BREAKING | 'Geweldig nieuws bij FC Twente: drie aanwinsten binnen'

73
BREAKING | 'Geweldig nieuws bij FC Twente: drie aanwinsten binnen'

FC Twente gaat een grote slag slaan op de transfermarkt. Volgens TC Tubantia presenteert de club uit Enschede snel drie nieuwe aanwinsten.

FC Twente heeft Michel Vlap en Michal Sadílek namelijk binnen, zo meldt clubwatcher Leon ten Voorde. Vlap werd donderdagmiddag medisch gekeurd bij FC Twente en moet op huurbasis overkomen van Anderlecht. Sadílek, die eigendom is van PSV, ondergaat vrijdag de medische keuring en wordt eveneens gehuurd.

Alleen de medische keuring kan nog roet in het eten gooien. Mocht dat geen problemen opleveren, dan staat Vlap vrijdag voor het eerst op het trainingsveld bij FC Twente. Sadílek werd ook begeerd door Sparta Praag, maar wil zelf graag in Nederland blijven spelen. FC Twente heeft een optie tot koop bedongen op de EK-ganger van Tsjechië.

Naast Vlap en Sadílek heeft FC Twente nog een nieuweling binnen. Dimitris Limnios onderging donderdag de medische keuring bij de Tukkers en traint vrijdag voor het eerst mee met de selectie. De Griekse vleugelaanvaller wordt gehuurd van 1. FC Köln.

73 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Aug 2021 om 22:19
    • Quote van 5 Aug 2021 om 19:11
      Rometaroe is geen talent. Die gaat al jaren mee. Is in 2018 al gedebuteerd.Speelt een paar wedstrijden van het seizoen prima en gooit er daarna met de pet na. Dus wat moet je dan? Zal me niks verbazen dat hij na een transfer het helemaal maakt. Want het zit bij hem gewoon tussen de oren.
    Dus omdat hij heel jong zijn debuut maakte is hij geen talent meer? Op de leeftijd die Roemeratoe nu heeft hadden Bosch en Zerrouki beide nog geen minuut in het eerste gespeeld.
  • 5 Aug 2021 om 20:49
    Als dit geen mooi seizoen gaat worden?
  • 5 Aug 2021 om 20:28
    Nu nog bazour halen en ook Messi is transfer vrij
  • 5 Aug 2021 om 20:16
    • Quote van 5 Aug 2021 om 19:11
      Rometaroe is geen talent. Die gaat al jaren mee. Is in 2018 al gedebuteerd.Speelt een paar wedstrijden van het seizoen prima en gooit er daarna met de pet na. Dus wat moet je dan? Zal me niks verbazen dat hij na een transfer het helemaal maakt. Want het zit bij hem gewoon tussen de oren.
    Zo makkelijk altijd die kritiek op deze jongen.....
  • 5 Aug 2021 om 19:50
    • Quote van 5 Aug 2021 om 18:13
      Vraag me af welke middenvelders er dan vertrekken. Zerrouki of Roemeratou? Anders hebben we toch veel te veel middenvelders lijkt mij?
    Zerrouki laten vertrekken. Is gewoon basis speler hoor dit seizoen
  • 5 Aug 2021 om 19:44
    • Quote van 5 Aug 2021 om 18:18
      Je laat je eigen spelers toch niet vertrekken voor huurlingen die misschien na 1 jaar weer weg zijn. Vooral Roemeratoe. Man met het meeste talent
    Hoe meer huur spelers zoveel beter het elftal op korte termijn. Resultaten zijn dan belangrijker dan de toekomst. Volgendjaar weer opnieuw beginnen met huren. De spelers die ze huren hebben salarissen die richting miljoen gaan die huur je ook niet voor klein geld
  • 5 Aug 2021 om 19:39
    • Quote van 5 Aug 2021 om 19:11
      Rometaroe is geen talent. Die gaat al jaren mee. Is in 2018 al gedebuteerd.Speelt een paar wedstrijden van het seizoen prima en gooit er daarna met de pet na. Dus wat moet je dan? Zal me niks verbazen dat hij na een transfer het helemaal maakt. Want het zit bij hem gewoon tussen de oren.
    Totale onzin,had normaal gesproken weer een basisplaats gehad,sukkelt al lang met een blessure, vraag me echt af wat de medische staf doet,zeer ondergewaardeerd,gelukkig heeft de trainersstaf een andere mening.
  • 5 Aug 2021 om 19:32
    • Quote van 5 Aug 2021 om 18:56
      Dan is het helaas en jammer. Streuer is al eerder duidelijk geweest met Ekkelenkamp. Graag tot een bepaalde tijd. Als die tijd afgelopen is, dan stoppen we ermee. Duidelijkheid voor alles, ook al is dat jammer voor de speler en op dit moment voor Twente. Ze hebben een duidelijk beeld met de speler. Op den duur voor een mooi bedrag verkopen
    we hadden het kunnen weten ..het was ook een tip van die UT..-:))
  • 5 Aug 2021 om 19:11
    • Quote van 5 Aug 2021 om 18:18
      Je laat je eigen spelers toch niet vertrekken voor huurlingen die misschien na 1 jaar weer weg zijn. Vooral Roemeratoe. Man met het meeste talent
    Rometaroe is geen talent. Die gaat al jaren mee. Is in 2018 al gedebuteerd.Speelt een paar wedstrijden van het seizoen prima en gooit er daarna met de pet na. Dus wat moet je dan? Zal me niks verbazen dat hij na een transfer het helemaal maakt. Want het zit bij hem gewoon tussen de oren.
  • 5 Aug 2021 om 18:56
    • Quote van 5 Aug 2021 om 18:50
      Off topic: Twente is het wachten zat op genoa. Volgens ten voorde wil de speler graag maar als het langer duurt trekt Twente de stekker eruit. Geen idee wat die zakenwaarnemer aan het doen is. Maar hij mag rustig er wat druk op zetten van mij.
    Dan is het helaas en jammer. Streuer is al eerder duidelijk geweest met Ekkelenkamp. Graag tot een bepaalde tijd. Als die tijd afgelopen is, dan stoppen we ermee. Duidelijkheid voor alles, ook al is dat jammer voor de speler en op dit moment voor Twente. Ze hebben een duidelijk beeld met de speler. Op den duur voor een mooi bedrag verkopen
  • 5 Aug 2021 om 18:50
    Off topic: Twente is het wachten zat op genoa. Volgens ten voorde wil de speler graag maar als het langer duurt trekt Twente de stekker eruit. Geen idee wat die zakenwaarnemer aan het doen is. Maar hij mag rustig er wat druk op zetten van mij.
  • 5 Aug 2021 om 18:47
    Ten Voorde meldt dat twente niet meer al te lang wacht op Genoa betreft cleonisse. Zou toch wel heel jammer zijn
  • 5 Aug 2021 om 18:47
    Ten Voorde meldt dat twente niet meer al te lang wacht op Genoa betreft cleonisse. Zou toch wel heel jammer zijn
  • 5 Aug 2021 om 18:40
    • Quote van 5 Aug 2021 om 18:20
      Die beloften competitie is kwa niveau niks. Daar ontwikkelen kan maar van dat niveau ga je niet beter worden in wedstrijden.
    Des te belangrijker dat het niveau in trainingen ook voor de jongens van jong omhoog gaat toch?
  • 5 Aug 2021 om 18:39
    Wat een heerlijk elftal krijgen we! Verbaast me dat zo’n klasbak als Vlap deze kant op wil komen.
  • 5 Aug 2021 om 18:39
    Wat een heerlijk elftal krijgen we! Verbaast me dat zo’n klasbak als Vlap deze kant op wil komen.
  • 5 Aug 2021 om 18:37
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:03
      In de winter hebben de sponsors al extra geld willen inzetten. Daar is geen gebruik van gemaakt. Er zijn inmiddels 20000 kaarten verkocht. Ik verwacht dat de sponsors vertrouwen in het beleid hebben en hebben nu besloten om het geld van de winter toch weer beschikbaar te stellen. Zoiets?
    Het zou iig niet verkeerd zijn als Twenteverenigt goed inzage houd in de in en uitgaande geldstromen.
  • 5 Aug 2021 om 18:25
    • Quote van 5 Aug 2021 om 18:23
      Rik Elfrink, psv watcher.
    Jij zegt dat streuer dat gezegd had? Rik zegt alleen dat, omdat twente een hele week zich niet meer van zich liet horen. Misschien melden ze zich volgende week weer wel. Wie weet.
  • 5 Aug 2021 om 18:25
    • Quote van 5 Aug 2021 om 18:19
      Of ze willen het niveau jong Twente ook dusdanig omhoog hebben zodat de talenten daar ook door kunnen ontwikkelen.
    Met deze kwaliteit spelers die er bij zijn gekomen gaat automatisch het trainings niveau ook omhoog . Dit is ook goed voor de talenten die moeten en kunnen Aanhaken om het hogere niveau te kunnen halen .
  • 5 Aug 2021 om 18:23
    • Quote van 5 Aug 2021 om 18:13
      Vraag me af welke middenvelders er dan vertrekken. Zerrouki of Roemeratou? Anders hebben we toch veel te veel middenvelders lijkt mij?
    Meer vleugelspelers
  • 5 Aug 2021 om 18:23
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:41
      Waar heb je dat gelezen dan?
    Rik Elfrink, psv watcher.
  • 5 Aug 2021 om 18:20
    • Quote van 5 Aug 2021 om 18:19
      Of ze willen het niveau jong Twente ook dusdanig omhoog hebben zodat de talenten daar ook door kunnen ontwikkelen.
    Die beloften competitie is kwa niveau niks. Daar ontwikkelen kan maar van dat niveau ga je niet beter worden in wedstrijden.
  • 5 Aug 2021 om 18:19
    • Quote van 5 Aug 2021 om 18:13
      Vraag me af welke middenvelders er dan vertrekken. Zerrouki of Roemeratou? Anders hebben we toch veel te veel middenvelders lijkt mij?
    Of ze willen het niveau jong Twente ook dusdanig omhoog hebben zodat de talenten daar ook door kunnen ontwikkelen.
  • 5 Aug 2021 om 18:18
    • Quote van 5 Aug 2021 om 18:07
      Een middenveld met sadilek, vlap en zerroeki zou wel lekker zijn. Dan mag van mij rometaroe wel vertrekken.
    Je laat je eigen spelers toch niet vertrekken voor huurlingen die misschien na 1 jaar weer weg zijn. Vooral Roemeratoe. Man met het meeste talent
  • 5 Aug 2021 om 18:18
    Ik heb in de wandel gangen gehoord dat er enkele sponsers extra geld heeft gegeven aan ons twente voor spelers dus daarom kan het nu ook beter en andere spelers worden gehaald of gehuurd
  • 5 Aug 2021 om 18:13
    Vraag me af welke middenvelders er dan vertrekken. Zerrouki of Roemeratou? Anders hebben we toch veel te veel middenvelders lijkt mij?
  • 5 Aug 2021 om 18:10
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:28
      Streuer wil ook nog 2e PSVer vastleggen. Shurandy Sambo (rechtsback)
    Vastleggen? Huren bedoel je? En dan zal hij eerst moeten verlengen volgens mij.
  • 5 Aug 2021 om 18:07
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:36
      Ik verwacht dat Roemetatoe of Zerouki nog wel vertrekt. Vooral voor Zerouki is veel belangstelling.
    Een middenveld met sadilek, vlap en zerroeki zou wel lekker zijn. Dan mag van mij rometaroe wel vertrekken.
  • 5 Aug 2021 om 18:02
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:36
      Ik verwacht dat Roemetatoe of Zerouki nog wel vertrekt. Vooral voor Zerouki is veel belangstelling.
    Streuer zal ze nooit voor een appel en een ei laten vertrekken dus even afwachten nog. Hoop dat ze beide blijven.
  • 5 Aug 2021 om 17:57
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:53
      Doet bij meer mensen. . Net het nogsteeds niet?
    Nope storing.
  • 5 Aug 2021 om 17:53
    Doet bij meer mensen. . Net het nogsteeds niet?
  • 5 Aug 2021 om 17:50
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:47
      Zerrouki moet blijven of probeer er echt 5 mil voor te krijgen
    Ik verwacht niet dat zerrouki vertrekt. Heeft al een aantal keer aangegeven het te vroeg te vinden om te vertrekken en het zijn stijgende lijn door te trekken.
  • 5 Aug 2021 om 17:47
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:36
      Ik verwacht dat Roemetatoe of Zerouki nog wel vertrekt. Vooral voor Zerouki is veel belangstelling.
    Zerrouki moet blijven of probeer er echt 5 mil voor te krijgen
  • 5 Aug 2021 om 17:47
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:36
      Ik verwacht dat Roemetatoe of Zerouki nog wel vertrekt. Vooral voor Zerouki is veel belangstelling.
    Zerrouki moet blijven of probeer er echt 5 mil voor te krijgen
  • 5 Aug 2021 om 17:45
    Unterstal vlap van wolfswinkel heel blij mee super gedaan
  • 5 Aug 2021 om 17:44
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:28
      Sambo kost bijna niets volgend Svente,en wees eerlijk hij is ook beter dan Everink,die blessure gevoelig is,en bijna een jaar niet gespeeld heeft,bovendien kunnen we er nog steeds wat kwijtraken.
    Of sambo echt beter is moet nog blijken minder pech of blessures gevoelig wel. Maar hij moet eerst verlengen toch of is dat inmiddels al gebeurt?
  • 5 Aug 2021 om 17:41
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:37
      Streuer heeft ondertussen al gemeld dat er geen interesse meer in is. Duss
    Waar heb je dat gelezen dan?
  • 5 Aug 2021 om 17:40
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:37
      Streuer heeft ondertussen al gemeld dat er geen interesse meer in is. Duss
    Oh oké, een PSV watcher melde dit net.
  • 5 Aug 2021 om 17:37
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:28
      Streuer wil ook nog 2e PSVer vastleggen. Shurandy Sambo (rechtsback)
    Streuer heeft ondertussen al gemeld dat er geen interesse meer in is. Duss
  • 5 Aug 2021 om 17:36
    Ik verwacht dat Roemetatoe of Zerouki nog wel vertrekt. Vooral voor Zerouki is veel belangstelling.
  • 5 Aug 2021 om 17:35
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:15
      Bizarre reactie dit. Er staat nu eindelijk wat eigen waarde op het veld met eigen jongens als Zerrouki, Oosterwolde en Roemeratoe + het aantrekken van transfervrije spelers als Ünnerstall, Propper, Cerny, Troupee, Misidjan, Lukoki (botte pech) en hopelijk Cleonise. Maar met alleen die spelers is je selectie veel te smal en win je de oorlog niet, dus moeten er een paar huurlingen bij komen gezien het salaris- en spelersbudget. Als je dan spelers met de kwaliteiten van Vlap en Sadilek kunt huren, doe je gewoon fantastische zaken zonder financiele risico's te nemen!
    Eens.
  • 5 Aug 2021 om 17:34
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:15
      Bizarre reactie dit. Er staat nu eindelijk wat eigen waarde op het veld met eigen jongens als Zerrouki, Oosterwolde en Roemeratoe + het aantrekken van transfervrije spelers als Ünnerstall, Propper, Cerny, Troupee, Misidjan, Lukoki (botte pech) en hopelijk Cleonise. Maar met alleen die spelers is je selectie veel te smal en win je de oorlog niet, dus moeten er een paar huurlingen bij komen gezien het salaris- en spelersbudget. Als je dan spelers met de kwaliteiten van Vlap en Sadilek kunt huren, doe je gewoon fantastische zaken zonder financiele risico's te nemen!
    Precies! Sommigen hier
  • 5 Aug 2021 om 17:31
    Indrukwekkend alle versterkingen die hopelijk komen . Maar wat gaat er met bijvoorbeeld oosterwolde en zerrouki gebeuren als er veel euro's op tafel komen voor deze spelers. Hopelijk kun je deze 2 dan in iedergeval nog dit seizoen bij fctwente houden . En hopelijk nog langer .. Als deze selectie spelers allemaal wedstrijd fit zijn hebben de trainers keuzes te over hoe men wil spelen
  • 5 Aug 2021 om 17:28
    Streuer wil ook nog 2e PSVer vastleggen. Shurandy Sambo (rechtsback)
  • 5 Aug 2021 om 17:28
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:21
      Die extra 6 had van mij niet gehoeven. Maar sadilek is wel een felle gifkikker met een goed hard schot van buiten de 16. Optie tot koop en op die Griek een optie heb je nog eigenlijk maar 4 huurlingen. Valt het nog mee. Maar wat gaan ze doen bij die rechtsachter positie want zoveel geld kunnen we gewoon niet meer hebben. Of klotst er ergens nog wat tegen de plinten op?
    Ze wouden toch doe rechtsback van psv pok nog huren. Of ze durven het aan met erverink.
