'Van den Belt naar FC Twente: speler neemt afscheid in Spanje'

Thomas van den Belt bij CD Castellon
Thomas van den Belt bij CD Castellon Foto: © Pro Shots

De transfer van Thomas van den Belt naar FC Twente lijkt een kwestie van tijd. De speler van Feyenoord bereikte eerder al een akkoord met de club uit Enschede. In een eerder stadium kwamen FC Twente en Feyenoord al een transfersom overeen. 

Van den Belt heeft inmiddels via Instagram afscheid genomen van zijn Spaanse club CD Castellón. In Enschede ligt momenteel een contract klaar voor meerdere jaren voor de middenvelder. In Spanje scoorde hij zes keer en was hij driemaal aangeven.

Op Instagram zwaaide hij zijn Spaanse werkgever alvast vaarwel. "Ik wil Bob, Dick, Johan, alle spelers, de technische staf en alle mensen die bij de club werken bedanken voor dit onvergetelijke jaar. En natuurlijk ook alle fans. Het was een fantastisch jaar waarin ik me vanaf de eerste dag thuis heb gevoeld. Castellón is mijn tweede thuis geworden. Bedankt voor alle steun en liefde. We zien elkaar weer!", besluit Van den Belt.

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties