Ramiz Zerrouki wil bij FC Twente blijven: "Weet niet of ik duur ben"

Ramiz Zerrouki juicht
Ramiz Zerrouki juicht Foto: © BSR Agency

Ramiz Zerrouki is bezig aan een uitstekend seizoen in het shirt van FC Twente. De Algerijnse middenvelder hoopt langer bij de club te blijven, maar is natuurlijk afhankelijk van Feyenoord, dat hem momenteel verhuurd aan de Tukkers.

"Laat ik het zo zeggen: als dit mijn laatste wedstrijd wordt, dan is dat een moeilijke, pijnlijke gedachte, omdat ik het heel erg naar de zin heb", reageert Zerrouki in de TC Tubantia. "Maar ik kan hier geen antwoord op geven, omdat ik het echt niet weet."

"Ik sta ervoor open om te blijven, maar we moeten ook realistisch zijn", gaat hij verder. "Ik weet niet of ik duur ben. Dat moet je aan Erik ten Hag en Dominique Scholten vragen. Het is een mogelijkheid, maar het moet wel allemaal kloppen en kunnen."

"We moeten eerst zondag iets gaan bereiken, en dan weten we ook of het richting volgend seizoen echt een serieuze optie is. De club heeft in elk geval de intentie om met me door te gaan. Maar tussen iets uitspreken en kunnen bewerkstelligen zit nog een heel stuk", aldus Zerrouki.

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties