Cleonise maakt indruk op Jans en Streuer: ''Zien of we eruit komen''

36
Cleonise maakt indruk op Jans en Streuer: ''Zien of we eruit komen''

FC Twente wil graag door met proefspeler Denilho Cleonise. Jan Streuer is nu in gesprek met de voetballer en zijn zaakwaarnemer om een contract te tekenen in Enschede.

"We proberen eruit te komen", zegt de technisch directeur over het 19-jarige talent, die transfervrij is na zijn vertrek bij Genua. Daar speelde hij vijf wedstrijden op het hoogste Italiaanse niveau, maar definitief doorbreken is niet gelukt. "Talenten gaan vaak te vroeg weg. Het is een goed teken dat hij al minuten maakte in de Serie A, maar wil je als aanvaller in Italië in een eerste team spelen, ben je vaak een jaar of 24."

Cleonise maakte de afgelopen periode indruk bij Twente. "We wilden hem niet zomaar ophalen, maar eerst op de training in actie zien. Hij laat zien dat hij goed mee kan komen, nu gaan we zien of we er uitkomen", aldus Streuer. Ook Ron Jans is positief tegenover TC Tubantia: "Er zit rek in hem, ik verwacht dat hij een eredivisiewaardige speler kan worden."

36 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Jul 2021 om 13:25
    • Quote van 24 Jul 2021 om 13:17
      had ie zelf gedaan Schmidt had hem daarvoor moeten belonen ..
    100%. Dan stelt hij Thomas en vertessen op die bij psv weinig te zoeken hebben.
  • 24 Jul 2021 om 13:25
    • Quote van 24 Jul 2021 om 11:26
      Moeilijke jongens zijn op zich niet zo erg maar je hebt er ook gradaties in. Arnautovic en Lang werkten wel gewoon bikkelhard op de training en in wedstrijden. Met Ihattaren heeft iedereen vanaf de hoofdtrainer tot aan de kantinejuffrouw zich bemoeid om hem toch weer op de rails te krijgen, maar het lijkt gewoon niet tot die jongen door te dringen.
    Wie zegt dat hij een moeilijke jongen is. De media maakt dat ervan. Die jongen verschijnt altijd netjes op de training en heeft niemand zwart gemaakt. Heeft vorig seizoen gewoon een matig seizoen doorgemaakt en het overlijden van zijn vader. Is niet makkelijk voor zo'n jong iemand.
  • 24 Jul 2021 om 13:17
    • Quote van 24 Jul 2021 om 13:06
      Ihattaren is deze voorbereiding bij PSV compleet afgetraind.
    had ie zelf gedaan Schmidt had hem daarvoor moeten belonen ..
  • 24 Jul 2021 om 13:06
    • Quote van 24 Jul 2021 om 11:26
      Moeilijke jongens zijn op zich niet zo erg maar je hebt er ook gradaties in. Arnautovic en Lang werkten wel gewoon bikkelhard op de training en in wedstrijden. Met Ihattaren heeft iedereen vanaf de hoofdtrainer tot aan de kantinejuffrouw zich bemoeid om hem toch weer op de rails te krijgen, maar het lijkt gewoon niet tot die jongen door te dringen.
    Ihattaren is deze voorbereiding bij PSV compleet afgetraind.
  • 24 Jul 2021 om 13:00
    • Quote van 24 Jul 2021 om 12:56
      helaas geen geld dus niet aan beginnen geen ..vlgs mij wil zelf naar Ajax..
    Heeft hij inderdaad wel eens geopperd. Ik denk ook ten hag een hele goede voor hem is. Als het ten hag niet lukt om hem weer op het juiste spoor te krijgen dan gaat echt niemand dat nog voor elkaar krijgen. Ten hag en rutten konden alles met arnautovic Als 1 van de weinigen en ajax is de enige Nederlandse club die mo kan betalen.
  • 24 Jul 2021 om 12:56
    • Quote van 24 Jul 2021 om 11:53
      Ja, PSV heeft dus ook al van alles van dat bij Ihattaren geprobeerd en het werkt gewoon niet. Dan kun je nog zo'n talent zijn... Overigens is dat ook allemaal lange tijd intern gehouden tot bleek dat hij er helemaal geen flikker mee deed en reporters maar bleven vragen waarom hij niet speelde. Toen heeft Schmidt daar uiteindelijk een keer zijn verhaal over gedaan.
    helaas geen geld dus niet aan beginnen geen ..vlgs mij wil zelf naar Ajax..
  • 24 Jul 2021 om 12:54
    • Quote van 24 Jul 2021 om 12:51
      Paul zei dat ook. Wat gewoon belachelijk knap werk is. Niks anders dan respect en dankbaarheid vanuit mij en met mij vele anderen. Des te meer hoop ik op een volle veste tegen ajax met een waardig afscheid met een mooi spandoek voor Paul aangezien dat de laatste thuis wedstrijd is voor z'n vertrek. Maar dat verdient van de kraan minimaal vind ik.
    idd mooi spandoek dat verdient hij zeker...
  • 24 Jul 2021 om 12:51
    • Quote van 24 Jul 2021 om 12:33
      Kloot'n pandemie. Ik zat een tijdje terug nog eens door de jaarrekening van 19/20 te gaan en we zaten echt op het pad dat we zwarte cijfers gingen schrijven en de grootste ellende voorbij was. Denk dat we zonder pandemie een flink deel van de transfer van Drommel hadden kunnen herinvesteren.
    Paul zei dat ook. Wat gewoon belachelijk knap werk is. Niks anders dan respect en dankbaarheid vanuit mij en met mij vele anderen. Des te meer hoop ik op een volle veste tegen ajax met een waardig afscheid met een mooi spandoek voor Paul aangezien dat de laatste thuis wedstrijd is voor z'n vertrek. Maar dat verdient van de kraan minimaal vind ik.
  • 24 Jul 2021 om 12:33
    • Quote van 24 Jul 2021 om 12:17
      Dat zal wel mee vallen. Streuer wil dat zelf niet. Ze hadden nog een helft van het spelersfonds kunnen gebruiken. Kozen er voor dit niet te gebruiken hij en Paul. Wat op zich ook goed is. Word hoogtijd dat Twente weer een beetje op eigen benen gaat staan. Althans zoiets zei streuer toen hij dat geld weigerde. Of van de kraan zei dat. 1 van de 2 in elk geval.
    Kloot'n pandemie. Ik zat een tijdje terug nog eens door de jaarrekening van 19/20 te gaan en we zaten echt op het pad dat we zwarte cijfers gingen schrijven en de grootste ellende voorbij was. Denk dat we zonder pandemie een flink deel van de transfer van Drommel hadden kunnen herinvesteren.
  • 24 Jul 2021 om 12:17
    • Quote van 24 Jul 2021 om 11:55
      Je zegt het goed bijna een zekerheidje en ik denk dat de noabers de zakken een keer dicht laten,en terecht die hebben er de afgelopen jaren denk ik genoeg in gestoken.
    Dat zal wel mee vallen. Streuer wil dat zelf niet. Ze hadden nog een helft van het spelersfonds kunnen gebruiken. Kozen er voor dit niet te gebruiken hij en Paul. Wat op zich ook goed is. Word hoogtijd dat Twente weer een beetje op eigen benen gaat staan. Althans zoiets zei streuer toen hij dat geld weigerde. Of van de kraan zei dat. 1 van de 2 in elk geval.
  • 24 Jul 2021 om 12:13
    • Quote van 24 Jul 2021 om 11:53
      Ja, PSV heeft dus ook al van alles van dat bij Ihattaren geprobeerd en het werkt gewoon niet. Dan kun je nog zo'n talent zijn... Overigens is dat ook allemaal lange tijd intern gehouden tot bleek dat hij er helemaal geen flikker mee deed en reporters maar bleven vragen waarom hij niet speelde. Toen heeft Schmidt daar uiteindelijk een keer zijn verhaal over gedaan.
    Wat op zich al knap is dat dat zo lang intern gehouden. Denk dat van bommel hem naar wolfsbrug haalt. Maar zoals ep ook al zegt raiola zijn zakenwaarnemer 1 de ergste(zoniet dan wel de ergste) wat betreft geld opstrijken voor transfers die er lopen.
  • 24 Jul 2021 om 11:55
    • Quote van 24 Jul 2021 om 09:41
      Als nu de noabers zouden helpen word het misschien mogelijk. Hij is wel bijna een zekerheidje dat je dat gaat terug verdienen.
    Je zegt het goed bijna een zekerheidje en ik denk dat de noabers de zakken een keer dicht laten,en terecht die hebben er de afgelopen jaren denk ik genoeg in gestoken.
  • 24 Jul 2021 om 11:53
    • Quote van 24 Jul 2021 om 09:37
      Als iemand 4 miljoen in zijn broekzak heeft liggen.
    En de rest, volgens mij Raiola als zaakwaarnemer, kansloos
  • 24 Jul 2021 om 11:53
    • Quote van 24 Jul 2021 om 11:36
      Dat is bij arnautovic hetzelfde. Twente heeft des tijds zelfs z'n familie deze kant op gehaald hem buiten de wedstrijden en trainingen om in het gareel te houden.
    Ja, PSV heeft dus ook al van alles van dat bij Ihattaren geprobeerd en het werkt gewoon niet. Dan kun je nog zo'n talent zijn... Overigens is dat ook allemaal lange tijd intern gehouden tot bleek dat hij er helemaal geen flikker mee deed en reporters maar bleven vragen waarom hij niet speelde. Toen heeft Schmidt daar uiteindelijk een keer zijn verhaal over gedaan.
  • 24 Jul 2021 om 11:36
    • Quote van 24 Jul 2021 om 11:26
      Moeilijke jongens zijn op zich niet zo erg maar je hebt er ook gradaties in. Arnautovic en Lang werkten wel gewoon bikkelhard op de training en in wedstrijden. Met Ihattaren heeft iedereen vanaf de hoofdtrainer tot aan de kantinejuffrouw zich bemoeid om hem toch weer op de rails te krijgen, maar het lijkt gewoon niet tot die jongen door te dringen.
    Dat is bij arnautovic hetzelfde. Twente heeft des tijds zelfs z'n familie deze kant op gehaald hem buiten de wedstrijden en trainingen om in het gareel te houden.
  • 24 Jul 2021 om 11:26
    • Quote van 24 Jul 2021 om 11:18
      Los van de haalbaarheid want die is er niet. Moeilijke jongen en dan dus maar niet doen? Omdat hij dan misschien niet goed in de groep ligt? Dus alleen maar types pirie halen? Of zijn we de klasse van arnautovic alweer vergeten of noa lang? Die jongens brengen ALTIJD wat extra. De hoge gehalte ideale schoonzoon gehalte is al hoog. Z'n type is niks mis mee als je die in je gelederen hebt. Met de juiste TS en trainer kan dat goud zijn.
    Moeilijke jongens zijn op zich niet zo erg maar je hebt er ook gradaties in. Arnautovic en Lang werkten wel gewoon bikkelhard op de training en in wedstrijden. Met Ihattaren heeft iedereen vanaf de hoofdtrainer tot aan de kantinejuffrouw zich bemoeid om hem toch weer op de rails te krijgen, maar het lijkt gewoon niet tot die jongen door te dringen.
  • 24 Jul 2021 om 11:18
    • Quote van 24 Jul 2021 om 11:12
      Ten derde: een goede voetballer maar wat haal je in huis?? Het lijkt toch een moeilijke jongen te zijn en wat is dan de invloed op de huidige groep?
    Los van de haalbaarheid want die is er niet. Moeilijke jongen en dan dus maar niet doen? Omdat hij dan misschien niet goed in de groep ligt? Dus alleen maar types pirie halen? Of zijn we de klasse van arnautovic alweer vergeten of noa lang? Die jongens brengen ALTIJD wat extra. De hoge gehalte ideale schoonzoon gehalte is al hoog. Z'n type is niks mis mee als je die in je gelederen hebt. Met de juiste TS en trainer kan dat goud zijn.
  • 24 Jul 2021 om 11:17
    • Quote van 24 Jul 2021 om 11:12
      Ten derde: een goede voetballer maar wat haal je in huis?? Het lijkt toch een moeilijke jongen te zijn en wat is dan de invloed op de huidige groep?
    Dat jij hier nog serieus antwoord op geeft..
  • 24 Jul 2021 om 11:15
    • Quote van 24 Jul 2021 om 11:02
      Ben bang dat het nu al te lang duurt met Cleonise. Volgens mij heeft FC Twente al ruim een week geleden aangegeven dat ze wel verder willen met Cleonise. Denk dat zijn zaakwaarnemer nu overal rond gaat bellen of hij elders meer kan gaan verdienen, met de mededeling dat FC Twente hem graag wil hebben, dus dat de clubs nu snel moeten beslissen. Nee als hij zelf ook graag had gewild was het nu al rond geweest. Hij weet nu toch ook dat de eerste wedstrijden een basisplaats lonkt met het (tijdelijk) wegvallen van Misidjan en Lukoki. En er is nog steeds een kans dat Menig ook nog weg gaat dus zal en kan hij echt wel zijn minuten gaan maken voor FC Twente. Maar ja zaakwaarnemers hebben andere belangen, namelijk alleen hun eigen financiën.
    Goed verhaal , zou van mij kunnen zijn, lol
  • 24 Jul 2021 om 11:12
    • Quote van 24 Jul 2021 om 10:38
      Ten eerste ihataren heeft de clubs voor het uitkiezen en wil zeker Europees spelen ten tweede hij is gewoon te duur
    Ten derde: een goede voetballer maar wat haal je in huis?? Het lijkt toch een moeilijke jongen te zijn en wat is dan de invloed op de huidige groep?
  • 24 Jul 2021 om 11:12
    • Quote van 24 Jul 2021 om 10:55
      Ik denk bij hem ook een soort van aisattie die hier nog op huurbasis heeft gespeeld en nooit echt is doorgebroken. Het zijn trotse jongens en niet altijd even makkelijk in de omgang en mentaliteit.
    Voor mijn gevoel is Ihataren wel twee klasse beter dan Aisattie indertijd
  • 24 Jul 2021 om 11:10
    Hoe denken mensen dat ihattaren een optie is. Veeeeel te duur en gewoon onmogelijk. Heeft 100 clubs voor t uitkiezen. Gaat never nooit komen
  • 24 Jul 2021 om 11:08
    Ik denk dat het wel rond komt, waarom zou je anders zo lang meetrainen met onze club. Speler, zaakwaarnemer en mogelijk papa beseffen dat speler nu moet investeren in zichzelf zodat ze over 2, 3 jaar naar nog een grotere club kunnen. Onderhandelingen gaan w.s. over laatste details, beetje geven beetje nemen. Allemaal blij.
  • 24 Jul 2021 om 11:02
    Ben bang dat het nu al te lang duurt met Cleonise. Volgens mij heeft FC Twente al ruim een week geleden aangegeven dat ze wel verder willen met Cleonise. Denk dat zijn zaakwaarnemer nu overal rond gaat bellen of hij elders meer kan gaan verdienen, met de mededeling dat FC Twente hem graag wil hebben, dus dat de clubs nu snel moeten beslissen. Nee als hij zelf ook graag had gewild was het nu al rond geweest. Hij weet nu toch ook dat de eerste wedstrijden een basisplaats lonkt met het (tijdelijk) wegvallen van Misidjan en Lukoki. En er is nog steeds een kans dat Menig ook nog weg gaat dus zal en kan hij echt wel zijn minuten gaan maken voor FC Twente. Maar ja zaakwaarnemers hebben andere belangen, namelijk alleen hun eigen financiën.
  • 24 Jul 2021 om 10:55
    • Quote van 24 Jul 2021 om 10:38
      Ten eerste ihataren heeft de clubs voor het uitkiezen en wil zeker Europees spelen ten tweede hij is gewoon te duur
    Ik denk bij hem ook een soort van aisattie die hier nog op huurbasis heeft gespeeld en nooit echt is doorgebroken. Het zijn trotse jongens en niet altijd even makkelijk in de omgang en mentaliteit.
  • 24 Jul 2021 om 10:54
    • Quote van 24 Jul 2021 om 10:38
      Ten eerste ihataren heeft de clubs voor het uitkiezen en wil zeker Europees spelen ten tweede hij is gewoon te duur
    Weet ik toch ook wel. Het gaat er echter ook om wat verstandig is voor hem. Dan geloof ik sterk dat de Nederlandse competitie op dit moment nog het beste voor hem is. Hij heeft dan ook een trainer nodig die hem soms een aai over zijn bol geeft en af en toe eens op zijn kloten geeft als het ff niet wat is. Als dat op zijn kloten geven ook nog eens buiten het gezichtsveld van anderen valt, is Jans een perfecte coach voor hem. Dus nee ik heb zeker niet de illusie dat Twente hem kan halen, maar het zou wel goed voor hem zijn.
  • 24 Jul 2021 om 10:38
    • Quote van 24 Jul 2021 om 10:04
      Dat is ook wat ik er mee wil aangeven. Maar utopie lijkt me. Misschien kunnen ze hem voor minder kopen en dan een verkooppercentage aangaan met PSV.
    Ten eerste ihataren heeft de clubs voor het uitkiezen en wil zeker Europees spelen ten tweede hij is gewoon te duur
  • 24 Jul 2021 om 10:21
    • Quote van 24 Jul 2021 om 10:04
      Dat is ook wat ik er mee wil aangeven. Maar utopie lijkt me. Misschien kunnen ze hem voor minder kopen en dan een verkooppercentage aangaan met PSV.
    Mij ook kerel.
  • 24 Jul 2021 om 10:04
    • Quote van 24 Jul 2021 om 09:41
      Als nu de noabers zouden helpen word het misschien mogelijk. Hij is wel bijna een zekerheidje dat je dat gaat terug verdienen.
    Dat is ook wat ik er mee wil aangeven. Maar utopie lijkt me. Misschien kunnen ze hem voor minder kopen en dan een verkooppercentage aangaan met PSV.
  • 24 Jul 2021 om 09:41
    • Quote van 24 Jul 2021 om 09:37
      Als iemand 4 miljoen in zijn broekzak heeft liggen.
    Als nu de noabers zouden helpen word het misschien mogelijk. Hij is wel bijna een zekerheidje dat je dat gaat terug verdienen.
  • 24 Jul 2021 om 09:37
    • Quote van 24 Jul 2021 om 09:06
      Ihattaren mag weg bij PSV. De clubs die achter hem aanzaten lijken me op dit moment te hoog gegrepen. Daar gaat hij waarschijnlijk niet spelen ondanks dat hij fitter lijkt dan vorig seizoen na de winterstop. Twente kan hem eigenlijk niet betalen, maar Jans zou hem prima weer opnieuw kunnen opleiden. Dan zouden we een prima 10 hebben. Misschien heeft hij dan nog een aantal maanden nodig om volledig fit te zijn.
    Als iemand 4 miljoen in zijn broekzak heeft liggen.
  • 24 Jul 2021 om 09:07
    • Quote van 24 Jul 2021 om 09:06
      Ihattaren mag weg bij PSV. De clubs die achter hem aanzaten lijken me op dit moment te hoog gegrepen. Daar gaat hij waarschijnlijk niet spelen ondanks dat hij fitter lijkt dan vorig seizoen na de winterstop. Twente kan hem eigenlijk niet betalen, maar Jans zou hem prima weer opnieuw kunnen opleiden. Dan zouden we een prima 10 hebben. Misschien heeft hij dan nog een aantal maanden nodig om volledig fit te zijn.
    Ja ik weet onmogelijk.
  • 24 Jul 2021 om 09:06
    Ihattaren mag weg bij PSV. De clubs die achter hem aanzaten lijken me op dit moment te hoog gegrepen. Daar gaat hij waarschijnlijk niet spelen ondanks dat hij fitter lijkt dan vorig seizoen na de winterstop. Twente kan hem eigenlijk niet betalen, maar Jans zou hem prima weer opnieuw kunnen opleiden. Dan zouden we een prima 10 hebben. Misschien heeft hij dan nog een aantal maanden nodig om volledig fit te zijn.
  • 24 Jul 2021 om 08:33
    • Quote van 24 Jul 2021 om 07:41
      hij heeft de hele tijd al meegetraind en zo ...hij moet nu niet langer ergens meer op de bank gaan zitten en verpieteren zoals zovele die te jong weggaan..hij moet voetballen ze komen er wel uit denk ik..
    Snap ik, maar paps zou wel eens andere belangen kunnen hebben dan het weer aan voetballen toekomen. Maar goed, allemaal speculatief geneuzel, we gaan het wel zien.
  • 24 Jul 2021 om 07:41
    • Quote van 24 Jul 2021 om 07:24
      Op basis van wat ik hier lees( en dat is niet veel) houd ik er rekening mee dat zaakwaarnemer paps probeert er ergens anders nog meer knaken uit te persen, maar hopelijk vinden ze elkaar ergens en gaat hij lekker in Eanske ballen.
    hij heeft de hele tijd al meegetraind en zo ...hij moet nu niet langer ergens meer op de bank gaan zitten en verpieteren zoals zovele die te jong weggaan..hij moet voetballen ze komen er wel uit denk ik..
  • 24 Jul 2021 om 07:24
    Op basis van wat ik hier lees( en dat is niet veel) houd ik er rekening mee dat zaakwaarnemer paps probeert er ergens anders nog meer knaken uit te persen, maar hopelijk vinden ze elkaar ergens en gaat hij lekker in Eanske ballen.
Friday 1 October 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›