BREAKING | 'FC Twente meldt zich bij PSV voor middenvelder (22)'

67
BREAKING | 'FC Twente meldt zich bij PSV voor middenvelder (22)'

FC Twente hoopt zich op huurbasis te gaan versterken met Michal Sadílek. De Tukkers hebben zich bij PSV gemeld voor de 22-jarige middenvelder, dat meldt het Eindhovens Dagblad.

Sadílek komt niet in de plannen voor bij PSV en mag dus verhuurd worden. Ook Sparta Praag hoopt op de international van Tsjechië, die deze zomer nog mocht invallen in de EK-wedstrijd tegen Nederland. "Hij lijkt voor FC Twente een topversterking", schrijven Rik Elfrink en Leon ten Voorde.

PSV staat open voor verhuur, waarschijnlijk met een optie tot koop. Sadílek heeft nog een eenjarig contract in Eindhoven, maar PSV heeft de mogelijkheid om een optie te lichten. De Tsjech staat zelf open voor een verhuur aan FC Twente. Sadílek werd vorig seizoen door PSV verhuurd aan Slovan Liberec, waar hij zes keer scoorde in 24 competitieduels.

Technisch directeur Jan Streuer liet al weten dat FC Twente nog een extra middenvelder zoekt. Sadílek speelde bij PSV ook af en toe als linksback. Volgens Ten Voorde hoopt FC Twente vrijdag de transfer al rond te maken en bedingt de club uit Enschede een optie tot koop.

67 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Aug 2021 om 22:39
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:03
      dat blijf je altijd houden ...als FCT dit jaar top presteert vertrekken er ook weer een paar..
    Gelukkig maar. We kunnen nog een paar goede uitgaande transfers gebruiken. Anders blijven supporters van andere clubs zeiken dat we spelers onder contract hebben terwijl we ook nog schulden uit het verleden hebben.
  • 5 Aug 2021 om 22:36
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:26
      Haha zo kun je het inderdaad ook bekijken. PSV laat zijn hele systeem op Schmidt zijn ideeën spelen. Volgens mij is dat korte termijn beleid.
    Dat weet je pas nadat Schmidt ooit vertrekt. Gaat dan het hele vollgasvoetbal overboord?
  • 5 Aug 2021 om 20:52
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:03
      dat blijf je altijd houden ...als FCT dit jaar top presteert vertrekken er ook weer een paar..
    Dat zijn de huur spelers
  • 5 Aug 2021 om 18:35
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:02
      linkerrijtje ..prima..alles wat hoger is top..
    Ik vind dat je de lat altijd hoger moet leggen dan jaar ervoor. Zeker als je nu een bredere en sterkere selectie tot je beschikking hebt. Plaats 6-8 moet zeker haalbaar zijn.
  • 5 Aug 2021 om 17:59
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:45
      Als wij onder de top 3 + Feyenoord eindigen dan vind ik dat een grote verrassing. Utrecht en Vitesse schat ik wel hoger in. Rest moeten we met Sadilek en Vlap boven kunnen eindigen.
    Daarboven zou pas een verrassing zijn. Daaronder eindigen is een ruim begrip, plek 17 is er immers ook onder. ;-) Met de spelers die we nu hebben, inclusief de geblesseerde spelers, moet er het nodige mogelijk zijn. De doelstelling moet playoffs Europees voetbal zijn. De lat mag best hoog gelegd worden met deze selectie. Wel benieuwd wat er gaat gebeuren als iedereen fit is, dan moet je spelers teleurstellen wat doet dat met de groep.
  • 5 Aug 2021 om 17:03
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:55
      En dan halen ze misschien wel de kwartfinale cl en wordt Schmidt weggelokt en zit je met een onevenwichtige selectie
    dat blijf je altijd houden ...als FCT dit jaar top presteert vertrekken er ook weer een paar..
  • 5 Aug 2021 om 17:02
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:45
      Als wij onder de top 3 + Feyenoord eindigen dan vind ik dat een grote verrassing. Utrecht en Vitesse schat ik wel hoger in. Rest moeten we met Sadilek en Vlap boven kunnen eindigen.
    linkerrijtje ..prima..alles wat hoger is top..
  • 5 Aug 2021 om 16:57
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:45
      Als wij onder de top 3 + Feyenoord eindigen dan vind ik dat een grote verrassing. Utrecht en Vitesse schat ik wel hoger in. Rest moeten we met Sadilek en Vlap boven kunnen eindigen.
    Vitesse is altijd wel afwachten. Utrecht is gewoon verplicht om boven Twente te eindigen. AZ moet toch ook nog wel iets doen. Playoffs verplicht te halen. Ik zie het positief in.
  • 5 Aug 2021 om 16:55
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:54
      maar ze zijn ook verrekte goed nu..
    En dan halen ze misschien wel de kwartfinale cl en wordt Schmidt weggelokt en zit je met een onevenwichtige selectie
  • 5 Aug 2021 om 16:54
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:26
      Haha zo kun je het inderdaad ook bekijken. PSV laat zijn hele systeem op Schmidt zijn ideeën spelen. Volgens mij is dat korte termijn beleid.
    maar ze zijn ook verrekte goed nu..
  • 5 Aug 2021 om 16:54
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:45
      Als wij onder de top 3 + Feyenoord eindigen dan vind ik dat een grote verrassing. Utrecht en Vitesse schat ik wel hoger in. Rest moeten we met Sadilek en Vlap boven kunnen eindigen.
    De playoffs zijn nu toch wel een minimum, en ik hoop stiekem dat we in 2022 europa in gaan
  • 5 Aug 2021 om 16:45
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:21
      Er zit ieder jaar een positieve verrassing tussen in de eredivisie ,waarom zouden wij dat niet kunnen zijn?
    Als wij onder de top 3 + Feyenoord eindigen dan vind ik dat een grote verrassing. Utrecht en Vitesse schat ik wel hoger in. Rest moeten we met Sadilek en Vlap boven kunnen eindigen.
  • 5 Aug 2021 om 16:45
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:21
      Er zit ieder jaar een positieve verrassing tussen in de eredivisie ,waarom zouden wij dat niet kunnen zijn?
    Als wij onder de top 3 + Feyenoord eindigen dan vind ik dat een grote verrassing. Utrecht en Vitesse schat ik wel hoger in. Rest moeten we met Sadilek en Vlap boven kunnen eindigen.
  • 5 Aug 2021 om 16:45
    Welkom vlap en sadilek!!
  • 5 Aug 2021 om 16:42
    Sadilec is ook binnen volgens Tubantia
  • 5 Aug 2021 om 16:35
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:32
      Die melden zich nog wel in Enschede
    Ja en dan gaat hij voor 4 miljoen zeker…
  • 5 Aug 2021 om 16:35
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:33
      Niet minder dan 10 miljoen. Ze hebben nu geld daar.
    Of 8 in elk geval en anders jammer dan.
  • 5 Aug 2021 om 16:33
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:32
      Die melden zich nog wel in Enschede
    Niet minder dan 10 miljoen. Ze hebben nu geld daar.
  • 5 Aug 2021 om 16:32
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:23
      Die gaan echt nog wel wat doen,volgens AZ watcher willen ze zich versterken op de back posities
    Die melden zich nog wel in Enschede
  • 5 Aug 2021 om 16:26
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:15
      Schmidt mag van mij nog wel een paar jaar bij PSV blijven, heeft ons straks al 2 goede spelers opgeleverd
    Haha zo kun je het inderdaad ook bekijken. PSV laat zijn hele systeem op Schmidt zijn ideeën spelen. Volgens mij is dat korte termijn beleid.
  • 5 Aug 2021 om 16:23
    • Quote van 5 Aug 2021 om 15:47
      Dan nog met spelers als Karlsson, Midtsjo, Pavlidis, Bruno Martins Indi nog genoeg kwaliteit
    Die gaan echt nog wel wat doen,volgens AZ watcher willen ze zich versterken op de back posities
  • 5 Aug 2021 om 16:21
    Er zit ieder jaar een positieve verrassing tussen in de eredivisie ,waarom zouden wij dat niet kunnen zijn?
