"Sem Steijn wordt door niemand in de kleedkamer serieus genomen"

René van der Gijp begrijpt niet dat Sem Steijn aanvoerder is gemaakt van Feyenoord. De analist denkt dat de middenvelder niet serieus genomen wordt in de kleedkamer. 

Steijn kwam afgelopen zomer over van FC Twente en kreeg gelijk de band van Robin van Persie. "Het is bezopen om iemand aanvoerder te maken die zijn hele weg nog moet vinden binnen zo'n club", oordeelt Van der Gijp in KieftJansenEgmondGijp. "Steijn wordt ook door niemand in de kleedkamer serieus genomen."

Volgens Van der Gijp duurt het even voordat een speler bij een stap omhoog overwicht in de kleedkamer heeft. "Als jij van Sparta naar PSV gaat, van FC Twente naar Feyenoord of van PEC Zwolle naar Ajax word je in de kleedkamer niet serieus genomen", verzekert de voormalig profvoetballer. "Dat duurt gewoon even."

Lees meer:
0 reacties