Twentecafé: 'Ekkelenkamp kan kiezen tussen deze Nederlandse clubs'

705
Twentecafé: 'Ekkelenkamp kan kiezen tussen deze Nederlandse clubs'

De komkommertijd is aangebroken en daarom vinden wij het tijd om ons Twentecafé officieel te openen. Wij houden jullie op de hoogte van de laatste nieuwtjes, geruchten en roddels uit de voetbalwereld, maar voel je ook vrij om lekker off-topic te gaan. 

Dinsdag 29 juni: Jurgen Ekkelenkamp lijkt de clubs voor het uitkiezen te hebben. Volgens de Leeuwarder Courant wordt de aanvallende middenvelder van Ajax ook op de voet gevolgd door SC Heerenveen. Eerder werd ook Vitesse al in verband gebracht met de jeugdinternational.  

Maandag 28 juni: Leon ten Voorde bevestigt op de website van Tubantia dat FC Twente praat met Jody Lukoki, die op dit moment zonder club zit. De club uit Enschede wist eerder al Virgil Misidjan te strikken, maar technisch directeur Jan Streuer wil dus nog een nieuwe buitenspeler halen. 

Vrijdag 25 juni: Marko Arnautovic zet zijn loopbaan mogelijk voort bij Bologna, zo valt te lezen op de website van Sky Sports Italie. Het contract van de voormalig FC Twente-aanvaller, die jaarlijks circa 14 miljoen euro opstrijkt in China, wordt waarschijnlijk in onderling overleg met zijn werkgever Shanghai SIPG ontbonden en daardoor kan de international van Oostenrijk transfervrij vertrekken. 

Donderdag 24 juni: Jody Lukoki werd onlangs in verband gebracht met FC Twente en lijkt zelf wel oren te hebben naar een transfer naar Enschede. De 28-jarige vleugelaanvaller is sinds deze week namelijk FC Twente gaan volgen op Instagram. Opvallend aangezien Lukoki in Nederland alleen bij Ajax, SC Cambuur en PEC Zwolle speelde.

Donderdag 24 juni: FC Twente zit al lange tijd achter Jurgen Ekkelenkamp aan en sprak de interesse in de Ajax-middenvelder openlijk uit. Volgens SecondSCH speelt de aanvallende middenvelder komend seizoen echter niet in Enschede. "SC Heerenveen heeft de beste papieren om Jurgen Ekkelenkamp te huren van Ajax", schrijft hij op Twitter. "Ajax wil het liefst zijn contract verlengen om hem daarna te verhuren. Ook Vitesse heeft interesse. Twente lijkt te zijn afgehaakt."

Woensdag 23 juni: "De scouting is gewoon een probleem binnen Twente, dat is helaas zo", zo laat de doorgaans betrouwbare Jimmy65 weten op het forum van FCTwente.net. "We zijn afhankelijk van de grillen van externen en moeten het daarmee doen. Zo lijkt Twente een geweldige spits mis te lopen, doordat de lijnen binnen Twente niet goed afgedekt zijn. Zeer kwalijke zaak." Maar om wie zou het gaan?

Dinsdag 22 juni: Tom Boere keert mogelijk terug in de Eredivisie. De oud-speler van FC Twente wordt de nieuwe spits van SC Cambuur, dat meldt Omrop Fryslân. De 28-jarige Boere is transfervrij nadat zijn contract bij SV Meppen afliep en wordt snel medisch gekeurd bij SC Cambuur. Daarvoor speelde de spits in de Derde Bundesliga bij Türkgücü München en KFC Uerdingen.

Maandag 21 juni: FC Twente lijkt kansloos in de strijd om Ferdi Kadioglu. Volgens het Turkse Fanatik wordt de 21-jarige middenvelder begeerd door Feyenoord, AZ en Vitesse. Kadioglu heeft nog een contract voor één jaar bij Fenerbahçe, maar de Turkse topclub én de speler staan open voor een (tijdelijk) vertrek. 

Donderdag 17 juni: FC Twente wordt in verband gebracht met Jeremy Antonisse. Volgens Curaçao Football News wil de club uit Enschede de PSV-aanvaller huren. Ook Benfica en Swansea City zouden belangstelling hebben voor de negentienjarige international van Curaçao, die afgelopen seizoen zijn debuut maakte in het eerste elftal van PSV.

Maandag 14 juni: Een nieuwe naam wordt in verband gebracht met FC Twente. Ferdi Kadioglu zou in de belangstelling staan van de Tukkers. Volgens de Turkse journalist Talha Arslan hebben FC Twente en Vitesse 'serieuze interesse' in de 21-jarige middenvelder van Fenerbahçe, dat de international van Jong Oranje in 2018 overnam van NEC. Kadioglu heeft nog een eenjarig contract in Turkije.

Donderdag 10 juni: Klaas-Jan Huntelaar lijkt de clubs voor het uitkiezen te hebben. De aanvaller zou in de belangstelling staan van FC Twente en De Graafschap, maar hij wordt nu ook in verband gebracht met NEC. "Ik ga niet in op geruchten, maar dat Klaas-Jan en ik goed met elkaar kunnen opschieten, dat is bekend", laat technisch directeur Ted van Leeuwen weten in de Gelderlander

Dinsdag 8 juni: FC Twente lijkt zich te gaan versterken met Virgil Misidjan. De aanvaller, die het afgelopen half jaar bij PEC Zwolle speelde, kon ook in Zwolle blijven. Volgens PEC.nu bood de club uit de provinciehoofdstad het maximale, maar kon Misidjan bij FC Twente een ton meer krijgen. De 27-jarige aanvaller werd ook in verband gebracht met FC Utrecht, FC Groningen, Swansea City en Reading.

Dinsdag 8 juni: Deniz Türüc maakt een transfer in Turkije. De voormalig jeugdspeler van FC Twente maakt de definitieve overstap van Fenerbahçe naar Istanbul Basaksehir, de club die hem afgelopen seizoen al huurde. Met de deal is naar verluidt vier miljoen euro gemoeid, meldt Voetbal International.

Dinsdag 8 juni: Sidney van Hooijdonk kan vanwege een aflopend contract transfervrij vertrekken bij NAC Breda. "Zou goede pinchhitter voor FCT zijn", laat verslaggever Gerben Kuitert weten via Twitter. De talentvolle centrumspits was afgelopen zijn vijftien keer trefzeker in de Keuken Kampioen Divisie. 

Vrijdag 4 juni: FC Twente heeft naar verluidt geïnformeerd naar de transfervrije Jeffrey Bruma. De 29-jarige verdediger, die transfervrij vertrok bij VfL Wolfsburg, heeft te hoge salariseisen voor de club uit Enschede, dat meldt TransfersNieuwsNL. Bruma speelde eerder in de Eredivisie bij PSV.

Vrijdag 4 juni: FC Twente gaat deze zomer mogelijk zaken doen met AZ. Volgens de doorgaans goed ingevoerde jimmy65 heeft de Enschedese club vorige week met de Alkmaarders gesproken over een mogelijke transfer van Jayden Oosterwolde, zo laat hij weten op het forum van FCTwente.net. AZ houdt rekening met een vertrek van linksback Owen Wijndal.

Daarentegen heeft FC Twente interesse om Ferdy Druijf en Thijs Oosting op huurbasis over te nemen van AZ. Druijf werd al vaker aan FC Twente gelinkt. De 23-jarige spits is afgelopen seizoen door AZ verhuurd aan KV Mechelen. Oosting maakte dit seizoen op huurbasis indruk bij RKC Waalwijk.

Donderdag 3 juni: Klaas-Jan Huntelaar gaat niet met Schalke 04 de Tweede Bundesliga in. Het contract van de 37-jarige spits wordt niet verlengd, waardoor de oud-Ajacied transfervrij is. Huntelaar werd afgelopen zomer nog in verband gebracht met FC Twente, dat nu nog op zoek is naar twee spitsen.

Woensdag 2 juni: FC Twente is voor komend seizoen op zoek naar twee nieuwe spitsen. De kans is groot dat Sam Lammers in beeld is bij de club uit Enschede. De oud-spits van PSV komt bij Atalanta Bergamo niet veel aan spelen toe en wordt mogelijk verhuurd. "Meerdere clubs in Nederland, ook in Overijssel, hebben hem vanzelfsprekend hoog op de lijst", laat FC Twente-watcher Tijmen van Wissing weten.

Dinsdag 1 juni: VVV-Venlo heeft na de degradatie afscheid genomen van maar liefst veertien spelers, onder wie voormalig FC Twente-aanvaller Joshua John. Ook Thorsten Kirschbaum, Torino Hunte, Christian Kum, Arjan Swinkels, Jafar Arias, Lukas Schmitz, Steffen Schäfer, Zinedine Machach, Leon Guwara, Christos Donis, Anastasios Donis en Meritan Shabani vertrekken.

Dinsdag 1 juni: Voormalig FC Twente-speler Oussama Assaidi is volgens het Turkse Yenicag in onderhandeling met Göztepe. De Turkse middenmoter heeft zijn sportief directeur Erk Toros de opdracht gegeven om de transfer van Assaidi naar Göztepe zo snel mogelijk af te ronden. Assaidi zit al twee jaar zonder club, de vraag is dus hoe fit hij bij zijn nieuwe club aankomt en in hoeverre hij nog mee kan. 

Vrijdag 28 mei: Topschutter Robert Mühren heeft de beslissing over diens toekomst genomen. Volgens Twitter-account Volendam Inside vertrekt de aanvaller namelijk naar FC Volendam. FC Twente zou ook achter Mühren hebben aangezeten.

Woensdag 19 mei: Almere City-aanvaller Thomas Verheydt (29) mag zich volgens TransfersNieuwsNL in de belangstelling verheugen van de volgende clubs: FC Twente, FC Emmen, SC Heerenveen, ADO Den Haag en De Graafschap. Hij is vanwege een aflopend contract transfervrij. 

Update: Leon ten Voorde laat via Twitter weten dat Verheydt niet in beeld is bij FC Twente. De club uit Enschede moet door het vertrek van Ajax-huurling Danilo op zoek naar een (of twee) nieuwe centrumspits(en). Robert Mühren is nog wel een optie voor de Tukkers. 

Maandag 17 mei: Tijmen van Wissing wist bij de Oosttribune te melden dat FC Twente hoopt om om de twee huurlingen Vaclav Cerny en Tyronne Ebuehi te behouden. Er is echter ook een andere rechtsback in beeld. "Ze hebben ook Glenn Bijl op de korrel", liet de verslaggever van RTV Oost weten. "Maar het is nog maar de vraag: blijft-ie in de Eredivisie bij Emmen?"

705 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 Jun 2021 om 12:42
    • Quote van 29 Jun 2021 om 12:02
      Donder a.u.b gewoon eens op met die Ekkelenkamp. Gast krijgt aandacht alsof een eventuele Ruiz deze kant op komt. Bij twijfel lekker verder kijken, hij is het niet waard.
    Inderdaad, middelmatige speler! Loat goan....
  • 29 Jun 2021 om 12:27
    • Quote van 29 Jun 2021 om 12:02
      Donder a.u.b gewoon eens op met die Ekkelenkamp. Gast krijgt aandacht alsof een eventuele Ruiz deze kant op komt. Bij twijfel lekker verder kijken, hij is het niet waard.
    Lijkt wel of we Messi proberen binnen te halen. Als hij zo goed was dan had hij bij Ajax wel in de basis gestaan.
  • 29 Jun 2021 om 12:02
    Donder a.u.b gewoon eens op met die Ekkelenkamp. Gast krijgt aandacht alsof een eventuele Ruiz deze kant op komt. Bij twijfel lekker verder kijken, hij is het niet waard.
  • 29 Jun 2021 om 10:21
    Ekkelenkamp moet eerst zijn contract verlengen bij Ajax en kan pas dan verhuurd worden. Maar wanneer hij nu nog niet voor Twente gekozen heeft en moet nadenken welke van deze 3 clubs hij kiest dan onmiddelijk een dikke streep erdoor en nooit meer binnen willen halen. Ht zou een prima versterking voor ons zijn maar we moeten nu ook niet doen alsof het Messi is.
  • 29 Jun 2021 om 10:13
    Wat een niets zeggend nieuwtje. Dit is al een aantal weken bekend...
  • 28 Jun 2021 om 18:15
    • Quote van 28 Jun 2021 om 12:14
      Ik dacht dat ze alleen nog een nieuwe CV, CAM en een ervaren spits wouden?
    Ik denk dat JS zijn kaarten af en toe slim tegen de borst houdt. De selectie gaat iets breder zijn dan afgelopen seizoen.
  • 28 Jun 2021 om 13:51
    • Quote van 28 Jun 2021 om 12:49
      Geld genoeg.
    Dat blijkt haha. Of ze mikken nog op een vertrek van Menig wellicht. Kww.
  • 28 Jun 2021 om 12:49
    • Quote van 28 Jun 2021 om 12:14
      Ik dacht dat ze alleen nog een nieuwe CV, CAM en een ervaren spits wouden?
    Geld genoeg.
  • 28 Jun 2021 om 12:14
    Ik dacht dat ze alleen nog een nieuwe CV, CAM en een ervaren spits wouden?
  • 26 Jun 2021 om 19:28
    • Quote van 26 Jun 2021 om 12:00
      Worden er aankomend seizoen nog nieuwe shirts gepresenteerd ?
    Twente kennende als alle laatste. Ergens in augustus dus.
  • 26 Jun 2021 om 13:09
    • Quote van 26 Jun 2021 om 12:00
      Worden er aankomend seizoen nog nieuwe shirts gepresenteerd ?
    Vast wel. Maar ik zie ook bij andere clubs dat ze pas nu beginnen met afbeeldingen van de nieuwe shirts te tonen.
  • 26 Jun 2021 om 12:00
    Worden er aankomend seizoen nog nieuwe shirts gepresenteerd ?
  • 26 Jun 2021 om 10:11
    • Quote van 26 Jun 2021 om 09:39
      Fout Mark,

      JIJ vind het poep en kunt niet namens anderen spreken. Het is het voor mij een mening. ;)
    ????
  • 26 Jun 2021 om 09:39
    • Quote van 25 Jun 2021 om 11:17
      Gelukkig, het is dus gewoon een poep geschreven stukje....next
    Fout Mark,

