FC Twente wil rechtsback annex middenvelder: ''Toch kwetsbaar''

28
FC Twente wil rechtsback annex middenvelder: ''Toch kwetsbaar''

FC Twente is nog druk bezig om spelers te halen. De geldbron is niet eindeloos in Enschede, maar Ron Jans hoopt dat er nog wel wat gaat gebeuren. Hij denkt aan vier posities.

"Wij overleggen met elkaar, geven een mening en dan ga je ergens voor", doelt de trainer op de gesprekken met Jan Streuer. "Heel vaak zit je dan op één lijn. Dinsdag hebben we nog gezeten. Wat moeten we nu, welke posities zijn er nog en hoeven centjes hebben we? Ook met de scouting zaten we honderd procent op één lijn."

Bij Tukkerproat laat Jans weten dat hij nog hoopt op meerdere spelers. ''Dat houdt ook in dat we buiten de voorhoede en de nummer tien misschien toch moeten kijken naar een controlerende middenvelder of misschien een rechtsback. Het mooiste zou zijn een combinatie. Met blessures kun je daar toch kwetsbaar zijn", besluit de trainer. Giovanni Troupee werd al gehaald voor de rechtsachterpositie.

28 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Aug 2021 om 07:29
    • Quote van 31 Jul 2021 om 22:33
      Het gaat helemaal goed komen want heeft J.S de pot goud aan het einde van regenboog gevonden. Dus centen zijn geen probleem meer
    TV Oost gekeken?
  • 31 Jul 2021 om 22:33
    Het gaat helemaal goed komen want heeft J.S de pot goud aan het einde van regenboog gevonden. Dus centen zijn geen probleem meer
  • 31 Jul 2021 om 20:07
    • Quote van 31 Jul 2021 om 12:59
      Wordt pas eind maart 33. Het is een speler voor de breedte en daarvoor is hij toch niet verkeerd?
    Was voor zijn 30e al een speler voor de breedte. Fortes zal alleen maar minder worden. Veldspelers die je ophaalt en 30+ zijn moeten echt iets toevoegen. Een nieuwe Ricardinho brengt ons niets.
  • 31 Jul 2021 om 14:29
    • Quote van 31 Jul 2021 om 14:24
      leuke is dat Jans een hele grote fan is van Roemeratoe. zal dit seizoen gewoon basisspeler zijn en is, nog steeds, onze meest talentvolle speler.
    Goeie grap
  • 31 Jul 2021 om 14:26
    • Quote van 31 Jul 2021 om 09:57
      Controlerende middenvelder??? Serieus??? Okay als het een rb is die daar ook kan spelen dan is het logisch maar een Controlerende middenvelder alleen dan zijn ze knettergek!!!
    Dat dacht ik ook dan moet je een streep door Brama zetten omdat hij niet meer fit lijkt te worden.
  • 31 Jul 2021 om 14:24
    • Quote van 31 Jul 2021 om 10:00
      Dat betekend denk ik dat ze toch niet wat zien in rometaroe en bosch. Een combinatie van beide is de sambo in iedergeval niet. Die speelt alleen rechtsback.
    leuke is dat Jans een hele grote fan is van Roemeratoe. zal dit seizoen gewoon basisspeler zijn en is, nog steeds, onze meest talentvolle speler.
  • 31 Jul 2021 om 13:00
    • Quote van 31 Jul 2021 om 12:59
      Wordt pas eind maart 33. Het is een speler voor de breedte en daarvoor is hij toch niet verkeerd?
    voor mij..ik ben duidelijk genoeg..
  • 31 Jul 2021 om 12:59
    • Quote van 31 Jul 2021 om 12:57
      die is bijna 33 das 2x niks helemaal niks dus ..
    Wordt pas eind maart 33. Het is een speler voor de breedte en daarvoor is hij toch niet verkeerd?
  • 31 Jul 2021 om 12:57
    • Quote van 31 Jul 2021 om 12:14
      Jeffry Fortes klinkt logisch. Is Nederlands en kan op beide posities die Jans wil uit de voeten. Selahi had van mij mogen blijven, ik denk namelijk dat hij ook goed op de back zou kunnen spelen.
    die is bijna 33 das 2x niks helemaal niks dus ..
  • 31 Jul 2021 om 12:51
    Dion Malone van NAC zou ook kunnen. Heeft daar nog een 1-jarig contract en kan defensief op het middenveld, op rechtsback en centraal achterin. Speelde uitstekend in de play-offs.
  • 31 Jul 2021 om 12:49
    • Quote van 31 Jul 2021 om 12:14
      Gaan we dan weer uitkomen bij Nathangelo Markelo? Daar was ik nou niet echt bepaald van onder de indruk. Dan wordt de rechtsback positie bij ons wel heel erg zwak en het middenveld niet sterker.
      Controlerende middenvelders hebben we er veel van, maar het zijn allemaal jeugdspelers. De technische staf zal beter kunnen oordelen of die momenteel goed genoeg zijn dan de mensen thuis. Van Zerrouki verwacht ik een definitieve doorbraak dit seizoen. Maar als je dan een streep door Brama zet (en daar lijkt het meer en meer op helaas), dan hou je Staring en Roemeratoe als verdedigende middenvelders over. Bruns en Bosch zouden er eventueel ook kunnen spelen. Maar of dat nou zo'n solide blok gaat zijn? We werden vorig seizoen zonder Brama continue overlopen op het middenveld. Ik snap wel dat de technische staf dat liever anders ziet
    Streuer kennende komt Jeffry Fortes deze kant op. Nederlands, transfervrij en ervaren. Is een verdedigende middenvelder annex rechtsback. Vind het zelf een prima aanvulling voor de breedte.
  • 31 Jul 2021 om 12:37
    • Quote van 31 Jul 2021 om 12:35
      Dat zou best top zijn maar wel kww heeft afgelopen jaren het niet heel goed gedaan
    Heeft wel veel gespeeld. Heb jij hem gevolgd?
  • 31 Jul 2021 om 12:35
    • Quote van 31 Jul 2021 om 12:10
      Als je een rechtsback wil haal dan Rosales op. Heeft wedstrijdritme, een goede voorzet voor van Wolfswinkel en een Spaans paspoort. Hoppakee geregeld.
    Dat zou best top zijn maar wel kww heeft afgelopen jaren het niet heel goed gedaan
  • 31 Jul 2021 om 12:28
    • Quote van 31 Jul 2021 om 12:14
      Gaan we dan weer uitkomen bij Nathangelo Markelo? Daar was ik nou niet echt bepaald van onder de indruk. Dan wordt de rechtsback positie bij ons wel heel erg zwak en het middenveld niet sterker.
      Controlerende middenvelders hebben we er veel van, maar het zijn allemaal jeugdspelers. De technische staf zal beter kunnen oordelen of die momenteel goed genoeg zijn dan de mensen thuis. Van Zerrouki verwacht ik een definitieve doorbraak dit seizoen. Maar als je dan een streep door Brama zet (en daar lijkt het meer en meer op helaas), dan hou je Staring en Roemeratoe als verdedigende middenvelders over. Bruns en Bosch zouden er eventueel ook kunnen spelen. Maar of dat nou zo'n solide blok gaat zijn? We werden vorig seizoen zonder Brama continue overlopen op het middenveld. Ik snap wel dat de technische staf dat liever anders ziet
    Ik zie in Bosch meer een 6 dan die slappe Roemeratoe.
  • 31 Jul 2021 om 12:14
    Gaan we dan weer uitkomen bij Nathangelo Markelo? Daar was ik nou niet echt bepaald van onder de indruk. Dan wordt de rechtsback positie bij ons wel heel erg zwak en het middenveld niet sterker.
    Controlerende middenvelders hebben we er veel van, maar het zijn allemaal jeugdspelers. De technische staf zal beter kunnen oordelen of die momenteel goed genoeg zijn dan de mensen thuis. Van Zerrouki verwacht ik een definitieve doorbraak dit seizoen. Maar als je dan een streep door Brama zet (en daar lijkt het meer en meer op helaas), dan hou je Staring en Roemeratoe als verdedigende middenvelders over. Bruns en Bosch zouden er eventueel ook kunnen spelen. Maar of dat nou zo'n solide blok gaat zijn? We werden vorig seizoen zonder Brama continue overlopen op het middenveld. Ik snap wel dat de technische staf dat liever anders ziet
  • 31 Jul 2021 om 12:14
    • Quote van 31 Jul 2021 om 12:11
      Idd beetje raar dit. Zelfs een iets aanvallende 8 zou nog logisch zijn geweest maar een def mid. Of zouden ze een buitenkansje hebben gevonden. Dat ze dat nu alvast een beetje brengen. Anders snap ik het niet.
    Jeffry Fortes klinkt logisch. Is Nederlands en kan op beide posities die Jans wil uit de voeten. Selahi had van mij mogen blijven, ik denk namelijk dat hij ook goed op de back zou kunnen spelen.
  • 31 Jul 2021 om 12:13
    Jeffry Fortes kan defensief op het middenveld en op rechtsback. Is transfervrij en zeer ervaren. Als back up een meer dan prima optie.
  • 31 Jul 2021 om 12:11
    • Quote van 31 Jul 2021 om 12:08
      Had dan Selahi verlengd
    Idd beetje raar dit. Zelfs een iets aanvallende 8 zou nog logisch zijn geweest maar een def mid. Of zouden ze een buitenkansje hebben gevonden. Dat ze dat nu alvast een beetje brengen. Anders snap ik het niet.
  • 31 Jul 2021 om 12:11
    vermoed dat ramiz een meer aanvallende rol gaat krijgen en bosch verhuren
  • 31 Jul 2021 om 12:10
    Als je een rechtsback wil haal dan Rosales op. Heeft wedstrijdritme, een goede voorzet voor van Wolfswinkel en een Spaans paspoort. Hoppakee geregeld.
  • 31 Jul 2021 om 12:08
    Had dan Selahi verlengd
  • 31 Jul 2021 om 11:37
    We moeten sowieso een goede 10 hebben, besteed daar het geld maar aan. Ik denk toch niet dat we met 26 spelers het seizoen in willen/gaan, wat ik eigenlijk gezien het financiële plaatje niet gezond vind.
  • 31 Jul 2021 om 11:11
    • Quote van 31 Jul 2021 om 09:57
      Controlerende middenvelder??? Serieus??? Okay als het een rb is die daar ook kan spelen dan is het logisch maar een Controlerende middenvelder alleen dan zijn ze knettergek!!!
    Volledig mee eens, Ron dwaalt van padje af! Genoeg prima spelers op die positie. Onze huidige talentvolle middenvelders hebben ondersteuning nodig van een ervaren creatieve nr 10. Steek daar het geld in.
  • 31 Jul 2021 om 11:05
    • Quote van 31 Jul 2021 om 10:33
      Ik denk dat Bosch te weinig brengt hij compenseert met knetterhard werken.
    Denk dat hij verhuurd gaat worden. Dat ze daarom een extra middenvelder willen hebben. En brama kan ook wel een streep door zo onderhand.
  • 31 Jul 2021 om 10:33
    • Quote van 31 Jul 2021 om 10:00
      Dat betekend denk ik dat ze toch niet wat zien in rometaroe en bosch. Een combinatie van beide is de sambo in iedergeval niet. Die speelt alleen rechtsback.
    Ik denk dat Bosch te weinig brengt hij compenseert met knetterhard werken.
  • 31 Jul 2021 om 10:33
    ik zou eerst maar eens een creatieve middenvelder zoeken. verdedigende middenvelders zijn er zat.
  • 31 Jul 2021 om 10:00
    • Quote van 31 Jul 2021 om 09:57
      Controlerende middenvelder??? Serieus??? Okay als het een rb is die daar ook kan spelen dan is het logisch maar een Controlerende middenvelder alleen dan zijn ze knettergek!!!
    Dat betekend denk ik dat ze toch niet wat zien in rometaroe en bosch. Een combinatie van beide is de sambo in iedergeval niet. Die speelt alleen rechtsback.
  • 31 Jul 2021 om 09:57
    Controlerende middenvelder??? Serieus??? Okay als het een rb is die daar ook kan spelen dan is het logisch maar een Controlerende middenvelder alleen dan zijn ze knettergek!!!
Sunday 5 December 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›