John verlaat Eredivisie en vertrekt naar kampioen van Saoedi-Arabië

8
John verlaat Eredivisie en vertrekt naar kampioen van Saoedi-Arabië

Ola John is alweer vertrokken uit Nederland. Na diens teleurstellende seizoen bij RKC Waalwijk heeft de oud-speler van FC Twente getekend bij Al-Hazm Rass in Saoedi-Arabië.

Dit meldt de club via de officiële kanalen. Afgelopen jaar keerde John na vele omzwervingen terug in de Eredivisie. Bij RKC Waalwijk kwam hij echter niet verder dan 23 wedstrijden, waarin hij maar twee doelpunten maakte.

De 29-jarige John begint aan zijn negende club van zijn carrière. Al-Hazm Rass werd afgelopen seizoen kampioen van Saoedi-Arabië. Met John hoopt de club die titel te prolongeren.

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jun 2021 om 09:12
    • Quote van 12 Jun 2021 om 07:44
      Draai niet om de hete brij heen, je zegt iets dat ik helemaal niet vraag. Ik heb het nergens over kinderarbeid. Jij hebt gewoon boter op je hoofd. je durft niet toe te geven dat je spullen uit China in huis hebt en met kleding rond loopt gemaakt in Bangladesh.
    John heeft vast ook geen mobiele telefoon. Daar zit namelijk kobalt in dat door kinderen uit de mijnen in Congo wordt gehaald ;)
  • 12 Jun 2021 om 07:44
    • Quote van 11 Jun 2021 om 23:18
      Ik koop zeker geen kleding de door kinderarbeid worden gemaakt. En onder welke omstandigheden deze kinderen en volwassenen moeten werken. Als jij het beleid in dat land waar John nu zijn bloed geld gaat ophalen normaal vind, moet je je eens gaan verdiepen hoe de mensenrechten in acht worden gehouden. Van marwijk heeft zichzelf ook volstrekt belachelijk gemaakt om daar als trainer te gaan werken
    Draai niet om de hete brij heen, je zegt iets dat ik helemaal niet vraag. Ik heb het nergens over kinderarbeid. Jij hebt gewoon boter op je hoofd. je durft niet toe te geven dat je spullen uit China in huis hebt en met kleding rond loopt gemaakt in Bangladesh.
  • 12 Jun 2021 om 01:57
    • Quote van 11 Jun 2021 om 23:18
      Ik koop zeker geen kleding de door kinderarbeid worden gemaakt. En onder welke omstandigheden deze kinderen en volwassenen moeten werken. Als jij het beleid in dat land waar John nu zijn bloed geld gaat ophalen normaal vind, moet je je eens gaan verdiepen hoe de mensenrechten in acht worden gehouden. Van marwijk heeft zichzelf ook volstrekt belachelijk gemaakt om daar als trainer te gaan werken
    "Ik koop zeker geen kleding de door kinderarbeid worden gemaakt" In ieder geval niet bewust als je dat zo gepassioneerd claimt. Dat Ola nu een contract tekent wat zeer duidelijk voor het geld is..... Of je kunt 50K bij Helmond Sport ophalen en vergeten zijn, of vergeten zijn en 500K belastingvrij waar ter wereld dan ook op basis van je CV ophalen. Ik spreek er geen schande van hoor.....de wereld is groter dan Nederland en het is maar net wat een idioot er voor geeft. Collins krijgt 10% mee, moet de hypotheek ook betalen he.

    Dat plaatje van Bert hand in hand met die lakenprins was wel schrijnend ja. Andere cultuur he...Ik hou dat handje ook wel vast voor 4 miljoen voor 4x invliegen in 3 jaar tijd op kosten van de zaak. Moet ik wel even heel goed bij stil staan en m'n pikkie tussen m'n knieën knellen, maar die man heeft zich echt niet volstrekt belachelijk gemaakt daar hoor.
  • 11 Jun 2021 om 23:18
    • Quote van 11 Jun 2021 om 22:07
      Jij koopt ook geen spul dat in China is gemaakt of kleding uit Bangladesh ? Je bent weer lekker hypocriet zoals gewoonlijk.
    Ik koop zeker geen kleding de door kinderarbeid worden gemaakt. En onder welke omstandigheden deze kinderen en volwassenen moeten werken. Als jij het beleid in dat land waar John nu zijn bloed geld gaat ophalen normaal vind, moet je je eens gaan verdiepen hoe de mensenrechten in acht worden gehouden. Van marwijk heeft zichzelf ook volstrekt belachelijk gemaakt om daar als trainer te gaan werken
  • 11 Jun 2021 om 22:07
    • Quote van 11 Jun 2021 om 21:36
      Onbegrijpelijk dat hij naar dit land gaat om te voetballen. De mensenrechten worden daar dagelijks ernstig geschonden en daar ga je je geld verdienen Onbegrijpelijk
    Jij koopt ook geen spul dat in China is gemaakt of kleding uit Bangladesh ? Je bent weer lekker hypocriet zoals gewoonlijk.
  • 11 Jun 2021 om 21:36
    Onbegrijpelijk dat hij naar dit land gaat om te voetballen. De mensenrechten worden daar dagelijks ernstig geschonden en daar ga je je geld verdienen Onbegrijpelijk
  • 11 Jun 2021 om 21:04
    Begrijpelijk
  • 11 Jun 2021 om 20:43
    Lekker nog even geld cashen en dan stoppen met voetballen en voor het gezin zorgen.
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›