Vak-P voert gesprek met FC Twente-spelers: "Hier is niks te halen"

FC Twente-supporters met sjaals
FC Twente-supporters met sjaals Foto: © MTB-Photo

FC Twente wacht nog vier finales in de strijd om de Champions League-tickets. De club uit Enschede speelt zaterdagavond de belangrijke thuiswedstrijd tegen concurrent NEC.

In aanloop naar het duel in De Grolsch Veste heeft een delegatie van Ultras Vak-P donderdagochtend met een aantal spelers van FC Twente gezeten om vanuit beide kanten de verwachtingen naar elkaar uit te spreken. "Samen gaan we volle bak voor die Champions League-plek", laat Vak-P weten op social media.

De fanatieke aanhang doet daarbij ook een oproep aan de andere FC Twente-supporters. "Deze unieke kans moeten we pakken en dat gaan we samen doen! Sfeer op ALLE tribunes, van begin tot eind. De tribunes moeten vóór het einde van de warming-up en direct na rust weer vol zitten." 

Volgens de fans kan er iets moois ontstaan in De Grolsch Veste. "Zij geven alles op het veld, wij op de tribune. HIER IS NIKS TE HALEN!! We rekenen op jullie allemaal en dan bedoelen we ook echt iedereen!!", aldus Vak-P, dat oproep om zaterdag een sjaal mee te nemen naar het stadion. "Neem je sjaal mee!
Alles geven voor onze club!"

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties