Streuer: ''Je kunt het vergelijken met de komst van Unnerstall''

16
Streuer: ''Je kunt het vergelijken met de komst van Unnerstall''

Dimitris Limnios moet nog gekeurd worden, maar verder staat niets een huurdeal nog in de weg. Jan Streuer is blij met de aanvaller, die tijdelijk overkomt van FC Köln.

"Wij volgen hem al een hele tijd. Köln heeft vorig jaar 3,2 miljoen euro aan PAOK Saloniki voor hem betaald, maar de club besloot vervolgens niet met buitenspelers te gaan spelen, waardoor hij niet is doorgebroken. Toen dat in de voorbereiding weer het geval was, konden wij toeslaan", vertelt de technisch directeur aan TC Tubantia.

Queensy Menig wordt gelinkt aan meerdere clubs, maar de kans bestaat ook dat hij 'gewoon' in De Grolsch Veste blijft. Desondanks heeft Streuer met de huurling alvast toegeslagen. "We hebben voorin een paar geblesseerden en hoewel we denken dat Menig blijft, weet je dat nooit helemaal zeker. Omdat we niet verrast willen worden, hebben we Limnios nu al vastgelegd. Je kunt het een beetje vergelijken met de komst van Lars Unnerstall. Die hadden we ook binnen, terwijl Joël Drommel er nog was."

