Pröpper treurt: "Dat had ik niet voorzien toen ik terugkwam"

Robin Propper
Robin Propper Foto: © Pro Shots

Robin Pröpper had zich zijn terugkeer bij FC Twente anders voorgesteld. De ervaren verdediger maakte deze zomer de overstap van Rangers FC naar FC Twente, mede omdat hij weer met trainer Joseph Oosting wilde werken.

"Ik was uiteraard teleurgesteld", reageert Pröpper voor de camera van de NOS. "Ik baalde er enorm van, want ik heb altijd ontzettend fijn met Joseph gewerkt. Hij is een trainer die alles gaf voor Twente en zijn jongens. Je weet dat het bij voetbal hoort, maar het is wel heel pijnlijk dat het op deze manier gebeurd is. Dat had ik niet voorzien toen ik terugkwam."

Pröpper merkte dat er deze week een 'aparte sfeer' hing bij FC Twente. "Omdat je in een interlandweek altijd een aantal dagen vrij bent. Dus het enige wat we op dat moment konden doen, was met elkaar bellen en dat hebben we ook veelvuldig gedaan", aldus de aanvoerder van FC Twente.

"Als voetballer wil je niet in deze situatie zitten, en als club ook niet", vervolgt Pröpper. "Dat voel je wel even op het veld en in de kleedkamer. Maandag merkte je dat er een wat gelaten sfeer was en ik denk dat dat logisch is. Iedereen moet dit op zijn eigen manier verwerken."

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties