Tadic roemt FC Twente: "Ze hebben ons een lastige avond bezorgd"

Dusan Tadic
Dusan Tadic Foto: © BSR Agency

Dusan Tadic was belangrijk voor Fenerbahce bij de 1-1 tegen FC Twente. Na afloop stond hij voor de camera van Ziggo Sport.

"Ik denk dat Twente een geweldige mix van spelers is met een goede trainer, ze hebben ons een lastige avond bezorgd. Als we twee, drie passes versturen, dan kunnen we Twente in de problemen brengen. Maar we maakten te veel fouten, Twente was scherp en het is een moeilijke wedstrijd voor ons geworden", aldus de aanvaller.

Beide trainers vonden dat hun team ook had kunnen winnen. Tadic kon dat wel begrijpen. "Ze hebben allebei gelijk. Twente was in de eerste helft sterk met goede acties, goed combinatiespel en veel diepgang. Zij waren heel slim, wij een beetje slordig. Een beetje nonchalant, dat was niet goed."

Uiteindelijk kwam er dus geen winnaar in Enschede, door een fraai doelpunt van de Serviër. Ook de voetbalterminologie is hem nog niet ontglipt. "Ja, dat heet een wippertje, dat ben ik niet vergeten. Die heb ik weleens eerder gemaakt hier", lachte de routinier.

Lees meer:
0 reacties