Theo Janssen vreest: "FC Twente gaat het heel moeilijk krijgen"

Theo Janssen
Theo Janssen Foto: © BSR Agency

FC Twente verloor zondag de eerste wedstrijd van het nieuwe Eredivisie-seizoen. Op bezoek bij provinciegenoot PEC Zwolle verloren de Tukkers met 1-0 door een doelpunt van Thijs Oosting.

Theo Janssen heeft de wedstrijd gezien, en vreest dat FC Twente een heel moeilijk jaar tegemoet gaat. "Ik denk dat FC Twente het heel erg moeilijk krijgt dit seizoen", zo vertelt de analist bij NOS Studio Sport Eredivisie. "Ze zijn alle goals kwijtgeraakt, met Sem Steijn die is vertrokken naar Feyenoord."

"En als je dan nu kijkt naar de creativiteit van de jongens die de goals moeten maken... Ik ben er bang voor. En kijk je naar de bank, daar zitten ook niet echt hele goede spelers op. Het zijn geen verkeerde spelers, maar niet goed genoeg voor FC Twente om bovenin mee te draaien", aldus een duidelijke Theo Janssen. 

Lees meer:
0 reacties