Van den Brom geniet in Grolsch Veste: "Word nu echt een ouwe lul"

John van den Brom langs de kant
John van den Brom langs de kant Foto: © Pro Shots

John van den Brom won vrijdagavond ook zijn eerste thuiswedstrijd als coach van FC Twente. Zijn ploeg zegevierde in eigen huis met 3-2 tegen Fortuna Sittard. Toch blijft Van den Brom nuchter.

"Voor mijn gevoel heb ik niet veel veranderd. Waar we wel erg mee bezig zijn, tijdens trainingen en wedstrijden, is om goed georganiseerd op het veld staan. Daar hebben we de spelers voor en dat pikken ze ook steeds beter op", merkt de oefenmeester op tegenover Voetbal International. "Ik ben ook heel blij met de strijd en de beleving. We hebben hier ook wedstrijden gezien, voor mijn tijd - en dat is niks ten nadele van Joseph, alsjeblieft niet - dat het allemaal slap was. Vandaag heb ik daar helemaal bij niemand iets van gezien."

Van den Brom genoot van zijn eerste wedstrijd in De Grolsch Veste. Zo kreeg hij kippenvel van het You'll Never Walk Alone. "Ik had wel even kippenvel, ja. Ik word nu echt een ouwe lul, maar je moet ook genieten in het leven. Op de momenten dat het kan. Voor de wedstrijd was zo'n speciaal moment. Mooi, zo mooi. Ik heb ervan genoten."

Lees meer:
0 reacties