Perez 'geschokt' door FC Twente: "Je had daar iemand op 10..."

Kenneth Perez
Kenneth Perez Foto: © Pro Shots

Kenneth Perez is zich rot geschrokken van FC Twente in de uitwedstrijd tegen PEC Zwolle. De oud-speler van de Tukkers zag zijn oude ploeg met 1-0 onderuit gaan in Zwolle.

"Ik ging ervoor zitten en dacht meteen: waar zit ik naar te kijken van die roden? Wat is dit voor trainingspartij-instelling?", begint Perez in het ESPN-programma Dit Was Het Weekend. "Ik heb Twente best wel hoog zitten, maar je had daar ook iemand op nummer 10 staan... Dat is weleens beter geweest."

Hij doelt daarmee op Arno Verschueren. "Dat is een speler die je totaal niet moet betrekken in het spel", is Perez hard. "Die moet alleen maar lopen en proberen in de zestien te komen, want hij heeft echt nul tempo en gevoel in zijn spel. Misschien is het lullig om hem eruit te halen, want hetzelfde geldt voor Ramiz Zerrouki. Ik zag echt weer de Zerrouki van Feyenoord. Hij handelde zó traag…"

Perez vond het niet raar dat FC Twente verloor bij Zwolle. "Ik snap heel goed dat ze nul kansen hebben gecreëerd", schetst hij. "Hoe wil je dat doen als je 0,0 tempo in je spel hebt? Een normale aanname is iets wat je mag verwachten. We hebben het over Twente, niet over Bal op 't Dak. Het was shocking om te zien, dit Twente."

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties