'Van der Venne op FC Twente-radar: middenvelder geen eerste keuze'

10
'Van der Venne op FC Twente-radar: middenvelder geen eerste keuze'

FC Twente is druk op zoek naar versterkingen voor het nieuwe seizoen. Richard van der Venne wordt genoemd als mogelijke aanwinst.

De middenvelder beleefde een prima seizoen bij RKC en dat is dus ook buiten Waalwijk opgevallen. Bij FC Twente staat hij op de radar, maar er zijn meer clubs die azen op de middenvelder. In 29 wedstrijden scoorde hij vier goals en gaf hij drie assists.

Tijmen van Wissing weet te melden dat de Enschedeërs door de transfersom van de voetballer ook naar andere opties kijken om de ploeg te versterken. Zijn waarde wordt door de website transfermarkt geschat op 350.000 euro. De 29-jarige speler ligt nog tot medio 2022 vast.

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Jun 2021 om 16:04
    • Quote van 10 Jun 2021 om 10:00
      Op naar de K K D
    Kan je hier ook een keer iets positiefs typen?
  • 10 Jun 2021 om 10:54
    • Quote van 10 Jun 2021 om 08:18
      Oosting is van Az, werd gehuurd door RKC. Az wil hem echter niet verkopen...
    dan blijft eventueel huur over en bij verkoop van AZ wat provisie voor ons
  • 10 Jun 2021 om 10:00
    • Quote van 10 Jun 2021 om 08:31
      Laat maar komen, een bijtertje, niks mis mee.
    Op naar de K K D
  • 10 Jun 2021 om 08:31
    Laat maar komen, een bijtertje, niks mis mee.
  • 10 Jun 2021 om 08:18
    • Quote van 10 Jun 2021 om 03:57
      Wat is Van Wissing aan het doen? Prijsopdrijving van spelers? Deze jongen is niet goed genoeg en te duur. Dan is Oosting van RKC interessanter, die staat ook op de radar
    Oosting is van Az, werd gehuurd door RKC. Az wil hem echter niet verkopen...
  • 10 Jun 2021 om 07:01
    Wat moet je met van der Venne. Niet goed genoeg voor Twente.
  • 10 Jun 2021 om 06:40
    • Quote van 10 Jun 2021 om 03:57
      Wat is Van Wissing aan het doen? Prijsopdrijving van spelers? Deze jongen is niet goed genoeg en te duur. Dan is Oosting van RKC interessanter, die staat ook op de radar
    4 assist en 3 goals vind ik idd nou geen reclame voor een middenvelder.
  • 10 Jun 2021 om 03:57
    Wat is Van Wissing aan het doen? Prijsopdrijving van spelers? Deze jongen is niet goed genoeg en te duur. Dan is Oosting van RKC interessanter, die staat ook op de radar