    JIJ vind het poep en kunt niet namens anderen spreken. Het is het voor mij een mening. ;)
  • 26 Jun 2021 om 06:40
    • Quote van 25 Jun 2021 om 13:52
      Was idd van een Herenveen supporter, iets met komkommertijd. Beetje vergelijkbaar met de stukken die hier gepost worden omdat een supporter iets heeft gezegd op een ander forum.
    Een beetje dit niveau: Arnautovic laat mogelijk zijn contract ontbinden. Zijn voormalige club FC Twente zoekt nog een spits. Het zou zo maar kunnen dat hij weer richting Enschede gaat.
  • 25 Jun 2021 om 13:52
    • Quote van 25 Jun 2021 om 09:42
      Dat hele bericht van Ekkelkamp en Heerenveen kwam toch van een supporter of zo? Niet van officiële kant van Heerenveen, dus weet niet wat er van waar is. Maar het boeit me ook niet meer, gewoon doorschakelen nu het is graag of niet voor Ekkelkamp. En verder denk ik dat Streuer niets te verwijten valt denk dat hij er heel druk mee is geweest en nog dus denk niet dat je hem traag handelen kunt verwijten TC. Beetje kort door de bocht kerel...
    Was idd van een Herenveen supporter, iets met komkommertijd. Beetje vergelijkbaar met de stukken die hier gepost worden omdat een supporter iets heeft gezegd op een ander forum.
  • 25 Jun 2021 om 11:17
    • Quote van 25 Jun 2021 om 09:33
      Als ik schijnbaar schrijf, dan is dat idd een suggestie Mark. Schijnbaar is altijd een suggestie, heeft dus niets met vreemd opschrijven te maken. ;)

      Ik zet Streuer helemaal niet verkeerd weg. Ik 'suggereer' alleen dat ook Jan Streuer niet perfect is en dat kan ook niet. :)
    Gelukkig, het is dus gewoon een poep geschreven stukje....next
  • 25 Jun 2021 om 10:08
    • Quote van 25 Jun 2021 om 09:42
      Dat hele bericht van Ekkelkamp en Heerenveen kwam toch van een supporter of zo? Niet van officiële kant van Heerenveen, dus weet niet wat er van waar is. Maar het boeit me ook niet meer, gewoon doorschakelen nu het is graag of niet voor Ekkelkamp. En verder denk ik dat Streuer niets te verwijten valt denk dat hij er heel druk mee is geweest en nog dus denk niet dat je hem traag handelen kunt verwijten TC. Beetje kort door de bocht kerel...
    Steuer kunnen we inderdaad pas beoordelen als de transfermarkt sluit. Een echte beoordeling zelfs pas aan het einde van het seizoen. Dan kun je zeggen of ze goed waren.
  • 25 Jun 2021 om 09:42
    Dat hele bericht van Ekkelkamp en Heerenveen kwam toch van een supporter of zo? Niet van officiële kant van Heerenveen, dus weet niet wat er van waar is. Maar het boeit me ook niet meer, gewoon doorschakelen nu het is graag of niet voor Ekkelkamp. En verder denk ik dat Streuer niets te verwijten valt denk dat hij er heel druk mee is geweest en nog dus denk niet dat je hem traag handelen kunt verwijten TC. Beetje kort door de bocht kerel...
  • 25 Jun 2021 om 09:33
    • Quote van 25 Jun 2021 om 09:12
      Het heeft er grote schijn van! Dus jij suggereert dat. Beetje vreemd opschrijven. Misschien wil de speler zelf niet of heeft zich bedacht. Of wachten ze bij twente op andwoord van een nog betere speler. Maar jij zet streuer bij voorbaat al verkeerd weg. Heel vreemd
    Als ik schijnbaar schrijf, dan is dat idd een suggestie Mark. Schijnbaar is altijd een suggestie, heeft dus niets met vreemd opschrijven te maken. ;)

    Ik zet Streuer helemaal niet verkeerd weg. Ik 'suggereer' alleen dat ook Jan Streuer niet perfect is en dat kan ook niet. :)
  • 25 Jun 2021 om 09:12
    • Quote van 25 Jun 2021 om 07:37
      Ik ben het in grote lijnen met je eens, maar het heeft er ook alle schijn van dat Streuer gewoon te traag heeft gehandeld inzake Ekkelenkamp als hij naar Heerenveen zou gaan.


      Streuer en Jans wilden hem vorig jaar al heel erg graag zoals je weet, maar toen mocht Jurgen niet worden verhuurd van Ten Hag. Als je zo'n speler dan echt zoooo graag wilt, dan moet je hem en Ajax op de huid blijven zitten vwb huur. Dat is blijkbaar niet gebeurt, en ja....dan wordt de kans groter en groter dat je aan het kortste eind gaat trekken.


      Voor nu is het nog even afwachten en veroordeel ik Streuer en Jans zeker niet. Er komt dan wel een andere speler als Jurgen elders tekent, maar als Ekkelenkamp niet komt, dan mag je dat Streuer ook best wel een beetje verwijten imo.
    Het heeft er grote schijn van! Dus jij suggereert dat. Beetje vreemd opschrijven. Misschien wil de speler zelf niet of heeft zich bedacht. Of wachten ze bij twente op andwoord van een nog betere speler. Maar jij zet streuer bij voorbaat al verkeerd weg. Heel vreemd
  • 25 Jun 2021 om 08:48
    • Quote van 25 Jun 2021 om 07:37
      Ik ben het in grote lijnen met je eens, maar het heeft er ook alle schijn van dat Streuer gewoon te traag heeft gehandeld inzake Ekkelenkamp als hij naar Heerenveen zou gaan.


      Streuer en Jans wilden hem vorig jaar al heel erg graag zoals je weet, maar toen mocht Jurgen niet worden verhuurd van Ten Hag. Als je zo'n speler dan echt zoooo graag wilt, dan moet je hem en Ajax op de huid blijven zitten vwb huur. Dat is blijkbaar niet gebeurt, en ja....dan wordt de kans groter en groter dat je aan het kortste eind gaat trekken.


      Voor nu is het nog even afwachten en veroordeel ik Streuer en Jans zeker niet. Er komt dan wel een andere speler als Jurgen elders tekent, maar als Ekkelenkamp niet komt, dan mag je dat Streuer ook best wel een beetje verwijten imo.
    Er zijn komen genoeg nummer 10 beschikbaar. Veel zullen niet haalbaar zijn. Mijo caktas is bijvoorbeeld categorie Twente. Die legt er aardig wat in Kroatië en is 30 juni transfervrij.
  • 25 Jun 2021 om 07:41
    • Quote van 23 Jun 2021 om 21:32
      Het gaat er om dat Streuer moet erkennen dat de scouting onder leiding van patrick Busby gewoon niet goed genoeg is. Binnen Twente zijn de meningen hier verdeeld over. Er moeten vaste personen in bepaalde gebieden scouten, Scandinavië, Balkan enz. Bij Twente scout men overal een beetje en moet ze het vooral hebben van de spelers die aangeboden worden. Deze spelers worden overal aangeboden, ook bij bijv. Groningen en Utrecht en Dus bij de echt goede spelers is Twente bij voorbaat kansloos. De mindere of huurspelers blijven dan over. Dus een goede scouting is echt nodig. Een goed netwerk opzetten duurt jaren en het wordt wel tijd dat ze er een keer mee beginnen.
    Mee eens.....
  • 25 Jun 2021 om 07:37
    • Quote van 24 Jun 2021 om 10:10
      Ik begin nu Ekkelkamp moe te worden, geloofde het niet maar zou maar zo kunnen. Dan heb ik het gevoel dat Veerman in die deal betrokken wordt. En dan lekker op zoek naar andere speler, raar allemaal hij wou zo graag naar Twente. Gewoon kappen nu met Ekkelkamp en doorschakelen. Ben het nu wel beetje zat dat Ekkelkamp gedoe. Graag of niet.
    Ik ben het in grote lijnen met je eens, maar het heeft er ook alle schijn van dat Streuer gewoon te traag heeft gehandeld inzake Ekkelenkamp als hij naar Heerenveen zou gaan.


    Streuer en Jans wilden hem vorig jaar al heel erg graag zoals je weet, maar toen mocht Jurgen niet worden verhuurd van Ten Hag. Als je zo'n speler dan echt zoooo graag wilt, dan moet je hem en Ajax op de huid blijven zitten vwb huur. Dat is blijkbaar niet gebeurt, en ja....dan wordt de kans groter en groter dat je aan het kortste eind gaat trekken.


    Voor nu is het nog even afwachten en veroordeel ik Streuer en Jans zeker niet. Er komt dan wel een andere speler als Jurgen elders tekent, maar als Ekkelenkamp niet komt, dan mag je dat Streuer ook best wel een beetje verwijten imo.
  • 25 Jun 2021 om 04:49
    • Quote van 24 Jun 2021 om 22:01
      Man je hebt een grote bek en ben grote azijn zeiker ga heen man. Waar zit je in Thailand of hier in Enschede? Als je in Thailand woont en daar voetbal kijkt snap ik dat je er geen kloten van weet. En mijn bek voor jou dicht houden doe ik niet, vooral als je steeds maar loopt te zeiken dat alles zo kut is.
    Je leeft kennelijk nog in het verleden en hebt nog nooit van streams gehoord. Toen jij naar een schakel programma gekeken hebt de laatste 2 speelronden heb ik de wedstrijden live gezien hier in Thailand. Ik zie iedere wedstrijd van Twente en heel vaak kom ik er s'nachts on 2-43 uur voor mijn bed uit om mijn club te volgen. Helaas niet meer in de Veste zoals ik meer dan 30 jaar gedaan heb maar voor een beeldscherm. Ik zie ook andere wedstrijden en weet verrekte goed wat voor spelers wel of niet goed bij Twente passen. En die mening verkondig ik hier op dit forum want daar is het voor bedoeld. Maar actief zijn op een forum betekend ook dat je respect moet hebben voor de mening van anderen en dar heb jij nogal moeite mee. Ik zie regematig jouw mening over Bosch voorbij komen die beoordeelt wordt op een positie waar hij noodgedwongen moest spelen omdat er volgens Jans, waar ik vast en zeker ook geen mening over mag hebben, geen betere opties waren. Maar beoordeel hem op de positie waar hij wel hoort te spelen en waar we hem misschien het komende seizoen wat vaker zullen zien. Over negatief praten gesproken. Maar ik respecteer jouw mening net zoals dat ik van jou verwacht dat je de mening van andere forum leden respecteerd. En dar kun je dan met elkaar over discusieren want daar is dit forum dus voor maar een post beginnen met "flikker toch op" is uberaal gedrag.
  • 24 Jun 2021 om 23:26
    • Quote van 24 Jun 2021 om 23:14
      Als je je al door het programma zou laten leiden zou je juist moeten zeggen dat we pas vanaf wedstrijd 10 op niveau moeten zijn. Dan volgen de wedstrijden waarin punten gepakt moeten worden. Wat mij betreft gaan die jongens gewoon elke pot lekker voetballen. Als ze elke week vechten voor de drie punten zijn we al een heel eind op weg.
    Ik denk dat je beter die zware wedstrijden maar in het begin gehad te hebben. Want ook die clubs zijn nog niet volop ingespeeld en kan het ook wel niet lekker lopen. Ach en wie weet spelen ze net als vorig seizoen de pannen van het dak, en pakken ze een leuk aantal punten. Als er inderdaad maar geknokt wordt voor iedere meter, dan kun je tegen al die ploegen verassen. En Streuer is nog niet klaar hoor er komt ongetwijfeld nog een speler of 3 /4 bij, en dit zullen ook jongens met ervaring zijn.
  • 24 Jun 2021 om 23:14
    • Quote van 24 Jun 2021 om 18:39
      Je moet gelijk goed zijn. Kijk maar eens naar de eerste 9 wedstrijden. Zwaar programma
    Als je je al door het programma zou laten leiden zou je juist moeten zeggen dat we pas vanaf wedstrijd 10 op niveau moeten zijn. Dan volgen de wedstrijden waarin punten gepakt moeten worden. Wat mij betreft gaan die jongens gewoon elke pot lekker voetballen. Als ze elke week vechten voor de drie punten zijn we al een heel eind op weg.
  • 24 Jun 2021 om 22:02
    • Quote van 24 Jun 2021 om 21:19
      Ik kan wel een eind mee gaan in je verhaal. Waarschijnlijk hadden we zonder corana dit jaar een grote stap kunnen zetten, maar zoals iedereen weet heeft het virus de club veel geld gekost. Ik denk dat daar de pijn zit. Ik hoop dat we wat verder zijn dan vorig jaar, met de jongeren meer ervaren en dus stabieler. Daarnaast zijn we denk ik nog niet klaar met de selectie, verwacht nog meer "aankopen".
    Nee we hebben een boompje staan waar geld aan groeit dat denken velen de situatie is nou eenmaal zo.
  • 24 Jun 2021 om 22:01
    • Quote van 24 Jun 2021 om 18:52
      Jij moet je eens een keer gedragen met die grote bek van je. Als je denkt dat dit indruk maakt dan heb je het helemaal mis. Ik kraak helemaal nergens. iets af ik trek alleen conclusies. Daar mag je het mee eens zijn of niet en dat kun je dan op een normale manier kenbaar maken. Of Ugalde een toevoeging is daar kunnen we alleen naar gokken. Ik vind Misidjan niet meter dan Menig en al zeker niet ontzettend veel beter dat ik daar een grote vooruitgang zie. De transfereriode is nog 2 maanden over dus er kan nog veel gebeuren. Maar tot op dit moment is er nog niet 1 speler binnengekomen doe ons beter maakt. Propper bijvoorbeeld zou dat wel doen. En met betrekking tot Streuer het volgende. Toen hij vorig jaar binnenkwam heeft hij in korte tijd een selectie samen moeten stellen en dat heeft hij goed gedaan binnen zijn beperkte tijdsbestek. Nu is hij een jaar in functie, heeft stappen gezet on de scouting weer op te zetten en beweert dat we dat goed voor elkaar hebben. Als ik daar de nieuwe spelers tegenaan zet dan ben ik verbaasd want met uitzondering van Ugalde is het allemaal ons kent ons. Dus wat levert die scouting dan op. Voor de nummer 10 positie kwamen ze na een jaar wachten weer met Ekkelenkamp aanzetten. Creativiteit ten top qua scouting. En wanneer nu Lukoki en de zeer beperkte Troupee de volgende zijn dan gaat het niet de goede kant op. Wanneer ze met Lukoki komen dan zet de poorten van de Veste maar vast open want die rent met bal en al het stadion uit als een kip zonder kop. Met Misidjan ben ik best blij gezien de mogelijheden maar we moeten niet net gaan doen alsof het ons nu veel beter maakt. Dat mag je met me eens zijn of niet. Dit is een forum dus daar mag een ieder zijn mening verkondigen. Ik verwacht wat anders van onze TD na een jaar in dienst te zijn geweest en ik hoop dan ook dat hij ons de komende weken nog verblijt met versterkingen.
    Man je hebt een grote bek en ben grote azijn zeiker ga heen man. Waar zit je in Thailand of hier in Enschede? Als je in Thailand woont en daar voetbal kijkt snap ik dat je er geen kloten van weet. En mijn bek voor jou dicht houden doe ik niet, vooral als je steeds maar loopt te zeiken dat alles zo kut is.
  • 24 Jun 2021 om 21:19
    • Quote van 24 Jun 2021 om 18:52
      Jij moet je eens een keer gedragen met die grote bek van je. Als je denkt dat dit indruk maakt dan heb je het helemaal mis. Ik kraak helemaal nergens. iets af ik trek alleen conclusies. Daar mag je het mee eens zijn of niet en dat kun je dan op een normale manier kenbaar maken. Of Ugalde een toevoeging is daar kunnen we alleen naar gokken. Ik vind Misidjan niet meter dan Menig en al zeker niet ontzettend veel beter dat ik daar een grote vooruitgang zie. De transfereriode is nog 2 maanden over dus er kan nog veel gebeuren. Maar tot op dit moment is er nog niet 1 speler binnengekomen doe ons beter maakt. Propper bijvoorbeeld zou dat wel doen. En met betrekking tot Streuer het volgende. Toen hij vorig jaar binnenkwam heeft hij in korte tijd een selectie samen moeten stellen en dat heeft hij goed gedaan binnen zijn beperkte tijdsbestek. Nu is hij een jaar in functie, heeft stappen gezet on de scouting weer op te zetten en beweert dat we dat goed voor elkaar hebben. Als ik daar de nieuwe spelers tegenaan zet dan ben ik verbaasd want met uitzondering van Ugalde is het allemaal ons kent ons. Dus wat levert die scouting dan op. Voor de nummer 10 positie kwamen ze na een jaar wachten weer met Ekkelenkamp aanzetten. Creativiteit ten top qua scouting. En wanneer nu Lukoki en de zeer beperkte Troupee de volgende zijn dan gaat het niet de goede kant op. Wanneer ze met Lukoki komen dan zet de poorten van de Veste maar vast open want die rent met bal en al het stadion uit als een kip zonder kop. Met Misidjan ben ik best blij gezien de mogelijheden maar we moeten niet net gaan doen alsof het ons nu veel beter maakt. Dat mag je met me eens zijn of niet. Dit is een forum dus daar mag een ieder zijn mening verkondigen. Ik verwacht wat anders van onze TD na een jaar in dienst te zijn geweest en ik hoop dan ook dat hij ons de komende weken nog verblijt met versterkingen.
    Ik kan wel een eind mee gaan in je verhaal. Waarschijnlijk hadden we zonder corana dit jaar een grote stap kunnen zetten, maar zoals iedereen weet heeft het virus de club veel geld gekost. Ik denk dat daar de pijn zit. Ik hoop dat we wat verder zijn dan vorig jaar, met de jongeren meer ervaren en dus stabieler. Daarnaast zijn we denk ik nog niet klaar met de selectie, verwacht nog meer "aankopen".
  • 24 Jun 2021 om 20:41
    • Quote van 24 Jun 2021 om 16:26
      Stel Lukoki, Propper en Troupeé komen allen ook transfervrij hierheen dan klopt het zeker wel wat Streuer wil en dat is minder huurlingen, meer eigen spelers ieder jaar. Selectie begint aardig vorm te krijgen zo, zal zeker weer iets beter zijn dan de selectie van vorig jaar ook omdat onze jonkies weer een jaartje gerijpt zijn. Oh jonks, alles kummm helemoaaaaal gouuudddd!!! ZIN AAAAAAN!
    Helemaal juist.
  • 24 Jun 2021 om 18:52
    • Quote van 24 Jun 2021 om 18:01
      Man donder straal toch op met je gezeik en de boel afkraken, ik denk dat ze juist goed bezig zijn en er komt ook veel voor de breedte. Ik heb zelf wel verwachtingen van Ungal en ook van die jongen van Zwolle, nog een goede spits of 10 rechts back en dan begint het er langzaam behoorlijk op te lijken. Dus zeik alles niet af wat JS doet, zonder transfersom en tot nu toe doet hij het wederom uitstekend. Dus kap met dat negatieve gelul aub.
    Jij moet je eens een keer gedragen met die grote bek van je. Als je denkt dat dit indruk maakt dan heb je het helemaal mis. Ik kraak helemaal nergens. iets af ik trek alleen conclusies. Daar mag je het mee eens zijn of niet en dat kun je dan op een normale manier kenbaar maken. Of Ugalde een toevoeging is daar kunnen we alleen naar gokken. Ik vind Misidjan niet meter dan Menig en al zeker niet ontzettend veel beter dat ik daar een grote vooruitgang zie. De transfereriode is nog 2 maanden over dus er kan nog veel gebeuren. Maar tot op dit moment is er nog niet 1 speler binnengekomen doe ons beter maakt. Propper bijvoorbeeld zou dat wel doen. En met betrekking tot Streuer het volgende. Toen hij vorig jaar binnenkwam heeft hij in korte tijd een selectie samen moeten stellen en dat heeft hij goed gedaan binnen zijn beperkte tijdsbestek. Nu is hij een jaar in functie, heeft stappen gezet on de scouting weer op te zetten en beweert dat we dat goed voor elkaar hebben. Als ik daar de nieuwe spelers tegenaan zet dan ben ik verbaasd want met uitzondering van Ugalde is het allemaal ons kent ons. Dus wat levert die scouting dan op. Voor de nummer 10 positie kwamen ze na een jaar wachten weer met Ekkelenkamp aanzetten. Creativiteit ten top qua scouting. En wanneer nu Lukoki en de zeer beperkte Troupee de volgende zijn dan gaat het niet de goede kant op. Wanneer ze met Lukoki komen dan zet de poorten van de Veste maar vast open want die rent met bal en al het stadion uit als een kip zonder kop. Met Misidjan ben ik best blij gezien de mogelijheden maar we moeten niet net gaan doen alsof het ons nu veel beter maakt. Dat mag je met me eens zijn of niet. Dit is een forum dus daar mag een ieder zijn mening verkondigen. Ik verwacht wat anders van onze TD na een jaar in dienst te zijn geweest en ik hoop dan ook dat hij ons de komende weken nog verblijt met versterkingen.
  • 24 Jun 2021 om 18:52
    • Quote van 24 Jun 2021 om 18:39
      Je moet gelijk goed zijn. Kijk maar eens naar de eerste 9 wedstrijden. Zwaar programma
    Klopt. Maar jans heeft vorig jaar wel laten zien dat hij een elftal kan smeden. We hebben die maanden leuker voetbal gezien dan de laatste 3 jaar over het algemeen. Omdat we geen sterren in het elftal hebben moeten we het doen zoals een Denemarken of Italië nu op het ek doen. Collectief elftal alles erop of eronder jagen druk zetten. Dat collectief heeft ons in 5 maand veilig gespeelt. Zo moeten wij het doen en dat kan jans meer dan prima. Ze willen nu alleen een bredere selectie zodat niet hetzelfde gebeurt als vorige 2e seizoenshelft. Volkomen logisch. Daar zal ook mindere kwaliteit spelers bij horen.
  • 24 Jun 2021 om 18:39
    • Quote van 24 Jun 2021 om 18:32
      Ja die precies. Misschien verassen ze ons wel en pakken we in die eerste 8 wedstrijden veel punten. Ik wil nog wel eens zien als we winnen van fortuna en een resultaat pakken tegen ajax of er dan nog zoveel negativiteit is. Soms lijkt het meer pure oppertunisme. Daarom krijgt iedereen van mij in het nieuwe seizoen de voordeel van de twijfel want misschien net als vorig seizoen presteren we gewoon boven ieders verwachting. We gaan het zien en ik hou vertrouwen erin.
    Je moet gelijk goed zijn. Kijk maar eens naar de eerste 9 wedstrijden. Zwaar programma