  • 5 Aug 2021 om 16:16
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:14
      Waar heb je dat vandaan?
    Dat heeft streuer zelf aangeven een paar weken geleden. Ze willen het beter doen dan vorig seizoen. Dan kom je al automatisch dat je voor play offs wil gaan.
  • 5 Aug 2021 om 16:15
    • Quote van 5 Aug 2021 om 15:06
      Schmidt wil de speler Sadilek niet, dus heeft na het komend seizoen in Eindhoven niks meer te zoeken. Streuer haalt er een marktconforme prijs eruit,, wat gebasseerd is op zijn prestaties en speeltijd.
    Schmidt mag van mij nog wel een paar jaar bij PSV blijven, heeft ons straks al 2 goede spelers opgeleverd
  • 5 Aug 2021 om 16:14
    • Quote van 5 Aug 2021 om 15:07
      Dat hebben ze intern ook aangegeven.
    Waar heb je dat vandaan?
  • 5 Aug 2021 om 16:12
    • Quote van 5 Aug 2021 om 15:06
      Eerder een vereiste naar mijn mening
    Eens, Streuer heeft topwerk geleverd, nu is het Jans' beurt
  • 5 Aug 2021 om 15:57
    Zou een mooie versterking zijn
  • 5 Aug 2021 om 15:57
    Hoop wel dat ze bij al die opties ook al afspraken hebben gemaakt met de spelers zodat we niet een situatie krijgen als bij Ebuehi.
  • 5 Aug 2021 om 15:56
    • Quote van 5 Aug 2021 om 15:20
      Psv, Ajax, az, utrecht zijn de enige teams die echt betere selecties hebben dan wij naar mijn mening. Vitesse gaat het monder doen naar mijn mening en Feyenoord is ook niet wat. Groningen, Heerenveen en Heracles moet je gewoon boven eindigen.
    010 en Vitasss zijn beide nog steeds beter dan ons dus een 7e of 8e plek is reëel.
  • 5 Aug 2021 om 15:47
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Dan nog met spelers als Karlsson, Midtsjo, Pavlidis, Bruno Martins Indi nog genoeg kwaliteit
  • 5 Aug 2021 om 15:47
    • Quote van 5 Aug 2021 om 15:20
      Psv, Ajax, az, utrecht zijn de enige teams die echt betere selecties hebben dan wij naar mijn mening. Vitesse gaat het monder doen naar mijn mening en Feyenoord is ook niet wat. Groningen, Heerenveen en Heracles moet je gewoon boven eindigen.
    AZ heeft flink ingeleverd dit seizoen?
  • 5 Aug 2021 om 15:45
    Laat maar komen. Lijkt mij echt een versterking.
  • 5 Aug 2021 om 15:35
    dit lijkt me een hele goede. Precies wat Rik Elferink ook zegt. Ik heb nog wat extra hoop voor degene die net zo hopen op zijn komst als ik; ik las net een artikel van het Eindhovens dagblad over zijn verhuurperiode bij Liberec. Er wordt gezegd dat hij daar een goede speler was en dat hij aangeeft dat hij sowieso het jaar na Slovan buiten Tsjechie actief wil zijn. Als Praag onze concurrent is en hij staat nog steeds achter zijn woorden dan hebben we hem bijna binnen. Maar ik denk dat een club als Praag zijn woorden wel weer aan het twijfelen heeft gebracht.
  • 5 Aug 2021 om 15:25
    • Quote van 5 Aug 2021 om 15:20
      Psv, Ajax, az, utrecht zijn de enige teams die echt betere selecties hebben dan wij naar mijn mening. Vitesse gaat het monder doen naar mijn mening en Feyenoord is ook niet wat. Groningen, Heerenveen en Heracles moet je gewoon boven eindigen.
    FC Utrecht stelt ook niks voor. Hebben nog nauwelijks iets bijzonders gedaan qua transfers. Feyenoord is denk ik net iets sterker als ons op dit moment. Ik zie ons dus ook als 5e nu.
