenken. In plaats van voorzetten recht voor het doel, de bal meer richting de andere corner trappen om vanaf daar de voorzet te geven. Of middenvelder aanspelen met een goede trap die kan uithalen. Het hoeft geen hogere wiskunde te zijn,.maar wat meer verrassen als het standaard spel niet werkt is het overwegen waard. Het zijn immers grote kansen op een goal, doe er iets mee.
    Zelfs bij de amateurs oefenden wij met grote regelmaat op corners en vrij trappen. Heel vaak met succes en dat maakt het allemaal nog leuker. Bij Twente kun je bij een corner of vrije trap rustig een grote pot bier uit de koelkast halen, want het wordt nooit eens gevaarlijk, laat staan een doelpunt. En een paar patronen instuderen moet toch niet zo moeilijk zijn.
  • 4 May 2021 om 07:02
    • Quote van 3 May 2021 om 23:20
      Ik zou nog steeds graag Branimir Hrgota of Simon Terodde voor de spits zien.
    Is dat de broer van onze tuinman ???
  • 4 May 2021 om 05:38
    • Quote van 3 May 2021 om 20:48
      Off topic: gvd die Sydney van Hooijdonk kan wel vrije trappen nemen zeg zo de kolere zeg.
    Dat kunnen we zeker gebruiken in de selectie, een speler die de vrije trap zelf in het doel werkt. Want er is dit seizoen zeer weinig (of zelfs helemaal niet) gescoord uit een vrije trap. Terwijl dat een makkelijke manier is om tot scoren te komen. Zelfde geldt voor corners, zelfs de langere spelers hebben daar niets mee gedaan. Na een aantal wedstrijden heb je toch wel in de gaten dat de manier waarop je ze neemt niet effectief (genoeg) is? Dan ga je toch kijken naar andere opties of varianten. Waarop bijvoorbeeld niet toeleggen op vrije trappen rechtstreeks op doel? Kan op getraind worden, Smal heeft sowieso een goede trap in de benen. Corners, waarom altijd standaard nemen, speel 'm eens laag in met Danilo voor de goal. Qua vrije trappen zijn er nog meer opties te bedenken. Dat is en blijft standaard in het voetbal. Waarom niet eens de vrije ruimte wat meer naar de zijkant zoeken. Lastig uit te leggen hoe ik het voor ogen heb. Beetje het idee dat de vrije trap links voor het doel wordt genomen, spelers staan in het midden voor het doel om in te lopen. De bal kan dan ook helemaal naar rechts waar iemand inloopt, je hebt alle ruimte omdat niemand zo'n variant verwacht. Zo zijn er op corners ook nog varianten te bedenken. In plaats van voorzetten recht voor het doel, de bal meer richting de andere corner trappen om vanaf daar de voorzet te geven. Of middenvelder aanspelen met een goede trap die kan uithalen. Het hoeft geen hogere wiskunde te zijn,.maar wat meer verrassen als het standaard spel niet werkt is het overwegen waard. Het zijn immers grote kansen op een goal, doe er iets mee.
  • 4 May 2021 om 00:23
    • Quote van 3 May 2021 om 21:04
      Zie deze jongen 10x liever dan muhren. Over een x aantal jaar vertegenwoordigt van hooijdonk nog waarde. Muhren kun je dan met de rollator het veld afduwen. Daarnaast is het een gifkikker en geen zoutzak.
    Zie alles liever dan Danilo
  • 3 May 2021 om 23:42
    • Quote van 3 May 2021 om 23:31
      Mee eens. Maar denk niet dat die gaat komen puur omdat we die niet kunnen betalen.
    Zijn nog wel andere leuke opties. Terodde en Sakala hebben ook goede statistieken dit seizoen. Ferdi Druijff zou je kunnen huren al ben ik geen fan van huren, vind hem wel goed genoeg om 1 van onze 2 spitsen te worden als die andere onder contract staat.
  • 3 May 2021 om 23:31
    • Quote van 3 May 2021 om 23:28
      Hoop dat ze een poging gaan wagen. Zo'n spits zou wel broodnodig zijn.
    Mee eens. Maar denk niet dat die gaat komen puur omdat we die niet kunnen betalen.
  • 3 May 2021 om 23:28
    Prachtig trouwens hoe Derksen Pierre van Hooijdonk compleet schoffeert.
