Streuer: ''Ik ga ervan uit dat hij gewoon bij ons blijft''

9
Streuer: ''Ik ga ervan uit dat hij gewoon bij ons blijft''

FC Twente houdt momenteel geen rekening met een vertrek van Queensy Menig. De 25-jarige aanvaller wordt begeerd door meerdere clubs.

Zo toonde FC Utrecht al belangstelling voor Menig, maar er is bij FC Twente nog geen officieel bod binnengekomen voor de vleugelaanvaller. Verschillende clubs toonden interesse, maar een transfer lijkt dus nog niet in de maak.

"Ik ga er vanuit dat hij gewoon bij ons blijft", zegt technisch directeur Jan Streuer in gesprek met TC Tubantia. Menig heeft nog een eenjarig contract in Enschede, maar heeft de optie om een nieuwe verbintenis bij FC Twente te tekenen naast zich neergelegd.

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Jun 2021 om 17:43
    • Quote van 15 Jun 2021 om 13:07
      Je moet alles gewoon dubbel bezet. Menig gaat gewoon weg al zal logischerwijs streuer dit niet nooit in de media slingeren. Je hebt gewoon nog 2 vleugel spelers nodig als menig vertrekt. Van leeuwen kan ook op 10. Die gaat z'n speeltijd wel krijgen dit jaar.
    Het is toch al dubbel bezet :
    Eerste seizoenshelft op rechtervleugel : Misidjan , Illic (want die willen ze ook weer huren ), Rots. Linkervleugel : Menig , van Leeuwen en later kan daar ook nog Misidjan als C weer fit is en op rechts speelt en/of Menig toch weg gaat . Ze willen een nieuwe 10 . Daarachter Bosch . Waar ga je Illic anders neerzetten ? Bovendien willen ze volgens mij ook buitenspelers die meer als aanvallende middenvelder fungeren met backs erover . Dus belangrijker is de back Pos dubbel bezet . Ebuhuei onzeker en wie erachter ? Oosterwolde onzeker ivm verkoop mogelijk en wie achter Smal ? Dus niet teveel vleugelspelers gaan halen want andere posities zijn veel belangrijker .Spitsen ? 10 ? Anders krijg je weer situatie zoals met Lamprou , Dervi etc . Dan komen er teveel niet aan spelen toe.
  • 15 Jun 2021 om 16:05
    • Quote van 15 Jun 2021 om 12:45
      Ga er maar van uit dat Menig wel vertrekt. Streuer weet dat ook wel, maar hij is slim genoeg om dat niet te zeggen, omdat het nadelig voor de transferprijs kan zijn als je zoiets publiekelijk zegt. Je kunt beter de suggestie wekken dat je een speler graag wilt houden, dat drijft de prijs een beetje op, en dan uiteindelijk toch verkopen.
    Eindelijk iemand die het begrijpt
  • 15 Jun 2021 om 14:01
    • Quote van 15 Jun 2021 om 13:52
      Dan heb je dus een half seizoen 0 vleugelspelers achter de hand. Niet handig lijkt me... Alles minimaal dubbel bezet.
    0 vleugels spelers is niet waar. Maar misidjan en van leeuwen zijn dan je enige vleugelspelers rots als back-up terwijl dat meer een spits is. Dat gaat streuer echt niet doen zoals svente hier ook al zei. Met cerny komt er sowieso nog 1 vleugel speler bij en als menig vertrekt dan nog 2.
  • 15 Jun 2021 om 13:52
    • Quote van 15 Jun 2021 om 12:15

      Ik zou niet nog een vleugel halen . Misidjan kan eerst rechts zolang Cherny niet kan spelen . Van Leeuwen links als Menig verkocht wordt . Misidjan kan later als C fit is met van L ook links . Op rechts achter C kun je met Rots , Illic ook genoeg . Liever 1 of 2 spitsen en een aanvallende middenvelder en achterin versterking .
    Dan heb je dus een half seizoen 0 vleugelspelers achter de hand. Niet handig lijkt me... Alles minimaal dubbel bezet.
  • 15 Jun 2021 om 13:07
    • Quote van 15 Jun 2021 om 12:15

      Ik zou niet nog een vleugel halen . Misidjan kan eerst rechts zolang Cherny niet kan spelen . Van Leeuwen links als Menig verkocht wordt . Misidjan kan later als C fit is met van L ook links . Op rechts achter C kun je met Rots , Illic ook genoeg . Liever 1 of 2 spitsen en een aanvallende middenvelder en achterin versterking .
    Je moet alles gewoon dubbel bezet. Menig gaat gewoon weg al zal logischerwijs streuer dit niet nooit in de media slingeren. Je hebt gewoon nog 2 vleugel spelers nodig als menig vertrekt. Van leeuwen kan ook op 10. Die gaat z'n speeltijd wel krijgen dit jaar.
  • 15 Jun 2021 om 12:45
    Ga er maar van uit dat Menig wel vertrekt. Streuer weet dat ook wel, maar hij is slim genoeg om dat niet te zeggen, omdat het nadelig voor de transferprijs kan zijn als je zoiets publiekelijk zegt. Je kunt beter de suggestie wekken dat je een speler graag wilt houden, dat drijft de prijs een beetje op, en dan uiteindelijk toch verkopen.
  • 15 Jun 2021 om 12:19
    • Quote van 15 Jun 2021 om 12:15

      Ik zou niet nog een vleugel halen . Misidjan kan eerst rechts zolang Cherny niet kan spelen . Van Leeuwen links als Menig verkocht wordt . Misidjan kan later als C fit is met van L ook links . Op rechts achter C kun je met Rots , Illic ook genoeg . Liever 1 of 2 spitsen en een aanvallende middenvelder en achterin versterking .
    Ik denk niet dat Van Leeuwen het een half jaar achter elkaar volhoud
  • 15 Jun 2021 om 12:15

    Ik zou niet nog een vleugel halen . Misidjan kan eerst rechts zolang Cherny niet kan spelen . Van Leeuwen links als Menig verkocht wordt . Misidjan kan later als C fit is met van L ook links . Op rechts achter C kun je met Rots , Illic ook genoeg . Liever 1 of 2 spitsen en een aanvallende middenvelder en achterin versterking .
  • 15 Jun 2021 om 12:01
    Gewoon verkopen voor een aardig bedrag. Een speler huren die wat beter is dan van Leeuwen dan kunnen die elkaar afwisselen.
Friday 1 October 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›