FC Twente wil nóg extra middenvelder: ''Willen beter presteren''

39
FC Twente wil nóg extra middenvelder: ''Willen beter presteren''

FC Twente hoopt snel Michel Vlap, Dimitris Limnios en Denilho Cleonise te presenteren als nieuwe aanwinsten. Als de drie spelers binnen zijn, is FC Twente nog niet klaar op de transfermarkt.

De club uit Enschede hoopt de selectie daarnaast nog aan te vullen met een extra middenvelder, die meer 'onder de bal kan spelen'. Dat laat technisch directeur Jan Streuer weten aan TC Tubantia. Streuer weet dat dat ambitieus klinkt.

"Maar wij willen beter presteren dan vorig seizoen", aldus Streuer. Trainer Ron Jans liet eerder al weten dat hij hoopt op een rechtsback, die ook als verdedigende middenvelder uit de voeten kan. FC Twente heeft met Giovanni Troupée één rechtsback in de selectie.

Momenteel wordt het gat daarachter ingevuld door jeugdspeler Luca Everink, maar hij heeft nog geen contract. FC Twente informeerde al wel bij PSV naar Shurandy Sambo, die mogelijk op huurbasis de overstap maakt naar Enschede.

Foto: NESImages.nl

39 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Aug 2021 om 14:33
    • Quote van 5 Aug 2021 om 12:49
      Selahi kon bij Willem 2 ook niet mee. Is niet zo goed.
    Selahi volgens mij naar de club van Garcia gegaan.
  • 5 Aug 2021 om 14:18
    • Quote van 5 Aug 2021 om 12:32
      Selahi had prima op rechtsback en als verdedigende middenvelder kunnen spelen als backup.
    Helemaal mee eens
  • 5 Aug 2021 om 13:47
    • Quote van 5 Aug 2021 om 13:13
      Vurnon Anita 32 jaar en transfervrij. Verdedigende middenvelder als slot op de deur op het middenveld. Heeft links/rechtsback gespeeld en kan mooi het jonge middenvelder coachen.
    Dan haal je denk ik echt iemand voor de breedte. Is mij afgelopen seizoen bij RKC niet echt opgevallen, maar misschien had ik die club wat beter moeten volgen.
  • 5 Aug 2021 om 13:13
    Vurnon Anita 32 jaar en transfervrij. Verdedigende middenvelder als slot op de deur op het middenveld. Heeft links/rechtsback gespeeld en kan mooi het jonge middenvelder coachen.
  • 5 Aug 2021 om 13:07
    Josecarlos van Rankin proberen te huren!
  • 5 Aug 2021 om 12:49
    • Quote van 5 Aug 2021 om 12:40
      Goede optie. Pelupessy zou ook een goede zijn. Voordeel van Fortes is dat hij ook rechtsback kan spelen.
    Pelupessy heeft al een club
  • 5 Aug 2021 om 12:49
    • Quote van 5 Aug 2021 om 12:32
      Selahi had prima op rechtsback en als verdedigende middenvelder kunnen spelen als backup.
    Selahi kon bij Willem 2 ook niet mee. Is niet zo goed.
  • 5 Aug 2021 om 12:44
    • Quote van 5 Aug 2021 om 12:34
      Volgens mij willen ze Zerrouki meer naar voren laten spelen. Dan heb je alleen Brama en Roemeratoe op 6. Brama’s leeftijd begint helaas mee te spelen qua blessures en pijntjes. Bosch is ook een 8. Wel opvallend dat Staring niet meer wordt genoemd, aangezien ze daar ook een middenvelder in zien. Wat ook vreemd is dat ze nu precies een speler als Selahi zoeken, aangezien hij op 6 en rechtsback kan spelen.
    Dat snap ik juist niet. Waarom zerroeki omscholen terwijl je een speler zoekt voor de positie waar hij goed speelt. Ik zie hem nauwelijks diep gaan. Stuurt juist de spelers weg vanuit de 6 positie. Ik zou zeggen lekker zerroeki laten spelen op 6 en brama en rometaroe houden als backup. Dan een nieuwe 8 zoeken die wat meer naar voren speelt.
  • 5 Aug 2021 om 12:40
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:39
      Als er dan per se een middenvelder moet komen(hoeft van mij niet) haal dan deroy duarte op. Fysiek sterk en speelt het liefst van 6.
    Goede optie. Pelupessy zou ook een goede zijn. Voordeel van Fortes is dat hij ook rechtsback kan spelen.
  • 5 Aug 2021 om 12:34
    • Quote van 5 Aug 2021 om 12:26
      Volgens mij zijn zerroeki, brama en rometaroe spelers onder de bal. Ik zou juist een speler zoeken die creatief is of loopt. Blijkbaar zien ze zerroeki niet in de brama rol maar juist een 8 ofzo. Ik vind hem op 6 echt een topper. Spel verdelen etc. Ook bij nationale elftal speelt hij daar.
    Volgens mij willen ze Zerrouki meer naar voren laten spelen. Dan heb je alleen Brama en Roemeratoe op 6. Brama’s leeftijd begint helaas mee te spelen qua blessures en pijntjes. Bosch is ook een 8. Wel opvallend dat Staring niet meer wordt genoemd, aangezien ze daar ook een middenvelder in zien. Wat ook vreemd is dat ze nu precies een speler als Selahi zoeken, aangezien hij op 6 en rechtsback kan spelen.
  • 5 Aug 2021 om 12:32
    Selahi had prima op rechtsback en als verdedigende middenvelder kunnen spelen als backup.
  • 5 Aug 2021 om 12:26
    Volgens mij zijn zerroeki, brama en rometaroe spelers onder de bal. Ik zou juist een speler zoeken die creatief is of loopt. Blijkbaar zien ze zerroeki niet in de brama rol maar juist een 8 ofzo. Ik vind hem op 6 echt een topper. Spel verdelen etc. Ook bij nationale elftal speelt hij daar.
  • 5 Aug 2021 om 12:16
    • Quote van 5 Aug 2021 om 11:51
      Nee,je mag er niet op,maar ze hebben nog maar een training veld over,het kunstgras,andere zijn opnieuw aangelegd, dus achter het hek bij het water kun je het prima zien,018 traint daar,en 021 traint bij hvv hengelo,ook goed te volgen,zaterdag speelt 021 bij hsc om 17.30 uur voor de liefhebbers
    Oke bedankt.
  • 5 Aug 2021 om 11:51
    • Quote van 5 Aug 2021 om 11:33
      Zijn de trainingen in Hengelo weer openbaar?
    Nee,je mag er niet op,maar ze hebben nog maar een training veld over,het kunstgras,andere zijn opnieuw aangelegd, dus achter het hek bij het water kun je het prima zien,018 traint daar,en 021 traint bij hvv hengelo,ook goed te volgen,zaterdag speelt 021 bij hsc om 17.30 uur voor de liefhebbers
  • 5 Aug 2021 om 11:44
    • Quote van 5 Aug 2021 om 11:21
      Meeste Sparta supporters vinden het niet erg dat hij weg is,zeggen dat ze betere hebben.
    vindt het opmerkelijk dat Ron Jans het allemaal maar matig vond tegen Bielefelt..
  • 5 Aug 2021 om 11:33
    • Quote van 5 Aug 2021 om 11:19
      Leon noemt de naam Sambo niet voor niets denk ik,ben nu 021 aan het kijken,de training,Nijhuis scout Heracles is er ook.
    Zijn de trainingen in Hengelo weer openbaar?
  • 5 Aug 2021 om 11:21
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:44
      Het verbaast me eigenlijk dat hij nog steeds transfervrij is. Deed het meer dan prima bij sparta.
    Meeste Sparta supporters vinden het niet erg dat hij weg is,zeggen dat ze betere hebben.
  • 5 Aug 2021 om 11:19
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:39
      Die heeft echt niks laten zien ongelofelijk wat een flop. Op papier allemaal leuk en aardig maar in de praktijk kwam het er niet uit.
    Leon noemt de naam Sambo niet voor niets denk ik,ben nu 021 aan het kijken,de training,Nijhuis scout Heracles is er ook.
  • 5 Aug 2021 om 11:07
    Week geleden nog Daouda Peeters, 23 jarige en jeugdinternational van Belgie als naam laten vallen en ging hij doorgeven aan de scouting. Mag weg uit Italie. Huren met optie. Kleine club als Zulte Waregen wou hem in juli. Het is een Matusiwa in het kwadraat.
  • 5 Aug 2021 om 10:50
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:44
      Het verbaast me eigenlijk dat hij nog steeds transfervrij is. Deed het meer dan prima bij sparta.
    Mij ook.
  • 5 Aug 2021 om 10:49
    Middenvelders zat. Naar mijn mening eerder behoefte aan centrale verdedigers. Als Propper uitvalt hebben we daarvoor (voorlopig) geen fatsoenlijke vervanger. Oosterwolde is nu al een noodverband die daar niet thuishoort. Maar laten we de centen in de zak houden en jeugdspelers vaker speeltijd geven i.p.v. dure bankzitters aantrekken.