  • 3 May 2021 om 23:28
    • Quote van 3 May 2021 om 23:24
      Hrgota ben ik het mee eens. Maar de haalbaarheid is heel klein. Ted wou hem ook en kon hem niet betalen en die nam het een stuk minder nouw met de salarishuishouding* kijk aburjannia moest ook weg vanwege salaris en dat was zelfs een huur speler*
    Hoop dat ze een poging gaan wagen. Zo'n spits zou wel broodnodig zijn.
  • 3 May 2021 om 23:24
    • Quote van 3 May 2021 om 23:20
      Ik zou nog steeds graag Branimir Hrgota of Simon Terodde voor de spits zien.
    Hrgota ben ik het mee eens. Maar de haalbaarheid is heel klein. Ted wou hem ook en kon hem niet betalen en die nam het een stuk minder nouw met de salarishuishouding* kijk aburjannia moest ook weg vanwege salaris en dat was zelfs een huur speler*
  • 3 May 2021 om 23:20
    Ik zou nog steeds graag Branimir Hrgota of Simon Terodde voor de spits zien.
  • 3 May 2021 om 23:20
    • Quote van 3 May 2021 om 23:01
      Het is lang geleden dat er een vrije trappenspecialist in het elftal was. Extra wapen en ja die van Hooijdonk heeft het ook in de benen.
    Ik weet niet of je Sydney een vrije trappen specialist kunt noemen. Maar als je deze vrije trap neemt. Dan moet je onwijs veel gevoel in je poot hebben als je hem zo hard van die positie in de bovenhoek krijgt. Verdomd lastig. Meestal zie je zulke vrije trappen naast gaan of hoog over gaan. Die combo van hard bovenin willen schieten vereisen wel een hoge mate van techniek.
  • 3 May 2021 om 23:20
    • Quote van 3 May 2021 om 23:14
      Ik snap nu ook wel waarom ze die Robin Propper van Heracles eventueel transfervrij willen hebben. Het is wel eentje die de boel kan oppeppen. Daar ontbreek het Dit seizoen aan. Bovendien ook een karakterspeler. Jaren lang al Eredivisie ervaring. Als je die verdediging zaterdag zag stuntelen, begin je echt te snakken naar zo'n type in het elftal.
    Prima als dat zou kunnen inderdaad mits hij niet teveel Heraclied is.
  • 3 May 2021 om 23:19
    • Quote van 3 May 2021 om 23:01
      Het is lang geleden dat er een vrije trappenspecialist in het elftal was. Extra wapen en ja die van Hooijdonk heeft het ook in de benen.
    Hij schijnt echt in alles tekort te komen. Moet Bilate voor zich dulden bij NAC.
  • 3 May 2021 om 23:14
    Ik snap nu ook wel waarom ze die Robin Propper van Heracles eventueel transfervrij willen hebben. Het is wel eentje die de boel kan oppeppen. Daar ontbreek het Dit seizoen aan. Bovendien ook een karakterspeler. Jaren lang al Eredivisie ervaring. Als je die verdediging zaterdag zag stuntelen, begin je echt te snakken naar zo'n type in het elftal.
  • 3 May 2021 om 23:01
    • Quote van 3 May 2021 om 20:48
      Off topic: gvd die Sydney van Hooijdonk kan wel vrije trappen nemen zeg zo de kolere zeg.
    Het is lang geleden dat er een vrije trappenspecialist in het elftal was. Extra wapen en ja die van Hooijdonk heeft het ook in de benen.
  • 3 May 2021 om 22:53
    • Quote van 3 May 2021 om 21:22
      We moeten een beul hebben als Spira, of Majstorovic daar is een spits van onder indruk niet van Piri, of hoe zit het met Unvini?? En vind Plazuega ook veel beter dan en feller dan Piri, en Dumic is zwaar te traag, en ondanks zijn postuur makkelijk opzij te zetten.
    Uvini heeft pas getekend in Tokio ofzo. Is dus niet transfervrij.
  • 3 May 2021 om 21:25
    • Quote van 3 May 2021 om 21:22
      We moeten een beul hebben als Spira, of Majstorovic daar is een spits van onder indruk niet van Piri, of hoe zit het met Unvini?? En vind Plazuega ook veel beter dan en feller dan Piri, en Dumic is zwaar te traag, en ondanks zijn postuur makkelijk opzij te zetten.
    Ja die ik ben het VOLLEDIG met je eens. Maar oosterwolde kan Douglas 2.0 worden centraal. Die mag er van mij ook vaker staan. Sneller dan menig spits in de eredivisie. Moet alleen fysiek sterker worden in de zin van dat hij niet elke 4 maand last van de hamstring heeft.
