Van Hoorenbeeck: "Ik besef dat er gevoeligheden liggen bij de fans"

Alec Van Hoorenbeeck speelt de rest van dit seizoen bij Heracles Almelo. De centrale verdediger van FC Twente wordt door de Enschedese club verhuurd aan de streekgenoot. Voor de Belg was het een typische transferdeadline-transfer. Dinsdagmorgen ontbeet hij nog met de spelers van FC Twente, dinsdagmiddag zat hij bij Heracles in het stadion.

"De overgang is vandaag heel snel gegaan", zegt Van Hoorenbeeck op de officiële site van Heracles. "Door de terugkeer van Robin Pröpper was mijn perspectief bij FC Twente veranderd en dat heeft me wel aan het denken gezet. Ik wil graag veel wedstrijden spelen, van waarde zijn voor een club en alle ups en downs in een seizoen meemaken. Ik ben heel blij dat dat nu kan bij Heracles Almelo." 

"Dit is een mooie club, in een prachtig stadion. Ik besef dat er gevoeligheden kunnen liggen bij de fans, maar die hebben dat vorig seizoen ook goed opgepakt met Mats Rots. Ik zal er in ieder geval alles aan doen om ervoor te zorgen dat mijn komst voor iedereen een win-win-situatie wordt", aldus Alec Van Hoorenbeeck. 

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties