Streuer baalt van Genoa-spel: ''Wij willen dat zwart op wit''

15
Streuer baalt van Genoa-spel: ''Wij willen dat zwart op wit''

Dimitris Limnios moet gehuurd worden van FC Köln. Dat betekent volgens Jan Streuer niet dat de komst van Denilho Cleonise van de baan is. Het staat los van elkaar.

De rechterspits van Genoa staat hoog op het wensenlijstje van de Tukkers, maar de clubs komen er nog niet uit. Jan Streuer is tegenover TC Tubantia duidelijk over de Italiaanse club. "Wij willen van Genoa zwart op wit op papier dat hij transfervrij is en dat we geen opleidingsgeld hoeven te betalen, zodat we later niet opeens verrast worden. De club zegt dat dat het geval is, maar weigert dat op papier te zetten. Wat voor spel speel je dan?"

Ron Jans liet zich eerder in Tukkerproat al lovend uit over de vleugelflitser, die via een tip in beeld kwam bij de Enschedeërs. "Die kan volgens mij ook een Eredivisie-waardige speler worden, maar hij is 19 jaar dus hij moet zich nog doorontwikkelen."

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Aug 2021 om 10:20
    • Quote van 5 Aug 2021 om 00:29
      UTwat doe je nou?? Naai je ons zo maar oor aan?? Heb ie Jan niet goed geïnformeerd?? Nou fraaie tip keerl.
    +100
  • 5 Aug 2021 om 09:49
    • Quote van 5 Aug 2021 om 00:29
      UTwat doe je nou?? Naai je ons zo maar oor aan?? Heb ie Jan niet goed geïnformeerd?? Nou fraaie tip keerl.
    Lol, Utrecht deelt taartgebak uit zonder dat er iemand jarig is....
  • 5 Aug 2021 om 09:07
    • Quote van 5 Aug 2021 om 08:46
      Hoelang willen ze hier op wachten dan?
    typisch Italiaans..rustig an..kom ik er vandaag niet mssn morgen ..komt wel maar geduld he...
  • 5 Aug 2021 om 08:47
    • Quote van 5 Aug 2021 om 07:07
      idd mondeling zeggen ze oke...op papier moet het ...anders zeggen ze later wat anders en willen ze geld.. en was het een misverstand .. Jan laat zich geen oor aannaaien .. die tijd is geweest bij FCT ..gelukkig maar
    Precies heerlijk dat hij er open in is
  • 5 Aug 2021 om 08:46
    Hoelang willen ze hier op wachten dan?
  • 5 Aug 2021 om 08:30
    • Quote van 5 Aug 2021 om 08:09
      Vertrouw nooit een Italiaan die zegt dat het allemaal goed komt……
    Vertel jouw ervaringen eens.. ;) Nu ben ik benieuwd
  • 5 Aug 2021 om 08:09
    Vertrouw nooit een Italiaan die zegt dat het allemaal goed komt……
  • 5 Aug 2021 om 07:07
    • Quote van 5 Aug 2021 om 00:00
      Wanneer schriftelijke afspraken worden geschonden dan kan je daar werk van maken, maar in dit geval waarin een club iets weigert op papier te zetten kan je verder niets.
    idd mondeling zeggen ze oke...op papier moet het ...anders zeggen ze later wat anders en willen ze geld.. en was het een misverstand .. Jan laat zich geen oor aannaaien .. die tijd is geweest bij FCT ..gelukkig maar
  • 5 Aug 2021 om 01:06
    • Quote van 5 Aug 2021 om 00:29
      UTwat doe je nou?? Naai je ons zo maar oor aan?? Heb ie Jan niet goed geïnformeerd?? Nou fraaie tip keerl.
    Geduld. Jan heeft het uitgelegd. Dit is een safe manier, moet geen andere kosten bijkomen. Ik begreep van hem dat alle seinen op groen staat en hij wil ook tekenen.
  • 5 Aug 2021 om 00:29
    UTwat doe je nou?? Naai je ons zo maar oor aan?? Heb ie Jan niet goed geïnformeerd?? Nou fraaie tip keerl.
  • 5 Aug 2021 om 00:12
    • Quote van 4 Aug 2021 om 22:41
      Das mooi kut
    Wel verstandig
  • 5 Aug 2021 om 00:00
    • Quote van 4 Aug 2021 om 22:23
      Kun je met zo'n geval niet naar de knvb of uefa stappen?'
    Wanneer schriftelijke afspraken worden geschonden dan kan je daar werk van maken, maar in dit geval waarin een club iets weigert op papier te zetten kan je verder niets.
  • 4 Aug 2021 om 22:41
    Das mooi kut
  • 4 Aug 2021 om 22:34
    • Quote van 4 Aug 2021 om 22:23
      Kun je met zo'n geval niet naar de knvb of uefa stappen?'
    Dan heb je ook niet direct uitsluitsel.
  • 4 Aug 2021 om 22:23
    Kun je met zo'n geval niet naar de knvb of uefa stappen?'
Friday 1 October 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›