  • 5 Aug 2021 om 10:48
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:45
      Is er al een standbeeld voor hem in de maak?? Dat verdient UT toch wel.
    Standbeeld? Daar doe je hem te kort mee. Hoort op zijn minst ook nog een lintje van de koning te krijgen.
  • 5 Aug 2021 om 10:45
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:37
      Geeft niiks kan iedereen gebeuren maar vind anders dat we hem hier te kort meedoen:)
    Is er al een standbeeld voor hem in de maak?? Dat verdient UT toch wel.
  • 5 Aug 2021 om 10:44
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:39
      Als er dan per se een middenvelder moet komen(hoeft van mij niet) haal dan deroy duarte op. Fysiek sterk en speelt het liefst van 6.
    Het verbaast me eigenlijk dat hij nog steeds transfervrij is. Deed het meer dan prima bij sparta.
  • 5 Aug 2021 om 10:40
    Pelupessy!
  • 5 Aug 2021 om 10:39
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:39
      Die heeft echt niks laten zien ongelofelijk wat een flop. Op papier allemaal leuk en aardig maar in de praktijk kwam het er niet uit.
    Eens.
  • 5 Aug 2021 om 10:39
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:06
      Je kunt ook zeggen: wat goed werk weer van streuer!
    Dat is het uiteraard ook maar sta ervan te kijken...
  • 5 Aug 2021 om 10:39
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:17
      Het zou me niet verbazen als ze Markelo weer willen huren. Past perfect in wat streuer zoekt. Al hoop ik het van ganser harte van niet.
    Die heeft echt niks laten zien ongelofelijk wat een flop. Op papier allemaal leuk en aardig maar in de praktijk kwam het er niet uit.
  • 5 Aug 2021 om 10:39
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:36
      Jeffry Fortes transfervrij ophalen
    Als er dan per se een middenvelder moet komen(hoeft van mij niet) haal dan deroy duarte op. Fysiek sterk en speelt het liefst van 6.
  • 5 Aug 2021 om 10:37
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:34
      Ohja, klopt messi. Vergeet ik bijna het belangrijkste weer
    Geeft niiks kan iedereen gebeuren maar vind anders dat we hem hier te kort meedoen:)
  • 5 Aug 2021 om 10:36
    Jeffry Fortes transfervrij ophalen
  • 5 Aug 2021 om 10:35
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:17
      Het zou me niet verbazen als ze Markelo weer willen huren. Past perfect in wat streuer zoekt. Al hoop ik het van ganser harte van niet.
    Hoop toch van niet
  • 5 Aug 2021 om 10:34
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:26
      Vergeet UT niet Mark.
    Ohja, klopt messi. Vergeet ik bijna het belangrijkste weer
  • 5 Aug 2021 om 10:26
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:06
      Je kunt ook zeggen: wat goed werk weer van streuer!
    Vergeet UT niet Mark.
  • 5 Aug 2021 om 10:20
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:05
      Waar komen de knikkers in één keer vandaan?
    Logische vraag. Al denk ik dat je JS er wel op kunt vertrouwen dat hij geen onverantwoorde dingen doet en netjes binnen de lijnen kleurt.
  • 5 Aug 2021 om 10:17
    Het zou me niet verbazen als ze Markelo weer willen huren. Past perfect in wat streuer zoekt. Al hoop ik het van ganser harte van niet.
  • 5 Aug 2021 om 10:15
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:05
      Waar komen de knikkers in één keer vandaan?
    Als je een budget hebt en je kunt daar binnen blijven dan is er niks aan de hand toch?
  • 5 Aug 2021 om 10:06
    • Quote van 5 Aug 2021 om 10:05
      Waar komen de knikkers in één keer vandaan?
    Je kunt ook zeggen: wat goed werk weer van streuer!
  • 5 Aug 2021 om 10:05
    Waar komen de knikkers in één keer vandaan?