'FC Twente richt pijlen op Nigeriaanse doelman (27) van Lugano'

29
'FC Twente richt pijlen op Nigeriaanse doelman (27) van Lugano'

Een opvallend gerucht uit Nigeria. Volgens The Nation zou FC Twente belangstelling hebben in Sebastian Osigwe.

De Nigeriaanse doelman staat onder contract bij het Zwitserse Lugano. FC Twente heeft met de 31-jarige Lars Unnerstall al een opvolger voor de naar PSV vertrokken Joël Drommel. Daarnaast heeft de club uit Enschede met Jeffrey de Lange (23) en Ennio van der Gouw (20) ook al een tweede en derde doelman onder contract.

Toch zou Osigwe ook op het kandidatenlijstje van FC Twente staan. De 27-jarige doelman van FC Lugano wordt begeerd door meerdere clubs. Ook het NEC van technisch directeur Ted van Leeuwen en de Zwitserse clubs Thun en Grasshoppers hebben de Nigeriaan op de radar. Osigwe, die ook over een Zwitsers paspoort beschikt, heeft nog een contract tot medio 2023 bij Lugano.

Foto: NESImages.nl

29 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Jul 2021 om 21:23
    • Quote van 26 Jul 2021 om 13:20
      Nigerianen zijn erg betrouwbaar en kunnen goed onderhandelen.....kiek moar naar die grappenmakers die jou een horloge proberen aan te smeren op het strand van Mallorca...
    Hahahhaha
  • 26 Jul 2021 om 18:57
    • Quote van 26 Jul 2021 om 14:59
      Lullen kan hij wel idd
    haha
  • 26 Jul 2021 om 18:00
    • Quote van 26 Jul 2021 om 17:54
      Deze opmerking duid des te meer aan dat ik een aantal benamingen voor jou hebt en met weinige positieve belading. Dit is een typische racistische opmerking. Het verbaast mij oprecht dat jij geen ban krijgt aangezien Dit soort opmerking voor jou de normaalste zaak van de wereld zijn.
    Volledig met je eens.
  • 26 Jul 2021 om 17:59
    • Quote van 26 Jul 2021 om 16:39
      Lijkt mij onzin laatste wat we nodig hebben is een keeper.
    Wat ik heb begrepen is dit bericht rechtstreeks afkomstig van de Nigeriaanse koninklijke familie. Dat moet dus wel betrouwbaar zijn.
  • 26 Jul 2021 om 17:54
    10 1010101010101010
  • 26 Jul 2021 om 17:54
    • Quote van 26 Jul 2021 om 17:40
      De ironie, haha.
    Deze opmerking duid des te meer aan dat ik een aantal benamingen voor jou hebt en met weinige positieve belading. Dit is een typische racistische opmerking. Het verbaast mij oprecht dat jij geen ban krijgt aangezien Dit soort opmerking voor jou de normaalste zaak van de wereld zijn.
  • 26 Jul 2021 om 17:40
    • Quote van 26 Jul 2021 om 17:18
      Broodje aap verhaal
    De ironie, haha.
  • 26 Jul 2021 om 17:40
    Niet nodig, andere posities zijn veel belangrijker.
  • 26 Jul 2021 om 17:34
    Onbegrijpelijk verhaal. Zorg maar eerst eens voor een redelijke nr 10 met enige ervaring en niet kort voor de sluiting van de transfermarkt die een half jaar heeft gespeeld.
  • 26 Jul 2021 om 17:33
    Onbegrijpelijk verhaal. Zorg maar eerst eens voor een redelijke nr 10 met enige ervaring en niet kort voor de sluiting van de transfermarkt die een half jaar heeft gespeeld.
  • 26 Jul 2021 om 17:18
    Broodje aap verhaal
  • 26 Jul 2021 om 16:39
    Lijkt mij onzin laatste wat we nodig hebben is een keeper.
  • 26 Jul 2021 om 14:59
    • Quote van 26 Jul 2021 om 13:22
      Lijkt mij niet nodig Ze hebben de Lange toch, dat is toch dat supertalent van Ajax,….?
    Lullen kan hij wel idd
  • 26 Jul 2021 om 14:33
    • Quote van 26 Jul 2021 om 12:55
      Zwitsers paspoort
    duidelijk...maar toch niet aan beginnen..
  • 26 Jul 2021 om 13:27
    • Quote van 26 Jul 2021 om 13:20
      Nigerianen zijn erg betrouwbaar en kunnen goed onderhandelen.....kiek moar naar die grappenmakers die jou een horloge proberen aan te smeren op het strand van Mallorca...
    Niet naar Mallorca gaan
  • 26 Jul 2021 om 13:22
    Lijkt mij niet nodig Ze hebben de Lange toch, dat is toch dat supertalent van Ajax,….?
  • 26 Jul 2021 om 13:20
    Nigerianen zijn erg betrouwbaar en kunnen goed onderhandelen.....kiek moar naar die grappenmakers die jou een horloge proberen aan te smeren op het strand van Mallorca...
  • 26 Jul 2021 om 12:59
    • Quote van 26 Jul 2021 om 12:55
      Heeft ook een Zwitsers paspoort, dus daar hoeft het niet aan te liggen. Maar ik hoop toch echt dat dit gerucht een fabeltje is.
    Of de lange moet verhuurt worden. Anders is dit onzin. 4 keepers gaan ze niet doen helemaal niet als geld op raakt en we nog een 10 nodig hebben en een buitenspeler.
  • 26 Jul 2021 om 12:55
    • Quote van 26 Jul 2021 om 12:47
      is een nigeriaan en die kost meer dan 400.000 per jaar is geen europiaan.....broodje aap verhaal ..prima mooi naar Nec.-:))
    Net als Nkufo
  • 26 Jul 2021 om 12:55
    • Quote van 26 Jul 2021 om 12:47
      is een nigeriaan en die kost meer dan 400.000 per jaar is geen europiaan.....broodje aap verhaal ..prima mooi naar Nec.-:))
    Zwitsers paspoort
  • 26 Jul 2021 om 12:55
    • Quote van 26 Jul 2021 om 12:47
      is een nigeriaan en die kost meer dan 400.000 per jaar is geen europiaan.....broodje aap verhaal ..prima mooi naar Nec.-:))
    Heeft ook een Zwitsers paspoort, dus daar hoeft het niet aan te liggen. Maar ik hoop toch echt dat dit gerucht een fabeltje is.
  • 26 Jul 2021 om 12:47
    • Quote van 26 Jul 2021 om 12:29
      Geloof er niets van.
    is een nigeriaan en die kost meer dan 400.000 per jaar is geen europiaan.....broodje aap verhaal ..prima mooi naar Nec.-:))
  • 26 Jul 2021 om 12:44
    Nigeriaans nieuws is altijd betrouwbaar
  • 26 Jul 2021 om 12:42
    Zeker lulkoek. Hij wil naar een grote club, maar weet bij ons dat hij zeer waarschijnlijk moet banken. Waarom zou je dan hierheen gaan ipv een club waar je wel gwn keept.
  • 26 Jul 2021 om 12:39
    Lariekoek. Broodje aap!
  • 26 Jul 2021 om 12:36
    Lijkt me een sterk verhaal.
  • 26 Jul 2021 om 12:29
    • Quote van 26 Jul 2021 om 12:27
      Die hadden we nog niet. Of gaan ze die andere twee jonkies verhuren?
    Geloof er niets van.
  • 26 Jul 2021 om 12:27
    Die hadden we nog niet. Of gaan ze die andere twee jonkies verhuren?
  • 26 Jul 2021 om 12:26
    Dit is denk ik lulkoek
Friday 1 October 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›