  • 5 Aug 2021 om 15:20
    • Quote van 5 Aug 2021 om 15:14
      Toch ook realistisch, we gaan boven Heracles eindigen nu,op alle posities in de as nu betere spelers als hun,krijg er steeds meer zin in,eindelijk weer voetbal kijken in het stadion.
    Psv, Ajax, az, utrecht zijn de enige teams die echt betere selecties hebben dan wij naar mijn mening. Vitesse gaat het monder doen naar mijn mening en Feyenoord is ook niet wat. Groningen, Heerenveen en Heracles moet je gewoon boven eindigen.
  • 5 Aug 2021 om 15:14
    • Quote van 5 Aug 2021 om 15:07
      Dat hebben ze intern ook aangegeven.
    Toch ook realistisch, we gaan boven Heracles eindigen nu,op alle posities in de as nu betere spelers als hun,krijg er steeds meer zin in,eindelijk weer voetbal kijken in het stadion.
  • 5 Aug 2021 om 15:12
    • Quote van 5 Aug 2021 om 15:08
      Is gewoon fit en zou als hij vandaag of morgen gepresenteerd worden, zaterdag al tegen lazio kunnen spelen. Dat geldt ook voor die Griek.
    Lekker man! Ik heb er zin in!!
  • 5 Aug 2021 om 15:08
    • Quote van 5 Aug 2021 om 15:07
      Iemand enig idee of vlap volgende week al kan spelen, mocht die worden gepresenteerd?
    Is gewoon fit en zou als hij vandaag of morgen gepresenteerd worden, zaterdag al tegen lazio kunnen spelen. Dat geldt ook voor die Griek.
  • 5 Aug 2021 om 15:07
    • Quote van 5 Aug 2021 om 15:06
      Eerder een vereiste naar mijn mening
    Dat hebben ze intern ook aangegeven.
  • 5 Aug 2021 om 15:07
    Iemand enig idee of vlap volgende week al kan spelen, mocht die worden gepresenteerd?
  • 5 Aug 2021 om 15:06
    • Quote van 5 Aug 2021 om 15:06
      Bron?
    Ten voorde.
  • 5 Aug 2021 om 15:06
    • Quote van 5 Aug 2021 om 14:58
      Heeft nog een 1 jarige contract. Misschien laat psv hem dan transfervrij vertrekken. Heeft ook nog een 1 jarige optie bij psv. Maar misschien zijn ze ons dan goed gegund.
    Schmidt wil de speler Sadilek niet, dus heeft na het komend seizoen in Eindhoven niks meer te zoeken. Streuer haalt er een marktconforme prijs eruit,, wat gebasseerd is op zijn prestaties en speeltijd.
  • 5 Aug 2021 om 15:06
    • Quote van 5 Aug 2021 om 15:02
      Top 8 is haalbaar met deze selectie.
    Eerder een vereiste naar mijn mening
  • 5 Aug 2021 om 15:06
    • Quote van 5 Aug 2021 om 15:02
      Top 8 is haalbaar met deze selectie.
    Als iedereen fit is zeker!
  • 5 Aug 2021 om 15:06
    • Quote van 5 Aug 2021 om 15:05
      Morgen wordt hij gepresenteerd met optie tot koop. Gaat snel met de spelers zo.
    Bron?
  • 5 Aug 2021 om 15:05
    Morgen wordt hij gepresenteerd met optie tot koop. Gaat snel met de spelers zo.
  • 5 Aug 2021 om 15:02
    Top 8 is haalbaar met deze selectie.
  • 5 Aug 2021 om 15:02
    • Quote van 5 Aug 2021 om 14:58
      Heeft nog een 1 jarige contract. Misschien laat psv hem dan transfervrij vertrekken. Heeft ook nog een 1 jarige optie bij psv. Maar misschien zijn ze ons dan goed gegund.
    Of gewoon goedkoop overnemen door gebrek aan speeltijd en nog een 1 jarig contract. Zou prima kunnen.
  • 5 Aug 2021 om 14:58
    • Quote van 5 Aug 2021 om 14:56
      Optie tot koop is mooi maar waarschijnlijk toch te duur net als bij ebuehi
    Heeft nog een 1 jarige contract. Misschien laat psv hem dan transfervrij vertrekken. Heeft ook nog een 1 jarige optie bij psv. Maar misschien zijn ze ons dan goed gegund.
  • 5 Aug 2021 om 14:58
    Als binnenkort bijna de hele selectie fit is worden we kampioen
  • 5 Aug 2021 om 14:56
    Optie tot koop is mooi maar waarschijnlijk toch te duur net als bij ebuehi
  • 5 Aug 2021 om 14:55
    • Quote van 5 Aug 2021 om 14:54
      En zo worden de jongeren ook beter! En niveau hoger
    Van sadilek? Waarom deden we salahi dan weg? PRECIES dezelfde type.
  • 5 Aug 2021 om 14:55
    Dit zou denk ik wel het definitieve einde van Brama's basisplek worden. Zerrouki en Sadilek zijn denk ik toch beter nu
  • 5 Aug 2021 om 14:55
    Bij zo n speler wat ook linksback kan spelen. Denk ik meteen zullen ze dan niet alles op alles gaan zetten als er een club komt voor oosterwolde?
  • 5 Aug 2021 om 14:54
    • Quote van 5 Aug 2021 om 14:47
      Mee eens, maar op deze manier komt er kwaliteit binnen de selectie, dat ons in de toekomst verder brengt.
    En zo worden de jongeren ook beter! En niveau hoger
  • 5 Aug 2021 om 14:53
    • Quote van 5 Aug 2021 om 14:43
      Als het opties zijn die ook daadwerkelijk gelicht kunnen worden anders hebben we er niks aan. Kijk maar naar ehibue
    Als we weer met publiek gaan spelen en er komt weer normaal geld binnen dan is er binnenkort weer meer mogelijk, geen gouden bergen, maar het wordt een stuk makkelijker.
  • 5 Aug 2021 om 14:53
    Dacht even gotze
  • 5 Aug 2021 om 14:52
    Bijtertje dit. Heel goed.
  • 5 Aug 2021 om 14:49
    • Quote van 5 Aug 2021 om 14:41
      Eindelijk een extra linkspoot op middenveld en kan evt. ook linksback. Laat maar komen!
    Hij wil naar FCT..natuurlijk met en door Cerny....prachtig dit als het lukt..
  • 5 Aug 2021 om 14:48
    Jan geet nu als een speer ! en terecht de selectie rondmaken. Top versterking voor ons.
  • 5 Aug 2021 om 14:47
    • Quote van 5 Aug 2021 om 14:45
      Huren is stuk goedkoper, spelers met zijn kwaliteit, en ook Vlap zijn normaal onhaalbaar.
    Mee eens, maar op deze manier komt er kwaliteit binnen de selectie, dat ons in de toekomst verder brengt.
  • 5 Aug 2021 om 14:45
    • Quote van 5 Aug 2021 om 14:40
      Lijkt wel erg veel budget te zijn dit seizoen. Hmm.
    Huren is stuk goedkoper, spelers met zijn kwaliteit, en ook Vlap zijn normaal onhaalbaar.
  • 5 Aug 2021 om 14:43
    Als het opties zijn die ook daadwerkelijk gelicht kunnen worden anders hebben we er niks aan. Kijk maar naar ehibue
  • 5 Aug 2021 om 14:42
    Prima speler. Optie tot koop is mooi maar lijkt me niet haalbaar.
  • 5 Aug 2021 om 14:41
    Eindelijk een extra linkspoot op middenveld en kan evt. ook linksback. Laat maar komen!
  • 5 Aug 2021 om 14:41
    Goede zet, optie tot koop waarschijnlijk!!!
  • 5 Aug 2021 om 14:40
    Lijkt wel erg veel budget te zijn dit seizoen. Hmm.
Friday 1 October 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›