  • 24 Jun 2021 om 18:32
    • Quote van 24 Jun 2021 om 18:01
      Man donder straal toch op met je gezeik en de boel afkraken, ik denk dat ze juist goed bezig zijn en er komt ook veel voor de breedte. Ik heb zelf wel verwachtingen van Ungal en ook van die jongen van Zwolle, nog een goede spits of 10 rechts back en dan begint het er langzaam behoorlijk op te lijken. Dus zeik alles niet af wat JS doet, zonder transfersom en tot nu toe doet hij het wederom uitstekend. Dus kap met dat negatieve gelul aub.
    Ja die precies. Misschien verassen ze ons wel en pakken we in die eerste 8 wedstrijden veel punten. Ik wil nog wel eens zien als we winnen van fortuna en een resultaat pakken tegen ajax of er dan nog zoveel negativiteit is. Soms lijkt het meer pure oppertunisme. Daarom krijgt iedereen van mij in het nieuwe seizoen de voordeel van de twijfel want misschien net als vorig seizoen presteren we gewoon boven ieders verwachting. We gaan het zien en ik hou vertrouwen erin.
  • 24 Jun 2021 om 18:01
    • Quote van 24 Jun 2021 om 17:01
      Wanneer we Lukoki en Troupee halen dan ga maar bij de ingang van de Grolsch Veste staan en dan kun je daar het degradatie spook aan zien komen. Die zijn niet 1 maar wel 3 niveau's slechter dan wat we afgelopen seizoen hadden. Propper zou wel een hele goede zijn. Het uitgangspunt zou zijn om een kwalitatief betere selectie samen te stellen dan afgelopen seizoen maar in mijn opinie zijn de spelers die tot op dit moment gehaald zijn niet beter dan die van vorig seizoen. Unnerstal en Drommel zijn gelijkwaardig. Pierie en Ilic zijn niet plotseling een klasse beter geworden, van Pierie zou je hoogstens kunnen zeggen dat hij iets ervarener is maar de zwakke punten die ik bij hem zie hebben niet zoveel met ervaring te maken en Ilic heeft veel te weinig gespeeld door zijn eigen slappe mentaliteit. Menig en Misidjan ontlopen elkaar niet veel. Ugalde heb ik goede verwachtingen van maar of hij goed genoeg voor de basis is moeten we afwachten. Troupee is heel veel slechter dan Ebuehi. Harde werker maar verdedigend en aanvallend onvoldoende. Lukoki ten opzichte van Cerny ga ik niet eens uitleggen. Wanneer Cerny nu fit was geweest en Lukoki de backup was geweest had ik dat nog begrepen maar met Lukoki als eerste rechtsbuiten het seizoen in gaan is vragen om problemen. Verder zal het halen van een goede 10 en een spits doe meer dan 17 doelpunten maakt nog een hele opgave worden. Natuurlijk hebben onze jeugdspelers een jaar meer ervaring opgedaan en hoop ik dat van Leeuwen door gaat breken dit jaar want dat is een groot talent. Maar uiteindelijk hebben we tot op dir moment een stap opzij gemaakt en nog niet vooruit. Met Lukoki en Troupee maken we zelfs een stap achteruit. Ik hoop echt dat er nog een paar kwaliteitsspelers komen en die zullen dan wel gehuurd moeten worden.
    Man donder straal toch op met je gezeik en de boel afkraken, ik denk dat ze juist goed bezig zijn en er komt ook veel voor de breedte. Ik heb zelf wel verwachtingen van Ungal en ook van die jongen van Zwolle, nog een goede spits of 10 rechts back en dan begint het er langzaam behoorlijk op te lijken. Dus zeik alles niet af wat JS doet, zonder transfersom en tot nu toe doet hij het wederom uitstekend. Dus kap met dat negatieve gelul aub.
  • 24 Jun 2021 om 17:42
    • Quote van 24 Jun 2021 om 17:01
      Wanneer we Lukoki en Troupee halen dan ga maar bij de ingang van de Grolsch Veste staan en dan kun je daar het degradatie spook aan zien komen. Die zijn niet 1 maar wel 3 niveau's slechter dan wat we afgelopen seizoen hadden. Propper zou wel een hele goede zijn. Het uitgangspunt zou zijn om een kwalitatief betere selectie samen te stellen dan afgelopen seizoen maar in mijn opinie zijn de spelers die tot op dit moment gehaald zijn niet beter dan die van vorig seizoen. Unnerstal en Drommel zijn gelijkwaardig. Pierie en Ilic zijn niet plotseling een klasse beter geworden, van Pierie zou je hoogstens kunnen zeggen dat hij iets ervarener is maar de zwakke punten die ik bij hem zie hebben niet zoveel met ervaring te maken en Ilic heeft veel te weinig gespeeld door zijn eigen slappe mentaliteit. Menig en Misidjan ontlopen elkaar niet veel. Ugalde heb ik goede verwachtingen van maar of hij goed genoeg voor de basis is moeten we afwachten. Troupee is heel veel slechter dan Ebuehi. Harde werker maar verdedigend en aanvallend onvoldoende. Lukoki ten opzichte van Cerny ga ik niet eens uitleggen. Wanneer Cerny nu fit was geweest en Lukoki de backup was geweest had ik dat nog begrepen maar met Lukoki als eerste rechtsbuiten het seizoen in gaan is vragen om problemen. Verder zal het halen van een goede 10 en een spits doe meer dan 17 doelpunten maakt nog een hele opgave worden. Natuurlijk hebben onze jeugdspelers een jaar meer ervaring opgedaan en hoop ik dat van Leeuwen door gaat breken dit jaar want dat is een groot talent. Maar uiteindelijk hebben we tot op dir moment een stap opzij gemaakt en nog niet vooruit. Met Lukoki en Troupee maken we zelfs een stap achteruit. Ik hoop echt dat er nog een paar kwaliteitsspelers komen en die zullen dan wel gehuurd moeten worden.
    Kijk nu herken ik je weer. Laten we eens een heel gek concept nemen. Stel troupe "ontwikkeld zich" tot stabiele middenmotor wat we gewoon zijn ga je dan je ongelijk ook aangeven of blijf je dan door zeuren over hem? Punt 2 lukoki kun je uit tekenen dat die naar de bank verwezen word zodra cerny terug is en Who knows misschien doet hij het wel heel goed. Heb jij een glazenbol? Geef jans en TS in godsnaam dezelfde vertrouwen als de rest. Is hij minder dan ebuehi? Ja maar die kan bij bijna de hele eredivisie mee. Everink kan met hem mee. Waarde creëren heet dat en spelers ontwikkelen. Daarbij als de spelers beter zijn als vorig jaar dan moeten we met ons budget huren en hou je dezelfde probleem elk jaar. Nu iets minder kwaliteit en die ontwikkelen levert geld op. Dat is het motto. Als je nu iets mindere kwaliteit haalt en ik denk dat het wel mee valt over het hele veld gezien. Maar dan krijgen van leeuwen en rots ook hun minuten. Prima dus. Dat gezegd hebbende ben ik het volledig niet met je eens dat je menig met misidjan vergelijkt want misidjan heeft wel oog voor z'n medespelers. Lukoki heeft dat minder. Die vergelijking is logischer.
  • 24 Jun 2021 om 17:06
    • Quote van 24 Jun 2021 om 16:26
      Stel Lukoki, Propper en Troupeé komen allen ook transfervrij hierheen dan klopt het zeker wel wat Streuer wil en dat is minder huurlingen, meer eigen spelers ieder jaar. Selectie begint aardig vorm te krijgen zo, zal zeker weer iets beter zijn dan de selectie van vorig jaar ook omdat onze jonkies weer een jaartje gerijpt zijn. Oh jonks, alles kummm helemoaaaaal gouuudddd!!! ZIN AAAAAAN!
    En dan klopt het ook met wat Streuer zegt. Geen geld voor transfersommen. Mogen heel blij zijn met onze td.
  • 24 Jun 2021 om 17:01
    Wanneer we Lukoki en Troupee halen dan ga maar bij de ingang van de Grolsch Veste staan en dan kun je daar het degradatie spook aan zien komen. Die zijn niet 1 maar wel 3 niveau's slechter dan wat we afgelopen seizoen hadden. Propper zou wel een hele goede zijn. Het uitgangspunt zou zijn om een kwalitatief betere selectie samen te stellen dan afgelopen seizoen maar in mijn opinie zijn de spelers die tot op dit moment gehaald zijn niet beter dan die van vorig seizoen. Unnerstal en Drommel zijn gelijkwaardig. Pierie en Ilic zijn niet plotseling een klasse beter geworden, van Pierie zou je hoogstens kunnen zeggen dat hij iets ervarener is maar de zwakke punten die ik bij hem zie hebben niet zoveel met ervaring te maken en Ilic heeft veel te weinig gespeeld door zijn eigen slappe mentaliteit. Menig en Misidjan ontlopen elkaar niet veel. Ugalde heb ik goede verwachtingen van maar of hij goed genoeg voor de basis is moeten we afwachten. Troupee is heel veel slechter dan Ebuehi. Harde werker maar verdedigend en aanvallend onvoldoende. Lukoki ten opzichte van Cerny ga ik niet eens uitleggen. Wanneer Cerny nu fit was geweest en Lukoki de backup was geweest had ik dat nog begrepen maar met Lukoki als eerste rechtsbuiten het seizoen in gaan is vragen om problemen. Verder zal het halen van een goede 10 en een spits doe meer dan 17 doelpunten maakt nog een hele opgave worden. Natuurlijk hebben onze jeugdspelers een jaar meer ervaring opgedaan en hoop ik dat van Leeuwen door gaat breken dit jaar want dat is een groot talent. Maar uiteindelijk hebben we tot op dir moment een stap opzij gemaakt en nog niet vooruit. Met Lukoki en Troupee maken we zelfs een stap achteruit. Ik hoop echt dat er nog een paar kwaliteitsspelers komen en die zullen dan wel gehuurd moeten worden.
  • 24 Jun 2021 om 16:26
    Stel Lukoki, Propper en Troupeé komen allen ook transfervrij hierheen dan klopt het zeker wel wat Streuer wil en dat is minder huurlingen, meer eigen spelers ieder jaar. Selectie begint aardig vorm te krijgen zo, zal zeker weer iets beter zijn dan de selectie van vorig jaar ook omdat onze jonkies weer een jaartje gerijpt zijn. Oh jonks, alles kummm helemoaaaaal gouuudddd!!! ZIN AAAAAAN!
  • 24 Jun 2021 om 15:39
    • Quote van 24 Jun 2021 om 15:35
      Ja las het ook. Dan nog een spits en een 10 erbij en je bent klaar kwa aanvallende spelers.
    Ja idd. Dan een ervaren middenvelder erbij. Vermoedelijk propper troupee en je bent nagenoeg klaar.
  • 24 Jun 2021 om 15:35
    • Quote van 24 Jun 2021 om 15:31
      Prima deal want glasgow op .net dat cerny alleen nog gekeurd hoeft te worden die deal is al klaar.
    Ja las het ook. Dan nog een spits en een 10 erbij en je bent klaar kwa aanvallende spelers.
  • 24 Jun 2021 om 15:31
    • Quote van 24 Jun 2021 om 14:49
      Ik weet niet of lukoki een versterking is. Heb hem de laatste jaren niet echt gevolgd. Deed het toen hij nog in Nederland speelde niet slecht.
    Prima deal want glasgow op .net dat cerny alleen nog gekeurd hoeft te worden die deal is al klaar.
  • 24 Jun 2021 om 15:21
    Hij heeft zelfs Pierie al in zn bio staan, kan niet missen.
  • 24 Jun 2021 om 14:49
    Ik weet niet of lukoki een versterking is. Heb hem de laatste jaren niet echt gevolgd. Deed het toen hij nog in Nederland speelde niet slecht.
  • 24 Jun 2021 om 14:20
    • Quote van 24 Jun 2021 om 12:27
      En toch zich Stifler vaak goed.
    En nu ook weer :), laat miljonair toch zeuren!!
  • 24 Jun 2021 om 14:02
    • Quote van 24 Jun 2021 om 13:28
      Ugalde en Ilic binnen, we schieten aardig opzo
    Hoop ik wel dat die werk vergunning aanmaken en niet zoals danilo gaat.
  • 24 Jun 2021 om 13:35
    • Quote van 24 Jun 2021 om 13:28
      Ugalde en Ilic binnen, we schieten aardig opzo
    Waar kun je die ugalde mee vergelijken? Weet jij dat zo
  • 24 Jun 2021 om 13:28
    • Quote van 24 Jun 2021 om 12:51
      Eens, lijkt me een overschatte voetballer die blijkbaar zelf ook niet de juiste drive heeft om naar Twenre komen terwijl hij weet dat de TD wel van hem gecharmeerd is.
    Ugalde en Ilic binnen, we schieten aardig opzo
  • 24 Jun 2021 om 12:51
    • Quote van 24 Jun 2021 om 12:35
      Leuke speler maar om nu in paniek te raken.... Blijkbaar al jaren niet goed genoeg voor Ajax 1 dus langertermijn op hoger niveau onbekend! Boek sluiten en verder kijken liever een speler die ook voor ons kiest dan een twijfelaar.
    Eens, lijkt me een overschatte voetballer die blijkbaar zelf ook niet de juiste drive heeft om naar Twenre komen terwijl hij weet dat de TD wel van hem gecharmeerd is.
  • 24 Jun 2021 om 12:35
    Leuke speler maar om nu in paniek te raken.... Blijkbaar al jaren niet goed genoeg voor Ajax 1 dus langertermijn op hoger niveau onbekend! Boek sluiten en verder kijken liever een speler die ook voor ons kiest dan een twijfelaar.
  • 24 Jun 2021 om 12:30
    • Quote van 24 Jun 2021 om 12:27
      En toch zich Stifler vaak goed.
    Klopt. Op insta laat Twente nu weten dat unive ook ster sponsor is zoals ik en ook stifler al zeiden.
  • 24 Jun 2021 om 12:27
    • Quote van 24 Jun 2021 om 10:31
      Je schrijft zo maar wat, dat kunnen we allemaal wel schrijven, want dat heeft Streuer zelf gezegd, DEZE WEEK , dus kan ook nog morgen, want in het weekend komt dat nieuws nooit.
    En toch zich Stifler vaak goed.
  • 24 Jun 2021 om 11:20
    Vreemd bericht weer. Heerenveen heeft de beste papieren, Twente lijkt te zijn afgehaakt. Waarom zou Twente afhaken, volgens de berichten zit Twente na afgelopen seizoen opnieuw nadrukkelijk achter hem aan. Afhaken omdat Heerenveen de beste papieren heeft, lijkt mij onzin. Het zou wel logisch zijn als Twente (zo goed als) rond is met een andere speler.
  • 24 Jun 2021 om 11:03
    Om te lachen met die Ekkelenkamp
  • 24 Jun 2021 om 10:52
    • Quote van 24 Jun 2021 om 10:43
      Het enigste wat positief is voor ons dat Twente wel degelijk in staat is gebleken talent te herkennen. Dat doet niks af aan die spelers die van ajax hierheen komen. Ja er zit wel eens een misser bij. Dat hebben alle clubs.
    mee eens.. whaha de missers zijn we al vergeten...
  • 24 Jun 2021 om 10:43
    • Quote van 24 Jun 2021 om 10:39
      Ik hoor liever dat Ugalde of die jongen van Verona binnen is, in fact want Ekkelkamp wordt verhaal zonder eind. Nu gewoon doorschakelen nu hij niet komt, maar als hij naar Heerenveen gaat weet ik zeker dat die Joey Veerman Erin betrokken zal worden. Maar van mij hoeft hij niet meer te komen het is graag of niet. En die Friezen zijn niets meer dan ons afgelopen seizoen niet, en wat achterban betreft al helemaal niet. Vind dat Cambuur 10 x beter en echte club dan dat Heerenveen.
    Ik weet niet hoe betrouwbaar die bron, overduidelijk een fan van Heerenveen, is.
  • 24 Jun 2021 om 10:43
    • Quote van 24 Jun 2021 om 10:34
      Klopt maar de speles van FCTwente spelen of speelden nu allemaal bij Ajax Tadic, Promes, Ziyech enz enz
    Het enigste wat positief is voor ons dat Twente wel degelijk in staat is gebleken talent te herkennen. Dat doet niks af aan die spelers die van ajax hierheen komen. Ja er zit wel eens een misser bij. Dat hebben alle clubs.
  • 24 Jun 2021 om 10:41
    • Quote van 24 Jun 2021 om 10:34
      Klopt maar de speles van FCTwente spelen of speelden nu allemaal bij Ajax Tadic, Promes, Ziyech enz enz
    Wat heeft dat er mee te maken? Die spelers waren onhoudbaar voor FCT. Er lopen bij jong Ajax genoeg spelers rond die binnen enkele jaren naar bijna elke eredivisieclub kunnen.
  • 24 Jun 2021 om 10:40
    • Quote van 24 Jun 2021 om 10:35
      In z'n nickname....
    Haha dat kan ook nog:-))))
  • 24 Jun 2021 om 10:39
    • Quote van 24 Jun 2021 om 10:32
      Lukoki lijkt binnen te zijn
    Ik hoor liever dat Ugalde of die jongen van Verona binnen is, in fact want Ekkelkamp wordt verhaal zonder eind. Nu gewoon doorschakelen nu hij niet komt, maar als hij naar Heerenveen gaat weet ik zeker dat die Joey Veerman Erin betrokken zal worden. Maar van mij hoeft hij niet meer te komen het is graag of niet. En die Friezen zijn niets meer dan ons afgelopen seizoen niet, en wat achterban betreft al helemaal niet. Vind dat Cambuur 10 x beter en echte club dan dat Heerenveen.
  • 24 Jun 2021 om 10:35
    • Quote van 24 Jun 2021 om 10:34
      Man ze hebben daar zoveel talent lopen en kom je weer met zo een domme opmerking. Vraag me echt af waar je voetbalverstand zit? Ergens in je grote teen of zo.
    In z'n nickname....
  • 24 Jun 2021 om 10:34
    • Quote van 24 Jun 2021 om 10:30
      Hahaha je bent niet goed hoor. Cerny menig danilo? Alle 3 ajaxcieden of hebben daar het ruime merendeel van hun carrière gespeelt het zij in jeugd en zelfs een handje vol minuten in het eerste. Zerrouki heeft daar bijna de hele jeugd doorlopen voordat hij hier kwam. Dus hoezo net niet?
    Klopt maar de speles van FCTwente spelen of speelden nu allemaal bij Ajax Tadic, Promes, Ziyech enz enz
  • 24 Jun 2021 om 10:34
    • Quote van 24 Jun 2021 om 10:17
      Groot gelijk, mooi laten lopen die gast, alles wat van Ajax komt is allemaal net niet
    Man ze hebben daar zoveel talent lopen en kom je weer met zo een domme opmerking. Vraag me echt af waar je voetbalverstand zit? Ergens in je grote teen of zo.
  • 24 Jun 2021 om 10:32
    Lukoki lijkt binnen te zijn
  • 24 Jun 2021 om 10:31
    • Quote van 24 Jun 2021 om 08:57
      Streuer komt vandaag met transfernieuws.
    Je schrijft zo maar wat, dat kunnen we allemaal wel schrijven, want dat heeft Streuer zelf gezegd, DEZE WEEK , dus kan ook nog morgen, want in het weekend komt dat nieuws nooit.
  • 24 Jun 2021 om 10:30
    • Quote van 24 Jun 2021 om 10:17
      Groot gelijk, mooi laten lopen die gast, alles wat van Ajax komt is allemaal net niet
    Hahaha je bent niet goed hoor. Cerny menig danilo? Alle 3 ajaxcieden of hebben daar het ruime merendeel van hun carrière gespeelt het zij in jeugd en zelfs een handje vol minuten in het eerste. Zerrouki heeft daar bijna de hele jeugd doorlopen voordat hij hier kwam. Dus hoezo net niet?
  • 24 Jun 2021 om 10:28
    Ik heb het gevoel van wat wij graag willen dat dat allemaal mis gaat
  • 24 Jun 2021 om 10:21
    • Quote van 24 Jun 2021 om 08:57
      Streuer komt vandaag met transfernieuws.
    Fantastisch we wachten af.
  • 24 Jun 2021 om 10:21
    • Quote van 24 Jun 2021 om 10:10
      Ik begin nu Ekkelkamp moe te worden, geloofde het niet maar zou maar zo kunnen. Dan heb ik het gevoel dat Veerman in die deal betrokken wordt. En dan lekker op zoek naar andere speler, raar allemaal hij wou zo graag naar Twente. Gewoon kappen nu met Ekkelkamp en doorschakelen. Ben het nu wel beetje zat dat Ekkelkamp gedoe. Graag of niet.
    Precies dat dus 100+
  • 24 Jun 2021 om 10:17
    Groot gelijk, mooi laten lopen die gast, alles wat van Ajax komt is allemaal net niet
  • 24 Jun 2021 om 10:17
    • Quote van 24 Jun 2021 om 08:57
      Streuer komt vandaag met transfernieuws.
    Is dat zo? Ik hoop het.
  • 24 Jun 2021 om 10:13
    • Quote van 24 Jun 2021 om 00:45
      Als die Ugalde komt, zijn we Huntelaar al heel snel vergeten. Liever een jongere spits met agressie in zich en naar verwachting een betere versie van Danilo zal zijn. Dan dat je een 37 jarige spits heb, die wellicht wel goals kan maken, maar daarentegen zo nu en dan blesuregevoelig is.
    Bij ulgalde is afwachten of hij ze überhaupt gaat maken. Dus dat is minstens zo’n groot risico als Huntelaar. Op lager niveau heeft hij het maar een klein beetje waar gemaakt. Het is echt een talent die het op zeer jonge leeftijd goed deed. Dat hij een talent ontkend ook niemand maar of dat eruit komt binnen een jaar is maar de vraag. Daarom huur ik liever iemand die er al staat en een talent uit eigen jeugd of transfervrij. Dan kan die rustig een jaartje (of 2 ) wennen. Er zal in iedergeval een eerste spits moeten bij komen. Dan had ik liever Huntelaar gezien als breekijzer.
  • 24 Jun 2021 om 10:10
    Ik begin nu Ekkelkamp moe te worden, geloofde het niet maar zou maar zo kunnen. Dan heb ik het gevoel dat Veerman in die deal betrokken wordt. En dan lekker op zoek naar andere speler, raar allemaal hij wou zo graag naar Twente. Gewoon kappen nu met Ekkelkamp en doorschakelen. Ben het nu wel beetje zat dat Ekkelkamp gedoe. Graag of niet.
  • 24 Jun 2021 om 10:06
    • Quote van 24 Jun 2021 om 08:57
      Streuer komt vandaag met transfernieuws.
    Spannend!
  • 24 Jun 2021 om 09:31
    • Quote van 24 Jun 2021 om 00:54
      Zeker waar! Er werd al door Svente gezegd dat het niet om Huntelaar gaat. Ik word ook een beetje moe van al die namen, haha. De enige namen die me boeiend zijn de spelers die komen.
    Zo is het100+
  • 24 Jun 2021 om 08:57
    Streuer komt vandaag met transfernieuws.
  • 24 Jun 2021 om 08:55
    • Quote van 24 Jun 2021 om 00:45
      Als die Ugalde komt, zijn we Huntelaar al heel snel vergeten. Liever een jongere spits met agressie in zich en naar verwachting een betere versie van Danilo zal zijn. Dan dat je een 37 jarige spits heb, die wellicht wel goals kan maken, maar daarentegen zo nu en dan blesuregevoelig is.
    Streuer wil een jonge spits en een ervaren spits op leeftijd. De bedoeling was Urgalde en Huntelaar.
  • 24 Jun 2021 om 00:54
    • Quote van 24 Jun 2021 om 00:34
      Ja dat kan zijn maar er worden nu zoveel drama berichten gedropt, denk dat zelfs de club watchers er aan mee doen. En als Huntelaar hier bedoeld wordt nou jammer dan, had hem graag gezien maar is voor mij geen top spits meer. Hij had van nut kunnen zijn maar goed dat we die dan mislopen daar kan ik nog mee leven hoor. Het is gewoon een groot geruchten al waar niemand iets zeker weet. Ik heb vertrouwen in Streuer en denkt niet dat hij door slecht werk een top spits laat schieten, daarvoor is Streuer geslepen genoeg. Dan zal deze zogenaamde top spits wel een keuze hebben gemaakt voor andere club. Maar denk niet dat dat aan het werk van Streuer ligt. En er gaan veel te veel hocus pokus verhalen rond. Melbuul zegt het al, ik reageer er niet meer op en terecht. Het is de jaarlijkse transfer chaos en geruchten en lul verhalen.
    Zeker waar! Er werd al door Svente gezegd dat het niet om Huntelaar gaat. Ik word ook een beetje moe van al die namen, haha. De enige namen die me boeiend zijn de spelers die komen.
  • 24 Jun 2021 om 00:45
    • Quote van 24 Jun 2021 om 00:34
      Ja dat kan zijn maar er worden nu zoveel drama berichten gedropt, denk dat zelfs de club watchers er aan mee doen. En als Huntelaar hier bedoeld wordt nou jammer dan, had hem graag gezien maar is voor mij geen top spits meer. Hij had van nut kunnen zijn maar goed dat we die dan mislopen daar kan ik nog mee leven hoor. Het is gewoon een groot geruchten al waar niemand iets zeker weet. Ik heb vertrouwen in Streuer en denkt niet dat hij door slecht werk een top spits laat schieten, daarvoor is Streuer geslepen genoeg. Dan zal deze zogenaamde top spits wel een keuze hebben gemaakt voor andere club. Maar denk niet dat dat aan het werk van Streuer ligt. En er gaan veel te veel hocus pokus verhalen rond. Melbuul zegt het al, ik reageer er niet meer op en terecht. Het is de jaarlijkse transfer chaos en geruchten en lul verhalen.
    Als die Ugalde komt, zijn we Huntelaar al heel snel vergeten. Liever een jongere spits met agressie in zich en naar verwachting een betere versie van Danilo zal zijn. Dan dat je een 37 jarige spits heb, die wellicht wel goals kan maken, maar daarentegen zo nu en dan blesuregevoelig is.
  • 24 Jun 2021 om 00:34
    • Quote van 24 Jun 2021 om 00:13
      Dat mag je vinden, maar het lijkt mij dat Jimmy zijn bronnen ook niet prijsgeeft of prijs mag geven. Helaas moeten we het doen met de info die we hebben.
    Ja dat kan zijn maar er worden nu zoveel drama berichten gedropt, denk dat zelfs de club watchers er aan mee doen. En als Huntelaar hier bedoeld wordt nou jammer dan, had hem graag gezien maar is voor mij geen top spits meer. Hij had van nut kunnen zijn maar goed dat we die dan mislopen daar kan ik nog mee leven hoor. Het is gewoon een groot geruchten al waar niemand iets zeker weet. Ik heb vertrouwen in Streuer en denkt niet dat hij door slecht werk een top spits laat schieten, daarvoor is Streuer geslepen genoeg. Dan zal deze zogenaamde top spits wel een keuze hebben gemaakt voor andere club. Maar denk niet dat dat aan het werk van Streuer ligt. En er gaan veel te veel hocus pokus verhalen rond. Melbuul zegt het al, ik reageer er niet meer op en terecht. Het is de jaarlijkse transfer chaos en geruchten en lul verhalen.
  • 24 Jun 2021 om 00:13
    • Quote van 23 Jun 2021 om 23:39
      Verder vind ik dat die Jimmy 65 wel wat duidelijker mag zijn over wie het dan gaat. Want betrouwbaar of niet ik dacht ook betrouwbaar bericht over die Duitse middenvelder te krijgen, nota bene van werknemer van Sponsor. Klopte ook niet en dit is net zo vaag.
    Dat mag je vinden, maar het lijkt mij dat Jimmy zijn bronnen ook niet prijsgeeft of prijs mag geven. Helaas moeten we het doen met de info die we hebben.
  • 24 Jun 2021 om 00:00
    • Quote van 23 Jun 2021 om 23:39
      Verder vind ik dat die Jimmy 65 wel wat duidelijker mag zijn over wie het dan gaat. Want betrouwbaar of niet ik dacht ook betrouwbaar bericht over die Duitse middenvelder te krijgen, nota bene van werknemer van Sponsor. Klopte ook niet en dit is net zo vaag.
    Het zal wel goed komen
  • 23 Jun 2021 om 23:43
    • Quote van 23 Jun 2021 om 23:36
      Er wordt zoveel met namen gegooid en de meeste zijn bullshit verhalen om de ander op dwaalspoor te zetten en berichten worden zomaar de wereld in geholpen. En Heerenveen kan Ekkelkamp niet kopen want hebben het financieel ook zwaar. Allemaal lul koek UT.
    Laten we gewoon wachten of er morgen meer nieuws is. Het komt nu langzaam op gang. Clubs beginnen met trainen, spelers die terugkeren van vakantie en tegenwoordig met name in dit soort periodes, praat elke clubwatchter in het voordeel van zijn club, als het om een speler gaat.
  • 23 Jun 2021 om 23:39
    • Quote van 23 Jun 2021 om 23:36
      Er wordt zoveel met namen gegooid en de meeste zijn bullshit verhalen om de ander op dwaalspoor te zetten en berichten worden zomaar de wereld in geholpen. En Heerenveen kan Ekkelkamp niet kopen want hebben het financieel ook zwaar. Allemaal lul koek UT.
    klopt ..sterke verhalen allemaal ..even geen reactie van mijn kant heeft geen zin ...
  • 23 Jun 2021 om 23:39
    Verder vind ik dat die Jimmy 65 wel wat duidelijker mag zijn over wie het dan gaat. Want betrouwbaar of niet ik dacht ook betrouwbaar bericht over die Duitse middenvelder te krijgen, nota bene van werknemer van Sponsor. Klopte ook niet en dit is net zo vaag.
  • 23 Jun 2021 om 23:36
