Thomas van den Belt hoopt op snelle rentree na bovenbeenblessure

Thomas van den Belt bij FC Twente
Thomas van den Belt bij FC Twente Foto: © Pro Shots

FC Twente lijkt snel weer te kunnen beschikken over Thomas van den Belt. De zomeraanwinst liep eerder een bovenbeenblessure op, maar hoopt in de loop van volgende week weer een groot deel van de groepstraining mee te kunnen doen.

Dat meldt Tubantia. Van den Belt werd eerder deze zomer overgenomen van Feyenoord. Hij speelde daarna 45 minuten tegen DSVD in Deurningen, maar ontbrak daarna in de oefenwedstrijd tegen Motherwell FC. Dat had te maken met een bovenbeenblessure.

Het was de vraag of Van den Belt wel mee kon naar het trainingskamp in Oostenrijk, maar dat bleek uiteindelijk te gaan. In Oostenrijk revalideerde de middenvelder verder. Komende week hoopt hij weer een groot deel van de groepstraining mee te kunnen doen.

Lees meer:
0 reacties