  • 3 May 2021 om 21:25
    Fctwente moet weer creatief boekhouden mer weinig euro's een goede spelers groep creëren. Hopelijk blijven de huurlingen ebu danilo en pierie en cerny nog een seizoen bij fctwente. En komen er nog een paar leuke fysieke en creatieve spelers er bij samen met de talenten kan het prachtig nieuw seizoen worden.
  • 3 May 2021 om 21:22
    • Quote van 3 May 2021 om 21:17
      Die leeftijd ook ben ik met je eens. Maar pirie heeft ook 100 wedstrijden in de benen. Is ook geen zekerheid of garantie. Leeftijd trouwens ook niet. Kijk dumic. Maar ik snap wat je bedoelt kerel.
    We moeten een beul hebben als Spira, of Majstorovic daar is een spits van onder indruk niet van Piri, of hoe zit het met Unvini?? En vind Plazuega ook veel beter dan en feller dan Piri, en Dumic is zwaar te traag, en ondanks zijn postuur makkelijk opzij te zetten.
  • 3 May 2021 om 21:17
    • Quote van 3 May 2021 om 21:12
      Van Hooydonck kan je er prima bij hebben, maar we hebben sowieso 3 of 4 spelers van ongeveer 28 jaar en met minimaal 100 eredivisiewedstrijden in de benen nodig.
    Die leeftijd ook ben ik met je eens. Maar pirie heeft ook 100 wedstrijden in de benen. Is ook geen zekerheid of garantie. Leeftijd trouwens ook niet. Kijk dumic. Maar ik snap wat je bedoelt kerel.
  • 3 May 2021 om 21:15
    • Quote van 3 May 2021 om 20:57
      Het nivo is laag, nu ook van de spelers die jullie hierheen willen hebben.
    Vertel wie wil jij hebben die betaalbaar zíjn?
  • 3 May 2021 om 21:15
    • Quote van 3 May 2021 om 20:57
      Het nivo is laag, nu ook van de spelers die jullie hierheen willen hebben.
    Dat zal best. Maar zoals hij de vrije trappen neemt die had een eredivisie keeper ook niet gehad en ik zit er na te kijken. Maar hij is balvaster dan onze gehele voorhoede zelfs gecombineerd. Zou het proberen als streuer als. Is transfervrij en wij hebben geen sterke lange balvast spits en ook geen vrije trappen specialist die zn bal in een vrije trap de bovenhoek inschopt. Ik heb echt niks met zn vader. Maar in Sydney zit wel echt rek.
  • 3 May 2021 om 21:12
    • Quote van 3 May 2021 om 20:57
      Het nivo is laag, nu ook van de spelers die jullie hierheen willen hebben.
    Van Hooydonck kan je er prima bij hebben, maar we hebben sowieso 3 of 4 spelers van ongeveer 28 jaar en met minimaal 100 eredivisiewedstrijden in de benen nodig.
  • 3 May 2021 om 21:04
    • Quote van 3 May 2021 om 20:48
      Off topic: gvd die Sydney van Hooijdonk kan wel vrije trappen nemen zeg zo de kolere zeg.
    Zie deze jongen 10x liever dan muhren. Over een x aantal jaar vertegenwoordigt van hooijdonk nog waarde. Muhren kun je dan met de rollator het veld afduwen. Daarnaast is het een gifkikker en geen zoutzak.
  • 3 May 2021 om 20:57
    • Quote van 3 May 2021 om 20:54
      Beide spelers binnenhalen en laat ze het dan maar met elkaar uitvechten
    Het nivo is laag, nu ook van de spelers die jullie hierheen willen hebben.
  • 3 May 2021 om 20:54
    • Quote van 3 May 2021 om 20:48
      Off topic: gvd die Sydney van Hooijdonk kan wel vrije trappen nemen zeg zo de kolere zeg.
    Beide spelers binnenhalen en laat ze het dan maar met elkaar uitvechten
  • 3 May 2021 om 20:48
    Off topic: gvd die Sydney van Hooijdonk kan wel vrije trappen nemen zeg zo de kolere zeg.
  • 3 May 2021 om 19:55
    Ik zeg niet doen krijg je hetzelfde als boere scoorde aan de lopende band in de kk divisie maar in de eredivisie helaas veel te weinig
Sunday 16 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›