    Er wordt zoveel met namen gegooid en de meeste zijn bullshit verhalen om de ander op dwaalspoor te zetten en berichten worden zomaar de wereld in geholpen. En Heerenveen kan Ekkelkamp niet kopen want hebben het financieel ook zwaar. Allemaal lul koek UT.
  • 23 Jun 2021 om 23:31
    • Quote van 23 Jun 2021 om 21:23
      Heerenveen nu op Pole position voor Jurgen Ekkelenkamp. Heerenveen watcher zegt dat Twente lijkt te zijn afgehaakt. Duurt ook veel te lang met die jongen. Als hij twijfelt mooi wegblijven.
    Allemaal bullshit verhaaltjes die de wereld worden ingeholpen.
  • 23 Jun 2021 om 23:20
    • Quote van 23 Jun 2021 om 21:23
      Heerenveen nu op Pole position voor Jurgen Ekkelenkamp. Heerenveen watcher zegt dat Twente lijkt te zijn afgehaakt. Duurt ook veel te lang met die jongen. Als hij twijfelt mooi wegblijven.
    Laat hem eerst maar eens bijtekenen, wou in de winterstop maar al te graag hierheen komen,ten Hag hield het tegen,waarom zou dat nu anders zijn?
  • 23 Jun 2021 om 22:10
    • Quote van 23 Jun 2021 om 22:01
      Prima optie is ook maar een rb had veel liever ebuehi gezien maar dat geld maar in een 10 of 9 stoppen
    Kwalitatief is het afwachten of hij het echt aankan. Maar er zit genoeg pit en strijd in hem. Gratis op te halen dus goedkoop en deed het hier gewoon na behoren in een hele slechte reeks en hij en noa bleven redelijk stabiel waar de rest door de ondergrens zakte en brengt veel energie. Moet zich wel echt gaan ontwikkelen. Maar Zit wel veel rek in en ja kost dus geen drol je kunt waarde erdoor creëren. We gaan zien wat jans en TS kan.
  • 23 Jun 2021 om 22:01
    • Quote van 23 Jun 2021 om 21:53
      FC Twente verwacht op korte termijn Giovanni Troupee (23) te contracteren. De rechtervleugel verdediger is transfervrij.
    Prima optie is ook maar een rb had veel liever ebuehi gezien maar dat geld maar in een 10 of 9 stoppen
  • 23 Jun 2021 om 21:57
    • Quote van 23 Jun 2021 om 21:23
      Heerenveen nu op Pole position voor Jurgen Ekkelenkamp. Heerenveen watcher zegt dat Twente lijkt te zijn afgehaakt. Duurt ook veel te lang met die jongen. Als hij twijfelt mooi wegblijven.
    Mooi naar Heerenveen laten gaan. Mis ie niks an.
  • 23 Jun 2021 om 21:53
    • Quote van 23 Jun 2021 om 20:40
      Alles klar ????????
    Ja :) kijk naar frankrijk-portugal. Lekker tempo hoor...
  • 23 Jun 2021 om 21:53
    FC Twente verwacht op korte termijn Giovanni Troupee (23) te contracteren. De rechtervleugel verdediger is transfervrij.
  • 23 Jun 2021 om 21:38
    • Quote van 23 Jun 2021 om 21:01
      Cerny wordt morgen nog niet gepresenteert. Die zit nog ergens met palmbomen.
    Nee maar zit wel in de afrondende fase zegt cerny min of meer zelf tegen espn.
  • 23 Jun 2021 om 21:38
    • Quote van 23 Jun 2021 om 21:34
      Dit verklaart wel de interesse in andere nummer 10's bijvoorbeeld die speler van Hellas Verona.
    Leon ten Voorde twijfelde of dit klopte.
  • 23 Jun 2021 om 21:34
    • Quote van 23 Jun 2021 om 21:29
      Beter dan huren we zijn geen jong ajax
    Dit verklaart wel de interesse in andere nummer 10's bijvoorbeeld die speler van Hellas Verona.
  • 23 Jun 2021 om 21:32
    • Quote van 23 Jun 2021 om 17:57
      Kunnen ze jou geen hoofdscout maken dan is Twente uit de problemen ….
    Het gaat er om dat Streuer moet erkennen dat de scouting onder leiding van patrick Busby gewoon niet goed genoeg is. Binnen Twente zijn de meningen hier verdeeld over. Er moeten vaste personen in bepaalde gebieden scouten, Scandinavië, Balkan enz. Bij Twente scout men overal een beetje en moet ze het vooral hebben van de spelers die aangeboden worden. Deze spelers worden overal aangeboden, ook bij bijv. Groningen en Utrecht en Dus bij de echt goede spelers is Twente bij voorbaat kansloos. De mindere of huurspelers blijven dan over. Dus een goede scouting is echt nodig. Een goed netwerk opzetten duurt jaren en het wordt wel tijd dat ze er een keer mee beginnen.
  • 23 Jun 2021 om 21:29
    • Quote van 23 Jun 2021 om 21:23
      Heerenveen nu op Pole position voor Jurgen Ekkelenkamp. Heerenveen watcher zegt dat Twente lijkt te zijn afgehaakt. Duurt ook veel te lang met die jongen. Als hij twijfelt mooi wegblijven.
    Beter dan huren we zijn geen jong ajax
  • 23 Jun 2021 om 21:28
    https://youtu.be/4WifDNcztNw laatste minuutje dit zegt genoeg lijkt me?
  • 23 Jun 2021 om 21:23
    Heerenveen nu op Pole position voor Jurgen Ekkelenkamp. Heerenveen watcher zegt dat Twente lijkt te zijn afgehaakt. Duurt ook veel te lang met die jongen. Als hij twijfelt mooi wegblijven.
  • 23 Jun 2021 om 21:23
    • Quote van 23 Jun 2021 om 20:52
      Het is woensdag. Morgen zullen de nieuwe spelers toch wel gepresenteerd worden. Dan kan van de Kraan vrijdag zijn wekelijkse bijdrage dit nog ff vermelden.
    Zou mij niet verbazen als het vrijdag word of zelfs over het weekend getild word dan kan Paul het melden via de nieuwsbrief.
  • 23 Jun 2021 om 21:01
    Cerny wordt morgen nog niet gepresenteert. Die zit nog ergens met palmbomen.
  • 23 Jun 2021 om 20:52
    Het is woensdag. Morgen zullen de nieuwe spelers toch wel gepresenteerd worden. Dan kan van de Kraan vrijdag zijn wekelijkse bijdrage dit nog ff vermelden.
  • 23 Jun 2021 om 20:40
    • Quote van 23 Jun 2021 om 20:17
      Dat bedoelde ik er ook niet mee, beetje verkeerd uitgedrukt...
    Alles klar ????????
  • 23 Jun 2021 om 20:30
    • Quote van 23 Jun 2021 om 20:24
      Nope.
    Svente klopt dat verhaal van jimmy? Dreigen we een "geweldige" spits mis te lopen?
  • 23 Jun 2021 om 20:24
    • Quote van 23 Jun 2021 om 19:14
      Die topspits zal wel Huntelaar zijn. Mis je weinig aan op 37 jarige leeftijd.
    Nope.
  • 23 Jun 2021 om 20:17
    • Quote van 23 Jun 2021 om 20:11
      Dit is geen clown geloof me :) die is betrouwbaar.
    Dat bedoelde ik er ook niet mee, beetje verkeerd uitgedrukt...
  • 23 Jun 2021 om 20:11
    • Quote van 23 Jun 2021 om 17:06
      Dit komt van een .net forum lid, ook daar zitten clowns tussen. En ook daar hebben ze niet altijd gelijk
    Dit is geen clown geloof me :) die is betrouwbaar.
  • 23 Jun 2021 om 20:02
    Hij heeft het over scouting die niet op orde is maar dan bedoelt hij dus geen gevestigde naam, dan zouden we een goede jonge speler gemist hebben.
  • 23 Jun 2021 om 20:00
    • Quote van 23 Jun 2021 om 19:40
      Twente zou blij moeten zijn als er zoveel ervaring hier zou willen komen.
    Tuurlijk man je bent gewoon een dikke dwaas Ai der niet zo overdenkt wat doe je dan met Brama? Of in de mof met een Mûller
  • 23 Jun 2021 om 19:40
    • Quote van 23 Jun 2021 om 19:28
      Jij mag zijn schoenveters nog niet strikken du stuck scheiße
    Twente zou blij moeten zijn als er zoveel ervaring hier zou willen komen.
  • 23 Jun 2021 om 19:39
    • Quote van 23 Jun 2021 om 18:21
      Zeg dan niks als je Niks weet
    Ik zeg alleen dat ik Sam Lammers geen topspits vind.....lezen!
  • 23 Jun 2021 om 19:28
    • Quote van 23 Jun 2021 om 19:14
      Die topspits zal wel Huntelaar zijn. Mis je weinig aan op 37 jarige leeftijd.
    Jij mag zijn schoenveters nog niet strikken du stuck scheiße
  • 23 Jun 2021 om 19:25
    • Quote van 23 Jun 2021 om 17:37
      Vertel dan maar om wie het dan gaat.
    Plet
  • 23 Jun 2021 om 19:14
    Die topspits zal wel Huntelaar zijn. Mis je weinig aan op 37 jarige leeftijd.
  • 23 Jun 2021 om 18:51
    Gewoon bullshit verhaal.
  • 23 Jun 2021 om 18:21
    • Quote van 23 Jun 2021 om 17:19
      Nee, het gaat om een topspits....
    Zeg dan niks als je Niks weet
  • 23 Jun 2021 om 18:04
    • Quote van 23 Jun 2021 om 17:37
      Vertel dan maar om wie het dan gaat.
    Lukaku
  • 23 Jun 2021 om 17:57
    • Quote van 23 Jun 2021 om 16:33
      Zoals ik al eerder zei het beleid en de scouting zijn een drama bij Twente. Alle positievo's hier weten niet waar ze over praten. Juist met weinig geld kan een goed beleid met een goede scouting het verschil maken.
    Kunnen ze jou geen hoofdscout maken dan is Twente uit de problemen ….
  • 23 Jun 2021 om 17:50
    We worden lekker gemaakt met een dood vogeltje. Topspits die er 20 inschiet in het jaar die zijn voor Twente niet haalbaar.
  • 23 Jun 2021 om 17:37
    • Quote van 23 Jun 2021 om 17:19
      Nee, het gaat om een topspits....
    Vertel dan maar om wie het dan gaat.
  • 23 Jun 2021 om 17:37
    • Quote van 23 Jun 2021 om 17:19
      Nee, het gaat om een topspits....
    Vertel dan maar om wie het dan gaat.
  • 23 Jun 2021 om 17:19
    • Quote van 23 Jun 2021 om 16:58
      Zal me niet verbazen als het om Sam Lammers gaat
    Nee, het gaat om een topspits....
  • 23 Jun 2021 om 17:10
    • Quote van 23 Jun 2021 om 16:33
      Zoals ik al eerder zei het beleid en de scouting zijn een drama bij Twente. Alle positievo's hier weten niet waar ze over praten. Juist met weinig geld kan een goed beleid met een goede scouting het verschil maken.
    Uiteraard kan je met je scouting het verschil maken. Het opbouwen van een scouting kost alleen wel tijd en geld. Goede scouts staan in de regel namelijk al ergens onder contract. Bovendien is een topscouting geen garantie dat de buitenkansje vervolgens naar FCT komen. Spelers die interessant zijn voor FCT staan vaak ook elders op de radar.
  • 23 Jun 2021 om 17:09
    Mocht dit op waarheid zijn belust dat fctwente een goede spits mis loopt dan is dit jammer.. Maar ga dit niet groter maken dan het als is streurer weet precies hoe het zit en loopt bij spelers die wel en niet willen komen bij elke club in Europa. In her verleden zijn we ook een geweldige spits misgelopen die is toen naar concurrent feyenoord gegaan. Fctwente moest her toen doen met 2 de keuze ruiz en wat was hier mis mee een van de beste spelers ooit die bij fctwente heeft gespeeld.
  • 23 Jun 2021 om 17:06
    • Quote van 23 Jun 2021 om 16:33
      Zoals ik al eerder zei het beleid en de scouting zijn een drama bij Twente. Alle positievo's hier weten niet waar ze over praten. Juist met weinig geld kan een goed beleid met een goede scouting het verschil maken.
    Dit komt van een .net forum lid, ook daar zitten clowns tussen. En ook daar hebben ze niet altijd gelijk
  • 23 Jun 2021 om 16:58
    Zal me niet verbazen als het om Sam Lammers gaat
  • 23 Jun 2021 om 16:39
    • Quote van 23 Jun 2021 om 16:33
      Zoals ik al eerder zei het beleid en de scouting zijn een drama bij Twente. Alle positievo's hier weten niet waar ze over praten. Juist met weinig geld kan een goed beleid met een goede scouting het verschil maken.
    Open deur. Ken je er nog meer? Scouting bestaat uit meer dan 1 persoon. Ga jij ze van je privé rekening betalen.?
  • 23 Jun 2021 om 16:33
    Zoals ik al eerder zei het beleid en de scouting zijn een drama bij Twente. Alle positievo's hier weten niet waar ze over praten. Juist met weinig geld kan een goed beleid met een goede scouting het verschil maken.
  • 23 Jun 2021 om 14:52
    Ik ben bang dat dit gaat om Plet.
  • 23 Jun 2021 om 14:50
    • Quote van 23 Jun 2021 om 14:09
      Mijn onderbuikgevoel zegt dat het die laatste wel eens kon zijn...
    Dat was alleen nog papierwerk toch?
  • 23 Jun 2021 om 14:09
    • Quote van 23 Jun 2021 om 13:36
      Allereerst wat verstaan ze onder een topspits? Een type als Danilo of iemand als naam. Hoop toch niet dat ze Ugalde mislopen. Wil die graag in ons rode tenue zien.
    Mijn onderbuikgevoel zegt dat het die laatste wel eens kon zijn...
  • 23 Jun 2021 om 13:42
    Lopen ze Boere mis?
  • 23 Jun 2021 om 13:36
    Allereerst wat verstaan ze onder een topspits? Een type als Danilo of iemand als naam. Hoop toch niet dat ze Ugalde mislopen. Wil die graag in ons rode tenue zien.
  • 23 Jun 2021 om 13:08
    • Quote van 23 Jun 2021 om 13:06
      Op 2 juli tijdens de supporters bijeenkomst
    Oh ja dat is waar ook. Kats vergeten.
  • 23 Jun 2021 om 13:07
    • Quote van 23 Jun 2021 om 12:45
      Inderdaad volkomen mee eens. Mooi kloten dat we waarschijnlijk een topspits mis lopen omdat dingen niet zo gaan hoe ze moeten gaan
    Ja klopt. Maar WAT loopt er precies niet zoals het hoort. Het is allemaal veel te cryptisch. Jimmy ook. Iemand moet op gaan staan en zeggen hoe het zit en dat zou streuer moeten zijn maar 1 van de 2 AD zou dit eens moeten ophelderen richting ons. 1 van die 2 en als dat helder is zouden ze naar de supporters vergadering moeten gaan om de vragen die sommigen schijnbaar hebben veder op te helderen. Twente is gebaat bij rust tussen directie/scouting en achterban. Dit zijn dingen die ze niet te lang moeten door laten sudderen want dan gaat het een eigen leven leiden en zal het waarschijnlijk erger worden gemaakt dan het al is net als een kleine sneeuwbal die de helling af rolt.
  • 23 Jun 2021 om 13:06
    • Quote van 23 Jun 2021 om 12:37
      Eigenlijk zou streuer nu op moeten staan en uitleggen hoe het precies zit met busby en prime 11. Want de 1 zegt dat het prima is en de ander juist van niet. Ik wil eigenlijk wel eens weten hoe het precies zit en dat kan alleen als streuer ermee naar buiten komt.
