Smal noemt Feyenoord-maatjes: "Ik kende hem al van FC Twente"

Gijs Smal
Gijs Smal Foto: © BSR Agency

Gijs Smal en Quinten Timber deden tijdens de Open Dag van Feyenoord een speciale persconferentie voor kinderen. Daar kregen de twee spelers van Feyenoord de vraag wie hun beste maatjes zijn in de selectie.

De middenvelder van Feyenoord kan niet echt een naam noemen. "Ik heb niet per se een beste maatje. Ik ben eigenlijk met heel veel jongens wel heel goed", reageert hij. 

Daar sluit Smal zich wel bij aan. "Ik heb ook niet één beste maatje, maar ik trek veel op met Beelen, Nieuwkoop, nu met Sem Steijn, die ik natuurlijk al van FC Twente kende", somt de linksback op. "Ook met Stengs, Quinten, Zerrouki. Ik ben met heel veel jongens goed."

Lees meer:
0 reacties