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Aug 2021 om 10:35
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:28
      Ebuehi wou zelf niet,moest teveel salaris inleveren vond hij,vervolgens staat Benfica hem bij een andere club,denkt dat Köln graag van hem af wil,dus circa de helft van hun aankoop is best te doen toch,in Kicker stond dat wij nu de helft van zijn salaris moeten betalen,deze jongen kan echt wel wat,en Jans krijgt altijd speciaal buitenspelers extra goed aan de praat,is bij alle clubs zo geweest,kijk maar ba.
    Ik denk ook dat lemnios(volgens mij spel je die zo) best onderschat word nu. We hebben 2 spitsen sie scherp voor de goal zijn en zijn voorzetten laag en strak voor kunnen ontzettend gevaarlijk worden.
  • 5 Aug 2021 om 10:31
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:28
      Ebuehi wou zelf niet,moest teveel salaris inleveren vond hij,vervolgens staat Benfica hem bij een andere club,denkt dat Köln graag van hem af wil,dus circa de helft van hun aankoop is best te doen toch,in Kicker stond dat wij nu de helft van zijn salaris moeten betalen,deze jongen kan echt wel wat,en Jans krijgt altijd speciaal buitenspelers extra goed aan de praat,is bij alle clubs zo geweest,kijk maar ba.
    En Koln speelde niet met buitenspelers. Dit is echt een klassieke rechtsbuiten.
  • 5 Aug 2021 om 10:29
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:06
      Niet alleen deze hoor,in Kicker stond een lijst wat ze gekocht hebben vanaf 2017,allemaal tussen 3 en 4 miljoen euro,7 of 8 geflopt,ook deze,gewoon geen speler voor de Bundesliga ,verwijt was de mentaliteit omdat hij niet genoeg meegereisde,maar bij Paok en nationale elftal kom je niet zomaar in de basis,best veel potentie,relatief goedkoop,en met aankoopoptie krijgt hij de kans,als hij slaagt speler die je voor veel meer kunt verkopen.
    Hopelijk bevalt hem deze micky mouse competitie beter, en pakt het goed uit. We hebben inmiddels een aardige ruime selectie paar uit de jeugd ervaring ergens anders op doen ? Niet dat het bankziters worden en de Schnauze voll hebben
  • 5 Aug 2021 om 10:28
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:15
      Maar ep ia deze koop optie. Wel haalbaar? Niet dat hij bevalt en we weer een een ebuehietje voor geschoteld krijgen?
    Ebuehi wou zelf niet,moest teveel salaris inleveren vond hij,vervolgens staat Benfica hem bij een andere club,denkt dat Köln graag van hem af wil,dus circa de helft van hun aankoop is best te doen toch,in Kicker stond dat wij nu de helft van zijn salaris moeten betalen,deze jongen kan echt wel wat,en Jans krijgt altijd speciaal buitenspelers extra goed aan de praat,is bij alle clubs zo geweest,kijk maar ba.
  • 5 Aug 2021 om 10:27
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:18
      Ebeuhi koop optie was ook gewoon betaalbaar, maar corona die dacht er anders over. Ik denk als we heel het seizoen gewoon weer supporters kunnen ontvangen dat ze die Griek gewoon kunnen overnemen. Hoop ook dat ze bij vlap ook een koop optie erin meenemen.
    Dat hoop ik ook. Al lijkt me vlap in dat opzicht onhaalbaar.
  • 5 Aug 2021 om 10:18
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:15
      Maar ep ia deze koop optie. Wel haalbaar? Niet dat hij bevalt en we weer een een ebuehietje voor geschoteld krijgen?
    Ebeuhi koop optie was ook gewoon betaalbaar, maar corona die dacht er anders over. Ik denk als we heel het seizoen gewoon weer supporters kunnen ontvangen dat ze die Griek gewoon kunnen overnemen. Hoop ook dat ze bij vlap ook een koop optie erin meenemen.
  • 5 Aug 2021 om 10:15
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:06
      Niet alleen deze hoor,in Kicker stond een lijst wat ze gekocht hebben vanaf 2017,allemaal tussen 3 en 4 miljoen euro,7 of 8 geflopt,ook deze,gewoon geen speler voor de Bundesliga ,verwijt was de mentaliteit omdat hij niet genoeg meegereisde,maar bij Paok en nationale elftal kom je niet zomaar in de basis,best veel potentie,relatief goedkoop,en met aankoopoptie krijgt hij de kans,als hij slaagt speler die je voor veel meer kunt verkopen.
    Maar ep ia deze koop optie. Wel haalbaar? Niet dat hij bevalt en we weer een een ebuehietje voor geschoteld krijgen?
  • 5 Aug 2021 om 10:06
    • Quote van 5 Aug 2021 om 09:43
      De supporters van Koln zijn niet zo heel enthousiast over deze Griek en dan druk ik mij nog zacht uit....
    Niet alleen deze hoor,in Kicker stond een lijst wat ze gekocht hebben vanaf 2017,allemaal tussen 3 en 4 miljoen euro,7 of 8 geflopt,ook deze,gewoon geen speler voor de Bundesliga ,verwijt was de mentaliteit omdat hij niet genoeg meegereisde,maar bij Paok en nationale elftal kom je niet zomaar in de basis,best veel potentie,relatief goedkoop,en met aankoopoptie krijgt hij de kans,als hij slaagt speler die je voor veel meer kunt verkopen.
  • 5 Aug 2021 om 09:47
    • Quote van 5 Aug 2021 om 09:43
      De supporters van Koln zijn niet zo heel enthousiast over deze Griek en dan druk ik mij nog zacht uit....
    De meeste Parma suporters, en in mindere mate ook die van Sampdoria, waren ook niet zo enthousiast over Graziano Pelle. Een jaar later maakte hij 27 goals voor Feyenoord.
  • 5 Aug 2021 om 09:44
    • Quote van 5 Aug 2021 om 09:26
      Meest vanuit Menig zijn kant,denk dat Twente er anders instaat, maar zeggen ze dat zal de opbrengst nihil blijven!
    Ook streuer heeft zijn woordje erover gedaan.
  • 5 Aug 2021 om 09:43
    De supporters van Koln zijn niet zo heel enthousiast over deze Griek en dan druk ik mij nog zacht uit....
  • 5 Aug 2021 om 09:26
    • Quote van 5 Aug 2021 om 08:26
      Is deze week uitgebreid toegelicht....
    Meest vanuit Menig zijn kant,denk dat Twente er anders instaat, maar zeggen ze dat zal de opbrengst nihil blijven!
  • 5 Aug 2021 om 09:24
    Zegt hij nu dat de verwachting er is dat Menig toch nog vertrekt? Kan me voorstellen dat ze eigenlijk niet willen dat hij zo de deur uitloopt.
  • 5 Aug 2021 om 08:31
    Regeren is vooruitzien!
  • 5 Aug 2021 om 08:26
    • Quote van 5 Aug 2021 om 07:47
      Volgens mij gaan ze ervan uit dat Menig gaat vertrekken.
    Is deze week uitgebreid toegelicht....
  • 5 Aug 2021 om 07:47
    Volgens mij gaan ze ervan uit dat Menig gaat vertrekken.
Friday 1 October 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›