    Op 2 juli tijdens de supporters bijeenkomst
  • 23 Jun 2021 om 12:45
    • Quote van 23 Jun 2021 om 12:37
      Eigenlijk zou streuer nu op moeten staan en uitleggen hoe het precies zit met busby en prime 11. Want de 1 zegt dat het prima is en de ander juist van niet. Ik wil eigenlijk wel eens weten hoe het precies zit en dat kan alleen als streuer ermee naar buiten komt.
    Inderdaad volkomen mee eens. Mooi kloten dat we waarschijnlijk een topspits mis lopen omdat dingen niet zo gaan hoe ze moeten gaan
  • 23 Jun 2021 om 12:37
    Eigenlijk zou streuer nu op moeten staan en uitleggen hoe het precies zit met busby en prime 11. Want de 1 zegt dat het prima is en de ander juist van niet. Ik wil eigenlijk wel eens weten hoe het precies zit en dat kan alleen als streuer ermee naar buiten komt.
  • 22 Jun 2021 om 18:25
    • Quote van 22 Jun 2021 om 12:01
      Ik hoop eigenlijk dat hij geen kans meer krijgt. Illic is niet goed genoeg voor twente. Ik snap niet waarom je hem weer een seizoen gaat huren. Ik zie liever iemand anders komen.
    Dan moet je afwachten of hij beter is, en ik heb Illic ook mooie passes zien geven, die geen enkele speler in dit elfat kon geven. Maar dat gezeur hij is niet goed genoeg, City pik zo een jongen niet voor niets op, en luister hij is nog maar 21 jaar he, en hij moet gewoon ook het vetrouwen als bv Bosch, die helemaal geen 10 is en nooit wordt, geef die kans nu eens 10 wedstrijden aan Illic dan heeft hij ook een eerlijke kans gehad. Want ik denk dat je je heel erg verkijk op de kwaliteiten van Illic. Hij moet wat harder werken dat zie ik ook maar hij heeft de finesse van een echte 10 en dat zie ik liever op 10 dan een draver als Bosch met alle respect.
  • 22 Jun 2021 om 18:24
    • Quote van 22 Jun 2021 om 18:18
      Je moet Illic ook echt als 10 gebruiken en een wedstrijd of 10 in de basis laten starten ipv Bosch op 10.ook Illic is nog maar 21 en heeft ook vetrouwen nodig net wat Bosch heeft gehad en de andere jonkies.
    Ik snap wat je bedoeld maar vraag me af of onze achterban dat geduld ook kan opbrengen.
  • 22 Jun 2021 om 18:18
    • Quote van 22 Jun 2021 om 13:28
      Er komt nog een 10 bij dacht ik. Daarnaast kan Ilic ook als valse 9 en op de vleugel. Prima keuze om hem nog een jaar te huren.
    Je moet Illic ook echt als 10 gebruiken en een wedstrijd of 10 in de basis laten starten ipv Bosch op 10.ook Illic is nog maar 21 en heeft ook vetrouwen nodig net wat Bosch heeft gehad en de andere jonkies.
  • 22 Jun 2021 om 17:29
    • Quote van 22 Jun 2021 om 13:46
      eens maar een vb we hebben Pirie en Pluego al wat moeten we dan met Propper..is prima investering ...transfervrij..wie gaat er op de bank..Huren voor de Bank (Pirie) moeten we niet doen . onze jeugd komt dan weer op de bank terecht. Tuurlijk alles nodig voor de hele competitie...maar toch..??
    Je hebt gewoon op elke positie dubbele bezetting nodig. Voor komend seizoen ga ik uit van Pierie, Pleguezuelo, Propper, Hilgers. Afhankelijk van wanneer Pleguezuelo terug wordt verwacht kan je Dumic doorselecteren. Ik zie het probleem niet zo.
  • 22 Jun 2021 om 15:30
    • Quote van 22 Jun 2021 om 15:21
      Moeten Engelsmannen en nu ook een niet-EU salaris krijgen? Zo niet dan zou Kazaiah Sterling een goede optie zijn. Transfervrij en veel potentie.
    Weet niet hoe dat zit met de niet eu salaris voor Engelse spelers. Maar dit lijkt inderdaad een hele interessante optie. Kan op de hele voorhoede uit de voeten zelfs op 10.
  • 22 Jun 2021 om 15:21
    Moeten Engelsmannen en nu ook een niet-EU salaris krijgen? Zo niet dan zou Kazaiah Sterling een goede optie zijn. Transfervrij en veel potentie.
  • 22 Jun 2021 om 14:06
    • Quote van 22 Jun 2021 om 13:46
      eens maar een vb we hebben Pirie en Pluego al wat moeten we dan met Propper..is prima investering ...transfervrij..wie gaat er op de bank..Huren voor de Bank (Pirie) moeten we niet doen . onze jeugd komt dan weer op de bank terecht. Tuurlijk alles nodig voor de hele competitie...maar toch..??
    Maar dat is precies het probleem. Dumic valt tegen en pleggie duurt nog wel even voordat die fit is.
  • 22 Jun 2021 om 13:46
    • Quote van 22 Jun 2021 om 13:10
      Propper zou niet voor de breedte zijn. Maar de betere deals worden na het EK pas gedaan. De markt komt altijd langzaam op gang. Dan zullen sommigen ogen een voorbereiding mee draaien. Dus begin augustus ein julli zullen de betere spelers op de markt komen gok ik zo.
    eens maar een vb we hebben Pirie en Pluego al wat moeten we dan met Propper..is prima investering ...transfervrij..wie gaat er op de bank..Huren voor de Bank (Pirie) moeten we niet doen . onze jeugd komt dan weer op de bank terecht. Tuurlijk alles nodig voor de hele competitie...maar toch..??
  • 22 Jun 2021 om 13:28
    • Quote van 22 Jun 2021 om 12:01
      Ik hoop eigenlijk dat hij geen kans meer krijgt. Illic is niet goed genoeg voor twente. Ik snap niet waarom je hem weer een seizoen gaat huren. Ik zie liever iemand anders komen.
    Er komt nog een 10 bij dacht ik. Daarnaast kan Ilic ook als valse 9 en op de vleugel. Prima keuze om hem nog een jaar te huren.
  • 22 Jun 2021 om 13:10
    • Quote van 22 Jun 2021 om 12:40
      ik heb wel het gevoel dat ze in de breedte aan het investeren zijn.. niet verkeerd ivm blessures..hoop toch nog wel op wat beters dan de tot nu toe genoemde namen m.n. een midvoor en no.10..
    Propper zou niet voor de breedte zijn. Maar de betere deals worden na het EK pas gedaan. De markt komt altijd langzaam op gang. Dan zullen sommigen ogen een voorbereiding mee draaien. Dus begin augustus ein julli zullen de betere spelers op de markt komen gok ik zo.
  • 22 Jun 2021 om 12:48
    • Quote van 22 Jun 2021 om 12:40
      ik heb wel het gevoel dat ze in de breedte aan het investeren zijn.. niet verkeerd ivm blessures..hoop toch nog wel op wat beters dan de tot nu toe genoemde namen m.n. een midvoor en no.10..
    De betere spelers zijn pas in augustus beschikbaar. Dan hebben de meeste clubs hun voorbereiding achter de rug. Tot die tijd is het wachten.
  • 22 Jun 2021 om 12:40
    • Quote van 21 Jun 2021 om 17:59
      Je werd wat ongeduldig toch? Nou streuer heeft je gehoord kerel haha;)
    ik heb wel het gevoel dat ze in de breedte aan het investeren zijn.. niet verkeerd ivm blessures..hoop toch nog wel op wat beters dan de tot nu toe genoemde namen m.n. een midvoor en no.10..
  • 22 Jun 2021 om 12:01
    • Quote van 21 Jun 2021 om 21:56
      Ja ik heb ff net als UT koffie bezoekje aangevraagd, maar kon ook per telefoon en hoppa kiek is an hahahaha
    Hahahaha heb je goed gedaan dan ;)
  • 22 Jun 2021 om 12:01
    • Quote van 22 Jun 2021 om 11:53
      Als hij ook wat meer kansen krijgt op 10 ipv Bosch en gewoon ook een aantal wedstrijden laten staan. Gast heeft ook vetrouwen nodig is ook nog maar 21.
    Ik hoop eigenlijk dat hij geen kans meer krijgt. Illic is niet goed genoeg voor twente. Ik snap niet waarom je hem weer een seizoen gaat huren. Ik zie liever iemand anders komen.
  • 22 Jun 2021 om 11:53
    • Quote van 22 Jun 2021 om 07:00
      Hopelijk presteert hij beter dan vorige seizoen.
    Als hij ook wat meer kansen krijgt op 10 ipv Bosch en gewoon ook een aantal wedstrijden laten staan. Gast heeft ook vetrouwen nodig is ook nog maar 21.
  • 22 Jun 2021 om 07:00
    • Quote van 21 Jun 2021 om 17:02
      Ilic wordt ook weer gehuurd meldt ten voorde net
    Hopelijk presteert hij beter dan vorige seizoen.
  • 21 Jun 2021 om 21:56
    • Quote van 21 Jun 2021 om 17:59
      Je werd wat ongeduldig toch? Nou streuer heeft je gehoord kerel haha;)
    Ja ik heb ff net als UT koffie bezoekje aangevraagd, maar kon ook per telefoon en hoppa kiek is an hahahaha
  • 21 Jun 2021 om 17:59
    • Quote van 21 Jun 2021 om 17:38
      En dan nu de volgende 2 mooi
    Je werd wat ongeduldig toch? Nou streuer heeft je gehoord kerel haha;)
  • 21 Jun 2021 om 17:52
    • Quote van 21 Jun 2021 om 17:03
      Ilic wordt ook weer gehuurd meldt ten voorde net
    Mooi een goede creatieve speler met mogelijkheden voor fctwente op dit moment
  • 21 Jun 2021 om 17:48
    • Quote van 21 Jun 2021 om 17:03
      Ilic wordt ook weer gehuurd meldt ten voorde net
    Nou daar word ik dan niet erg vrolijk van. Talent genoeg alleen doet hij er weinig mee.
  • 21 Jun 2021 om 17:38
    En dan nu de volgende 2 mooi
  • 21 Jun 2021 om 17:03
    • Quote van 21 Jun 2021 om 16:39
      Eens alleen mogen er in mijn ogen wel 2 aanvallende middenvelders komen. We hebben op het moment geen enkele.
    Ilic wordt ook weer gehuurd meldt ten voorde net
  • 21 Jun 2021 om 17:02
    • Quote van 21 Jun 2021 om 16:39
      Eens alleen mogen er in mijn ogen wel 2 aanvallende middenvelders komen. We hebben op het moment geen enkele.
    Ilic wordt ook weer gehuurd meldt ten voorde net
  • 21 Jun 2021 om 16:39
    • Quote van 21 Jun 2021 om 14:10
      Komt wel goed, vorig jaar rond dezelfde datum was nog geen enkele nieuwe speler binnen. Nu al Unnerstall en Misidjan nieuw en Pierie een jaar verlengd. Nog ongeveer vijf nieuwe spelers te gaan: 2x spits, 1x aanvallende middenvelder, 1x rechtsback en 1x centrumverdediger.
    Eens alleen mogen er in mijn ogen wel 2 aanvallende middenvelders komen. We hebben op het moment geen enkele.
  • 21 Jun 2021 om 16:33
    Ik weet dat het goed komt ben alleen zo ongeduldig.... Dat is het:-))))
  • 21 Jun 2021 om 14:44
    • Quote van 21 Jun 2021 om 13:41
      Maar vind het nu toch allemaal wel weer lang beginnen te duren, staan we straks weer met jeugdelftal ik heb vertrouwen maar begin ongeduldig te worden. Hoop dat er snel wat gebeurt. Pfffff
    Niet vergeten dat we vorig jaar rond deze tijd maar 6 of 8 spelers hadden, nu hebben we met Unnerstall en Misidjan al 2 nieuwe spelers en Pierie wordt nog een jaar gehuurd. Ons geduld wordt beloond, daar heb ik wel vertrouwen in.
  • 21 Jun 2021 om 14:34
    Off topic: voor de propper lief hebben ik quote enkel de titel van tubantia: Fc twente in de race voor heracles aanvoeder propper. Dat zal vast en zeker gewaardeerd worden in paupercity hahaha
  • 21 Jun 2021 om 14:10
    • Quote van 21 Jun 2021 om 13:41
      Maar vind het nu toch allemaal wel weer lang beginnen te duren, staan we straks weer met jeugdelftal ik heb vertrouwen maar begin ongeduldig te worden. Hoop dat er snel wat gebeurt. Pfffff
    Komt wel goed, vorig jaar rond dezelfde datum was nog geen enkele nieuwe speler binnen. Nu al Unnerstall en Misidjan nieuw en Pierie een jaar verlengd. Nog ongeveer vijf nieuwe spelers te gaan: 2x spits, 1x aanvallende middenvelder, 1x rechtsback en 1x centrumverdediger.
  • 21 Jun 2021 om 13:41
    • Quote van 21 Jun 2021 om 12:13
      Ja dus,AZ volgt hem al heel lang,en die gaan wat verkopen, en dan wat kopen,die huren niet,centjes zat daar,helaas kansloos, dat is de realiteit.
    Maar vind het nu toch allemaal wel weer lang beginnen te duren, staan we straks weer met jeugdelftal ik heb vertrouwen maar begin ongeduldig te worden. Hoop dat er snel wat gebeurt. Pfffff
  • 21 Jun 2021 om 13:34
    Bij het eerste bericht hierover schreef ik al dat we hierin kansloos waren.
  • 21 Jun 2021 om 12:44
    • Quote van 21 Jun 2021 om 12:37
      Feyenoord, AZ en Vitesse willen hem. Jeugdinternational, speelt bij een Turkse topclub en heeft het al laten zien in de eredivisie. Die zal vast niet goed zijn...
    Ik heb het eigenlijk over jong oranje. Viel erg tegen daar. Heb hem niet zo gevolgd daarvoor.
  • 21 Jun 2021 om 12:37
    • Quote van 21 Jun 2021 om 12:24
      Is ook niet zo erg. Is niet zo heel goed.
    Feyenoord, AZ en Vitesse willen hem. Jeugdinternational, speelt bij een Turkse topclub en heeft het al laten zien in de eredivisie. Die zal vast niet goed zijn...
  • 21 Jun 2021 om 12:36
    Duurd lang dat er echt iets gebeurd!
  • 21 Jun 2021 om 12:25
    Jammer, maar wel een naam die vertrouwen geeft.
  • 21 Jun 2021 om 12:24
    • Quote van 21 Jun 2021 om 12:19
      Die kun je gewoon vergeten
    Is ook niet zo erg. Is niet zo heel goed.
  • 21 Jun 2021 om 12:21
    • Quote van 21 Jun 2021 om 12:19
      Die kun je gewoon vergeten
    Maar goed ook, laten ze maar opzoek gaan naar een speler met iets meer ervaring. Er loopt al jeugd genoeg.
  • 21 Jun 2021 om 12:19
    • Quote van 21 Jun 2021 om 11:55
      Omdat feyenoord, az en vitesse zich ook gemeld is twente kansloos? Wat een niets zeggende titel. Misschien kiest hij wel voor speeltijd.
    Die kun je gewoon vergeten
  • 21 Jun 2021 om 12:13
    • Quote van 21 Jun 2021 om 11:55
      Omdat feyenoord, az en vitesse zich ook gemeld is twente kansloos? Wat een niets zeggende titel. Misschien kiest hij wel voor speeltijd.
    Ja dus,AZ volgt hem al heel lang,en die gaan wat verkopen, en dan wat kopen,die huren niet,centjes zat daar,helaas kansloos, dat is de realiteit.
  • 21 Jun 2021 om 11:55
    Omdat feyenoord, az en vitesse zich ook gemeld is twente kansloos? Wat een niets zeggende titel. Misschien kiest hij wel voor speeltijd.
  • 18 Jun 2021 om 08:35
    • Quote van 18 Jun 2021 om 06:32
      Bedoelde niks over het spel van weghorst. Maar meer dat het spel wat de boer wil spelen meer voor malen is dan weghorst
    Dat ziet elk klein kind, behalve die eigenwijze drol.
  • 18 Jun 2021 om 06:32
    • Quote van 18 Jun 2021 om 00:12
      Had vandaag ook 2 assists op zijn naam kunnen hebben. Dan had iedereen gezegd dat hij een prima pot had gespeeld. De bal die Malen breed legt wordt wel afgemaakt, maar wat als Dumfries had gemist? Was Malen dan slecht ingevallen?
    Bedoelde niks over het spel van weghorst. Maar meer dat het spel wat de boer wil spelen meer voor malen is dan weghorst
  • 18 Jun 2021 om 00:24
    • Quote van 18 Jun 2021 om 00:01
      De spelers houden hun aandacht bij het boycotten van mensen die niet in hun hypocriete plaatje passen. Als het aan hun ligt staat Kluivert straks voor de groep...
    Ga heen man een klein voorbeeld een Henk ten Cate had nooit dit systeem gespeelt, en nooit had er zo een klote sfeer om het NL gehangen. Het moet nu allemaal overkomen dat de sfeer goed is in de groep, nou als je die kop van de Boer ziet heb je al geen zin meer. Hij is voor mij de slechtste trainer die we bij het Nederlands elftal hebben gehad. Met zijn 5-3-2 flikker op hij denkt dat hij het heeft uitgevonden, is alleen kampioen geworden omdat zijn voorganger het elftal zo goed als klaar had, de rest overal gefaald, en uitgekotst. Oprotten met dat over het paard getilde klootzak je. geworden bij Ajax
  • 18 Jun 2021 om 00:12
    • Quote van 17 Jun 2021 om 22:47
      Weghorst heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld dit ek verwacht ik. Malen zoveel beter
    Had vandaag ook 2 assists op zijn naam kunnen hebben. Dan had iedereen gezegd dat hij een prima pot had gespeeld. De bal die Malen breed legt wordt wel afgemaakt, maar wat als Dumfries had gemist? Was Malen dan slecht ingevallen?
  • 18 Jun 2021 om 00:03
    • Quote van 17 Jun 2021 om 22:47
      Weghorst heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld dit ek verwacht ik. Malen zoveel beter
    Beter weet ik niet, Mahlen past beter in dit systeem, want Weghorst krijgt geen aanvoer, hetzelfde geldt ook voor Luuk de Jong. Ze passen gewoon niet in het systeem, dus dan is het jammer vooral Weghorst is gewoon een top spits, in ieder geval in het clubvoetbal. Man maar wat haat ik die de Boer, die arrogante kop, kampioen met Ajax geworden dat voor een groot deel al was opgebouwd. Hij heeft het negatiefste trainers record van een trainer in Engeland. En heeft verder niet gepresteerd nergens, en overal werd hij uitgekotst. Nou ik heb dan wel 6 emmers nodig want die de Boer is om te kotsen emmers vol.
  • 18 Jun 2021 om 00:01
    • Quote van 17 Jun 2021 om 23:56
      Ik vind die Wijndal ook zwaar overschat, en het boeit me echt niets want erger me kapot aan het systeem van die de Boer. Maar Wijndal wordt heel snel voorbij gestreefd door onze Oosterwolde, maar als hij bij Twente blijft voetballen zal die lul van een de Boer hem nooit oproepen. Ook een luuk de Jong past niet in dit systeem, die schijtbak de Boer had gewoon Gakpo er in moeten zetten. Maar daar heeft hij de ballen niet voor, wat zal die Koeman zich hebben zitten ergeren op de tribune...... En hoop dat ze die de oer er na het EK uitschoppen. En laat ze dan eens niet doen wat die lullen bij de Knvb willen, maar laat ze luisteren naar de spelers.
    De spelers houden hun aandacht bij het boycotten van mensen die niet in hun hypocriete plaatje passen. Als het aan hun ligt staat Kluivert straks voor de groep...
  • 17 Jun 2021 om 23:56
    Ik vind die Wijndal ook zwaar overschat, en het boeit me echt niets want erger me kapot aan het systeem van die de Boer. Maar Wijndal wordt heel snel voorbij gestreefd door onze Oosterwolde, maar als hij bij Twente blijft voetballen zal die lul van een de Boer hem nooit oproepen. Ook een luuk de Jong past niet in dit systeem, die schijtbak de Boer had gewoon Gakpo er in moeten zetten. Maar daar heeft hij de ballen niet voor, wat zal die Koeman zich hebben zitten ergeren op de tribune...... En hoop dat ze die de oer er na het EK uitschoppen. En laat ze dan eens niet doen wat die lullen bij de Knvb willen, maar laat ze luisteren naar de spelers.
  • 17 Jun 2021 om 23:22
    • Quote van 17 Jun 2021 om 22:47
      Weghorst heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld dit ek verwacht ik. Malen zoveel beter
    Malen is een ander type. Weghorst standaard type spits moet op max 15 meter van het doel aan de bal komen. Maar wie levert de aanvoer daarvoor? Amper goeie voorzetten en door het middenveld ook niks. Wijndum niet depay niet roon niet frenkie was de enige die het goed deed. Van Aanholt was drama. Nu moet wout constant 30 meter sprinten tot het doel. Ja dan kun je beter met een mee voetballende spits/veredelde vleugel speler in de spits spelen. Als je meer op inbde van de 16 van je tegenstander staat daar moet je weghorst hebben. In dit systeem van de boer misbruikt hij weghorst en al helemaal als er zoveel spelers hun dag niet hebben.
  • 17 Jun 2021 om 22:47
    • Quote van 17 Jun 2021 om 22:27
      Of zet malen gewoon naast weghorst en gravenberg voor de roon. Daar los je al veel mee op want de roon en depay blijven de slechtsten.
    Weghorst heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld dit ek verwacht ik. Malen zoveel beter
  • 17 Jun 2021 om 22:27
    • Quote van 17 Jun 2021 om 22:02
      Maar België kom net als ons niet ver, ondanks de kwaliteit vond ik ze een veredeld counterploegje. En die lul van een de Boer moet heel snel wisselen, gooi die Gravenbergh, Mahlen, en Berghuis er maar in. Want dit systeem blijft kut, en ik heb diep respect voor voor Weghorst maar wordt totaal verkeerd bediend, dan kun je beter Mahlen er neer zetten want is wel technischer en sneller dan Wout. Zonde hij wordt gewoon verkeerd gebruikt. En als Depay zo blijven klote dan Gakpo proberen. Of in ieder geval er moet wat gebeuren. Lul de Boer ik erger me kapot maar mijn zoon wil kijken dus kijk maar mee maar erger me kapot man.
    Of zet malen gewoon naast weghorst en gravenberg voor de roon. Daar los je al veel mee op want de roon en depay blijven de slechtsten.
  • 17 Jun 2021 om 22:02
    • Quote van 17 Jun 2021 om 20:44
      Let maar op, die komen ver, mits ze niet Duitsland treffen ergens in de volgende rondes. Elke kampioen speelt in de voorronde wel slechte wedstrijden. Portugal vorige keer zelfs twee keer, maar werden wel kampioen. Overigens toen NL nog leuk was om naar te kijken in 88, speelden ze uitstekend de eerste wedstrijd (was erbij). De finale waren de Russen beter( eigenlijk Dynamo Kiev) met Dasajev erbij en we wonnen uiteindelijk. Soms lijkt het wel dat soms slecht spelen niet erg is voor echte toppers. En dat zijn de Belgen. Nu ben ik fan van het spel van Italië en hoop dat Frankrijk geen finale haalt. Die hebben toch een arsenaal aan goede spelers, maar die coach blijft behoudend spelen.
    Maar België kom net als ons niet ver, ondanks de kwaliteit vond ik ze een veredeld counterploegje. En die lul van een de Boer moet heel snel wisselen, gooi die Gravenbergh, Mahlen, en Berghuis er maar in. Want dit systeem blijft kut, en ik heb diep respect voor voor Weghorst maar wordt totaal verkeerd bediend, dan kun je beter Mahlen er neer zetten want is wel technischer en sneller dan Wout. Zonde hij wordt gewoon verkeerd gebruikt. En als Depay zo blijven klote dan Gakpo proberen. Of in ieder geval er moet wat gebeuren. Lul de Boer ik erger me kapot maar mijn zoon wil kijken dus kijk maar mee maar erger me kapot man.
  • 17 Jun 2021 om 20:53
    • Quote van 17 Jun 2021 om 20:44
      Let maar op, die komen ver, mits ze niet Duitsland treffen ergens in de volgende rondes. Elke kampioen speelt in de voorronde wel slechte wedstrijden. Portugal vorige keer zelfs twee keer, maar werden wel kampioen. Overigens toen NL nog leuk was om naar te kijken in 88, speelden ze uitstekend de eerste wedstrijd (was erbij). De finale waren de Russen beter( eigenlijk Dynamo Kiev) met Dasajev erbij en we wonnen uiteindelijk. Soms lijkt het wel dat soms slecht spelen niet erg is voor echte toppers. En dat zijn de Belgen. Nu ben ik fan van het spel van Italië en hoop dat Frankrijk geen finale haalt. Die hebben toch een arsenaal aan goede spelers, maar die coach blijft behoudend spelen.
    Ik ben het met je eens liever Italië naar de finale dan Frankrijk. Maar ik moet wel zeggen dat ik leuker voetbal zie over algemeen zelfs van die kleine landjes die echt goed kunnen voetballen en vaak nog niet eens zo heel behouden ook. Best leuk EK over het algemeen voor de voetbal liefhebber dan.
  • 17 Jun 2021 om 20:52
    • Quote van 17 Jun 2021 om 20:10
      De 2 goals van België waren top.
    Counterploegje ze komen niet ver net als ons.
  • 17 Jun 2021 om 20:51
    • Quote van 17 Jun 2021 om 20:03
      Valt wel mee, ze spelen een iets mindere wedstrijd. Met Hazard,Witzel en de Bruiyne ging het al stukken beter. Denemarken is vooral door werklust in de wedstrijd gebleven.
    Dat België was gewoon ordinaire kut counterploeg en verder niets. Die gaan net als ons ook niet ver komen. Denemarken had punt verdiend.
  • 17 Jun 2021 om 20:50
    • Quote van 17 Jun 2021 om 19:30
      Dat is het hele punt. Zon antonisse, Pierie, ilic etc is geen kwaliteit
    Em Piri eventueel met Julio naast zich zou ook hele verbetering zijn. Want Julio is de bikkel en dat kan goed uit pakken voor Piri.
  • 17 Jun 2021 om 20:48
    • Quote van 17 Jun 2021 om 19:30
      Dat is het hele punt. Zon antonisse, Pierie, ilic etc is geen kwaliteit
    Ik denk dat Illic toch wel kwaliteit heeft hoor, hij zal alleen wat harder ervoor moeten werken. Want op dit moment is hij gewoon een van de spelers waar mee we het ook gaan doen, Illic zal moeten knokken voor zijn plaats als de nog aan te trekken 10 er komt. Maar voetballen kan hij absoluut, en wat vaker in de basis op 10 ipv Bosch jongen is ook nog maar 21 moet ook vertrouwen krijgen net als die andere jonkies vorig jaar.
  • 17 Jun 2021 om 20:44
    • Quote van 17 Jun 2021 om 19:51
      Off topic: zit naar België Denemarken te kijk. Hoeveel geluk die kut Belgen hebben is echt niet normaal. Die Denen creëeren kans op kans. Die Belgen lachten het Nederlands elftal uit. Maar die verdediging bij de Belgen ziet er gewoon echt bagger slecht uit.
    Let maar op, die komen ver, mits ze niet Duitsland treffen ergens in de volgende rondes. Elke kampioen speelt in de voorronde wel slechte wedstrijden. Portugal vorige keer zelfs twee keer, maar werden wel kampioen. Overigens toen NL nog leuk was om naar te kijken in 88, speelden ze uitstekend de eerste wedstrijd (was erbij). De finale waren de Russen beter( eigenlijk Dynamo Kiev) met Dasajev erbij en we wonnen uiteindelijk. Soms lijkt het wel dat soms slecht spelen niet erg is voor echte toppers. En dat zijn de Belgen. Nu ben ik fan van het spel van Italië en hoop dat Frankrijk geen finale haalt. Die hebben toch een arsenaal aan goede spelers, maar die coach blijft behoudend spelen.
  • 17 Jun 2021 om 20:39
    • Quote van 17 Jun 2021 om 18:47
      Alleen op basis van de voorwaarde van Twente. Hier gaan ze geen onnodig geld aan spenderen. Kan wel eens een ‘long shot’ worden waarbij het geduld op de proef wordt gesteld.
    Heel verstandig van twente
  • 17 Jun 2021 om 20:36
    • Quote van 17 Jun 2021 om 20:33
      Van Italië krijgt iedereen klop. ;-)
    Frankrijk en duitseland kunnen hun kloppen. De rest wacht een nederlaag of in elk geval een verdomd zware avond. Al moet je Spanje ook niet onderschatten. Goed dominant voetbal alleen scorend vermogen is een probleem.
  • 17 Jun 2021 om 20:33
    • Quote van 17 Jun 2021 om 20:29
      Ja de combinatie liep beter. Maar de Denen werden totaal niet overlopen en valt wel mee? Maar als ze voorin 10 procent meer daadkracht hadden gehad was het na 15 min 3-0 voor de Denen. België had mazzel dat het geen Italië of zo is want dan was het de rust stand 5-0 geweest.
    Van Italië krijgt iedereen klop. ;-)
  • 17 Jun 2021 om 20:29
    • Quote van 17 Jun 2021 om 20:03
      Valt wel mee, ze spelen een iets mindere wedstrijd. Met Hazard,Witzel en de Bruiyne ging het al stukken beter. Denemarken is vooral door werklust in de wedstrijd gebleven.
    Ja de combinatie liep beter. Maar de Denen werden totaal niet overlopen en valt wel mee? Maar als ze voorin 10 procent meer daadkracht hadden gehad was het na 15 min 3-0 voor de Denen. België had mazzel dat het geen Italië of zo is want dan was het de rust stand 5-0 geweest.
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›