  • 5 Aug 2021 om 17:28
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:21
      Die extra 6 had van mij niet gehoeven. Maar sadilek is wel een felle gifkikker met een goed hard schot van buiten de 16. Optie tot koop en op die Griek een optie heb je nog eigenlijk maar 4 huurlingen. Valt het nog mee. Maar wat gaan ze doen bij die rechtsachter positie want zoveel geld kunnen we gewoon niet meer hebben. Of klotst er ergens nog wat tegen de plinten op?
    Sambo kost bijna niets volgend Svente,en wees eerlijk hij is ook beter dan Everink,die blessure gevoelig is,en bijna een jaar niet gespeeld heeft,bovendien kunnen we er nog steeds wat kwijtraken.
  • 5 Aug 2021 om 17:24
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:01
      Gelukkig zit ik bij een andere bank hahaha
    Denk alvast een voorschot,straks met publiek weer flink wat geld uit horecainkomsten,dan gaat de kassa weer flink rinkelen voor ons.Wedstrijd tegen Ajax is een cash-cow,laat het feest maar weer beginnen.
  • 5 Aug 2021 om 17:21
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:15
      Bizarre reactie dit. Er staat nu eindelijk wat eigen waarde op het veld met eigen jongens als Zerrouki, Oosterwolde en Roemeratoe + het aantrekken van transfervrije spelers als Ünnerstall, Propper, Cerny, Troupee, Misidjan, Lukoki (botte pech) en hopelijk Cleonise. Maar met alleen die spelers is je selectie veel te smal en win je de oorlog niet, dus moeten er een paar huurlingen bij komen gezien het salaris- en spelersbudget. Als je dan spelers met de kwaliteiten van Vlap en Sadilek kunt huren, doe je gewoon fantastische zaken zonder financiele risico's te nemen!
    Die extra 6 had van mij niet gehoeven. Maar sadilek is wel een felle gifkikker met een goed hard schot van buiten de 16. Optie tot koop en op die Griek een optie heb je nog eigenlijk maar 4 huurlingen. Valt het nog mee. Maar wat gaan ze doen bij die rechtsachter positie want zoveel geld kunnen we gewoon niet meer hebben. Of klotst er ergens nog wat tegen de plinten op?
  • 5 Aug 2021 om 17:17
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:13
      Zou die niet op de achtergrond een paar uurtjes per week actief blijven? Of was dat maar een vage mogelijkheid
    Dat denk ik wel. Hij is heel erg betrokken met een nieuw trainings centrum met "top sport klimaat" heeft daar veel aan gedaan bijna alles zelfs en heeft al eens eerder gezegd dat het best zou kunnen dat hij daar bij betrokken blijft en deels als steun/advies voor Jan Willem zie ik ook best gebeuren.
  • 5 Aug 2021 om 17:15
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:05
      Misschien moet Streuer ook even op marktplaats kijken onder het kopje “ meubels” voor een paar banken want je moet straks een heel elftal op de bank zetten . Apart dat we ineens geen schulden meer lijken te hebben ook. “ Het gaat goed “ zei Jans . “We hadden 8 huurlingen vorig jaar , nu maar 3” . Ik tel er inmiddels , ehm...Ilic, Vlap , Ugalde , Sadilek , Pieri , Limnios en Sambo zijn ze ook mee bezig ... da’ s 7 . En misschien zijn we er dan nog niet . Straks van de jeugdspelers uit eigen opleiding nog 1 of 2 in de basis (Zerouki / O Wolde . ) Gaat lekker TS en TD . Had er toch wat andere voorstellingen van vorig jaar als “ Tukker”
    Bizarre reactie dit. Er staat nu eindelijk wat eigen waarde op het veld met eigen jongens als Zerrouki, Oosterwolde en Roemeratoe + het aantrekken van transfervrije spelers als Ünnerstall, Propper, Cerny, Troupee, Misidjan, Lukoki (botte pech) en hopelijk Cleonise. Maar met alleen die spelers is je selectie veel te smal en win je de oorlog niet, dus moeten er een paar huurlingen bij komen gezien het salaris- en spelersbudget. Als je dan spelers met de kwaliteiten van Vlap en Sadilek kunt huren, doe je gewoon fantastische zaken zonder financiele risico's te nemen!
  • 5 Aug 2021 om 17:13
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:11
      Nee vanaf 1 september is hij weg bij ons.
    Zou die niet op de achtergrond een paar uurtjes per week actief blijven? Of was dat maar een vage mogelijkheid
  • 5 Aug 2021 om 17:11
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:09
      Paul is al gestopt
    Nee vanaf 1 september is hij weg bij ons.
