'NEC wil stunten: Huntelaar en club hebben al twee gesprekken gehad'

20
'NEC wil stunten: Huntelaar en club hebben al twee gesprekken gehad'

Klaas-Jan Huntelaar zou zomaar eens voor NEC uit gaan kunnen komen het aankomende seizoen. Ook FC Twente hoopt nog altijd op de handtekening van de spits.

Zo sprak NEC via geldschieter Marcel Boekhoorn kort geleden met de voormalig aanvaller van Schalke 04 en Ajax. Ook technisch directeur Ted van Leeuwen, in het verleden actief bij FC Twente, heeft inmiddels met de spits gesproken weet De Gelderlander

Onlangs legden de Nijmegenaren Lasse Schöne al vast. Nu moet de 37-jarige Huntelaar, die al een bezoek zou hebben gebracht aan het Goffertstadion, daar dus bij komen. Ook De Graafschap ondernam al een poging, maar dit leidde vooralsnog tot niks. Een grote actie onder de supporters van de Superboeren bracht niet het gewenste effect.

Huntelaar moet zelf nog een knoop doorhakken over zijn toekomst. De routinier is transfervrij na zijn vertrek bij Schalke 04. Het is nog niet duidelijk of de oud-international nog een jaar als profvoetballer actief wil zijn.

20 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Jun 2021 om 12:08
    • Quote van 17 Jun 2021 om 11:28
      Misschien is het gewoon een bekende speler die bij een topclub in Nederland heeft gespeeld. Het is niet dat ik fan ben van Ted maar ik denk dat hij nog wel zoveel voetbalkennis heeft dat hij Huntelaar en schone kent zonder op twentefans te hebben gekeken.
    wie kent die 2 niet...maar het viel gewoon op namen die hier voorbij kwamen had Nec paar dagen ook interesse in ..puur toeval?..
  • 17 Jun 2021 om 11:28
    • Quote van 16 Jun 2021 om 21:30
      Ted leunt mooi op namen die via ons of Streuer hier verschijnen ..steeds zie je weer ...Nec heeft ook interesse...gewoon wat klungelnamen laten vallen mssn trappen ze daar erin..-:))
    Misschien is het gewoon een bekende speler die bij een topclub in Nederland heeft gespeeld. Het is niet dat ik fan ben van Ted maar ik denk dat hij nog wel zoveel voetbalkennis heeft dat hij Huntelaar en schone kent zonder op twentefans te hebben gekeken.
  • 17 Jun 2021 om 11:28
    • Quote van 16 Jun 2021 om 21:30
      Ted leunt mooi op namen die via ons of Streuer hier verschijnen ..steeds zie je weer ...Nec heeft ook interesse...gewoon wat klungelnamen laten vallen mssn trappen ze daar erin..-:))
    Misschien is het gewoon een bekende speler die bij een topclub in Nederland heeft gespeeld. Het is niet dat ik fan ben van Ted maar ik denk dat hij nog wel zoveel voetbalkennis heeft dat hij Huntelaar en schone kent zonder op twentefans te hebben gekeken.
  • 17 Jun 2021 om 09:06
    • Quote van 16 Jun 2021 om 21:30
      Ted leunt mooi op namen die via ons of Streuer hier verschijnen ..steeds zie je weer ...Nec heeft ook interesse...gewoon wat klungelnamen laten vallen mssn trappen ze daar erin..-:))
    Ja gewoon allemaal 36 plusser laten vallen, zul je zien dat NEC ook belangstelling heeft.
  • 16 Jun 2021 om 22:30
    Opdonderen met die prutser,alstublieft niet naar twente!
  • 16 Jun 2021 om 22:15
    • Quote van 16 Jun 2021 om 21:50
      Onzin jongens, Ted heeft hem een kans gegeven bij AGOVV ,op het dieptepunt, twee hebben een innige relatie, mooi laten gaan
    Toen haalde hij nog toppers binnen Chadli, Mertens
  • 16 Jun 2021 om 22:13
    • Quote van 16 Jun 2021 om 21:50
      Onzin jongens, Ted heeft hem een kans gegeven bij AGOVV ,op het dieptepunt, twee hebben een innige relatie, mooi laten gaan
    das ook waar ..niet meer aangedacht-:))
  • 16 Jun 2021 om 21:50
    • Quote van 16 Jun 2021 om 21:30
      Ted leunt mooi op namen die via ons of Streuer hier verschijnen ..steeds zie je weer ...Nec heeft ook interesse...gewoon wat klungelnamen laten vallen mssn trappen ze daar erin..-:))
    Onzin jongens, Ted heeft hem een kans gegeven bij AGOVV ,op het dieptepunt, twee hebben een innige relatie, mooi laten gaan
  • 16 Jun 2021 om 21:30
    • Quote van 16 Jun 2021 om 17:03
      Tuurlijk Ted is zo rancuneus als een idioot. Mooi gaan ze daar niet met elftal vol Spanjolen de competitie in maar met 37 plus en aangevuld met Spanjolen. En Fred heeft lol op de achtergrond,dat geef ik op een briefje. Dus hek dicht houden voor Rutten aub, zelfs geen adviseur want heb het helemaal gehad met onbetrouwbare Fred R.
    Ted leunt mooi op namen die via ons of Streuer hier verschijnen ..steeds zie je weer ...Nec heeft ook interesse...gewoon wat klungelnamen laten vallen mssn trappen ze daar erin..-:))
  • 16 Jun 2021 om 20:34
    Ik zou het vreemd vinden als hij niet of stopt of bij De Graafschap een jaartje gaat ballen. Maar als hij dan toch naar NEC zou gaan eventueel, dan kom maar hier voor een jaartje. Voor een normaal salaris als pinch hitter achter een jonge spits en daarna een 10 jaren traject in waar hij mag beginnen als spitsentrainer en zich mag richten op een traject voor welke positie in de organisatie hij graag wil. Vacatures en mogelijkheden zat. Het zou mooi zijn als we weer wat meer nuchtere mensen van naam bij de organisatie kunnen betrekken. Kijkt de jeugd ook tegen op
  • 16 Jun 2021 om 18:33
    Ik zou zeggen Huntelaar, als je twijfelt moet je zeker niet naar Twente gaan, we hebben spelers nodig die graag willen
  • 16 Jun 2021 om 18:03
    • Quote van 16 Jun 2021 om 15:56
      Laat maar mooi naar NEC gaan. Totaal ongeschikt voor het voetbal van Twente en het beste is er al lang vanaf. Vaak geblesseerd ook.
    Precies. Past totaal niet bij ons.
  • 16 Jun 2021 om 17:03
    • Quote van 16 Jun 2021 om 16:05
      van leeuwen reageerde omdat FCT interesse zou hebben ..wensen hem bij Nec alle succes toe..
    Tuurlijk Ted is zo rancuneus als een idioot. Mooi gaan ze daar niet met elftal vol Spanjolen de competitie in maar met 37 plus en aangevuld met Spanjolen. En Fred heeft lol op de achtergrond,dat geef ik op een briefje. Dus hek dicht houden voor Rutten aub, zelfs geen adviseur want heb het helemaal gehad met onbetrouwbare Fred R.
  • 16 Jun 2021 om 16:10
    Voor het 35+ team van NEC?
  • 16 Jun 2021 om 16:05
    • Quote van 16 Jun 2021 om 16:02
      Niet aan beginnen, denk sowieso niet dat hij hier zelf wil spelen.
    van leeuwen reageerde omdat FCT interesse zou hebben ..wensen hem bij Nec alle succes toe..
  • 16 Jun 2021 om 16:02
    Niet aan beginnen, denk sowieso niet dat hij hier zelf wil spelen.
  • 16 Jun 2021 om 15:56
    Laat maar mooi naar NEC gaan. Totaal ongeschikt voor het voetbal van Twente en het beste is er al lang vanaf. Vaak geblesseerd ook.
  • 16 Jun 2021 om 15:41
    Hopelijk niet naar Twente. Is die weer geblesseerd en ligt hij er voor 3/4 jaar uit. Ondertussen wel geld krijgen.
  • 16 Jun 2021 om 15:35
    Veel plezier ermee Ted retour eerstedivsie
  • 16 Jun 2021 om 15:25
    Hup! Snel dr achteraan als je m wil hebben!
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›