Twentecafé: 'FC Twente bekijkt Noorse middenvelder uitvoerig'

Noorwegen juicht na een treffer van Felix Horn Myhre (nummer 22)
Noorwegen juicht na een treffer van Felix Horn Myhre (nummer 22) Foto: © BSR Agency

Het Twentecafé is ook deze week weer geopend, want er staat weer het nodige te gebeuren bij FC Twente. Wij houden jullie op de hoogte van de laatste nieuwtjes, geruchten en roddels uit de voetbalwereld, maar voel je ook vrij om off-topic te gaan in de comments. 

Vrijdag 22 augustus: FC Twente gaat mogelijk nog een nieuwe middenvelder aantrekken. Tys noemt de naam van Felix Horn Myhre op het forum van FCTwente.net als mogelijke optie. "Noorse middenvelder en is bekend bij onze scouting! Lipponen (scout, red.) heeft ook hem uitvoerig bekeken op 2 augustus.
Is wel een iets andere voetballer dan Kjølø overigens", schrijft hij. De 26-jarige Myhre staat onder contract bij Brann Bergen. De middenvelder kwam driemaal uit voor de nationale ploeg van Noorwegen en scoorde eenmaal. Hij ligt nog tot eind 2027 vast bij Brann. 

Donderdag 21 augustus: FC Twente moet het mogelijk lange tijd stellen zonder Mathias Kjølø. De Noorse middenvelder zou een blessure hebben opgelopen. "Ze vrezen voor een maandenlange afwezigheid", schrijft twente-4-ever op het forum van FCTwente.net. "Zal in loop van de dag wel iets meer bekend over worden. Weet niet precies wat hij heeft." Kjølø zou woensdag op de training geblesseerd zijn geraakt en donderdag onderzocht worden.

Woensdag 20 augustus: "Van Rooij staat in de belangstelling van buitenlandse clubs. Kan zomaar eens gebeuren", voorspelt Jimmy65 op het forum van FCTwente.net. De 24-jarige vleugelverdediger, die vorig seizoen overkwam van NEC, werd eerder al in verband gebracht met Besiktas en heeft volgens Transfermarkt een waarde van circa 6 miljoen euro. Zijn contract loopt nog door tot medio 2028.

Dinsdag 19 augustus: Paul Lassche, die maandagavond op 'X' nog de naam van Vaclav Cerny liet vallen, komt dinsdagochtend ook met een nieuwtje. "Begreep dat ze vandaag iemand op gesprek hebben. Geen idee wie", benadrukt de FC Twente-supporter. To be continued! 

Maandag 18 augustus: Tys laat op het forum van FCTwente.net weten dat er een overleg is geweest met Scholten, Streuer, Oosting en de scouting. "Prio nummer 1 is de aanval en zoals eerder gezegd, rechterspits wordt uit het buitenland gehaald", verklapt hij. "Ik heb grote verwachtingen deze week qua transfernieuws. Deze week hoopt de club, als het mee zit met de gesprekken, al een nieuwe speler te contracteren." 

Lees meer:
0 reacties