  • 5 Aug 2021 om 17:09
    • Quote van 5 Aug 2021 om 17:06
      Streuer stopt toch sowieso na dit jaar? Of ging dat om Paul?
    Paul is al gestopt
  • 5 Aug 2021 om 17:06
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:54
      Nogmaals waar komt het geld toch weg dit seizoen. Nu snel contract van Jan struer verlengen
    Streuer stopt toch sowieso na dit jaar? Of ging dat om Paul?
  • 5 Aug 2021 om 17:06
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:55
      Het sou gaan om een betaalbaar bedrag
    Dat is makkelijk praten.
  • 5 Aug 2021 om 17:05
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:54
      Nogmaals waar komt het geld toch weg dit seizoen. Nu snel contract van Jan struer verlengen
    Misschien moet Streuer ook even op marktplaats kijken onder het kopje “ meubels” voor een paar banken want je moet straks een heel elftal op de bank zetten . Apart dat we ineens geen schulden meer lijken te hebben ook. “ Het gaat goed “ zei Jans . “We hadden 8 huurlingen vorig jaar , nu maar 3” . Ik tel er inmiddels , ehm...Ilic, Vlap , Ugalde , Sadilek , Pieri , Limnios en Sambo zijn ze ook mee bezig ... da’ s 7 . En misschien zijn we er dan nog niet . Straks van de jeugdspelers uit eigen opleiding nog 1 of 2 in de basis (Zerouki / O Wolde . ) Gaat lekker TS en TD . Had er toch wat andere voorstellingen van vorig jaar als “ Tukker”
  • 5 Aug 2021 om 17:03
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:54
      Nogmaals waar komt het geld toch weg dit seizoen. Nu snel contract van Jan struer verlengen
    In de winter hebben de sponsors al extra geld willen inzetten. Daar is geen gebruik van gemaakt. Er zijn inmiddels 20000 kaarten verkocht. Ik verwacht dat de sponsors vertrouwen in het beleid hebben en hebben nu besloten om het geld van de winter toch weer beschikbaar te stellen. Zoiets?
  • 5 Aug 2021 om 17:01
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:58
      Ze hebben de Rabo gehackt ,€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
    Gelukkig zit ik bij een andere bank hahaha
  • 5 Aug 2021 om 17:01
    Ikzeg. Jan en Ron direct langer vast leggen.
  • 5 Aug 2021 om 17:00
    Ikzeg. Supper Supper Ik ben zo trots op onze staf en iedereen die ook maar iets van betekenis heeft voor ons fctwente. Geweldig nieuws dit.
  • 5 Aug 2021 om 16:58
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:54
      Nogmaals waar komt het geld toch weg dit seizoen. Nu snel contract van Jan struer verlengen
    Ze hebben de Rabo gehackt ,€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
  • 5 Aug 2021 om 16:57
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:56
      Het kan niet op, geweldige verbeteringen ten opzichte van het verleden seizoen, klasse
    En dan te bedenken dat het voor die blessures toen ook al niet mis was
  • 5 Aug 2021 om 16:56
    Het kan niet op, geweldige verbeteringen ten opzichte van het verleden seizoen, klasse
  • 5 Aug 2021 om 16:55
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:50
      Lekker zeg, weet iemand over wat voor bedrag je ongeveer praat bij de optie van Sadilek? En ik dacht dat er bij die Griek ook een optie bij zou zitten
    Het sou gaan om een betaalbaar bedrag
  • 5 Aug 2021 om 16:54
    Nogmaals waar komt het geld toch weg dit seizoen. Nu snel contract van Jan struer verlengen
  • 5 Aug 2021 om 16:50
    Lekker zeg, weet iemand over wat voor bedrag je ongeveer praat bij de optie van Sadilek? En ik dacht dat er bij die Griek ook een optie bij zou zitten
  • 5 Aug 2021 om 16:49
    Voor mijn gevoel gaat dit een goed seizoen worden!
  • 5 Aug 2021 om 16:49
    Voor mijn gevoel gaat dit een goed seizoen worden!
  • 5 Aug 2021 om 16:49
    goed bezig!
  • 5 Aug 2021 om 16:49
    Hoppa! Nu Cleonise nog!
  • 5 Aug 2021 om 16:48
    Nou,nou,nou....dat gaat top!
  • 5 Aug 2021 om 16:48
    Das cool