Van Losser geeft FC Twente transfertip: "Je moet doorselecteren"

FC Twente wist zich woensdag definitief te versterken met Sondre Ørjasæter, maar technisch directeur Jan Streuer lijkt nog niet klaar op de transfermarkt. Volgens Tijmen van Wissing zouden de Tukkers er goed aan doen om ook nog een vervanger voor Michel Vlap te halen. 

"Dit elftal heeft toch ook een creatieve middenvelder nodig", sprak hij maandag in De Oosttribune. Jan van Staa is het met hem eens. "Hoevaak hebben wij dat niet gezegd? Het type-speler als Namli op 10. Die zou wat extra's kunnen brengen", legt de voormalig FC Twente-trainer uit. 

Van Wissing toont zich kritisch over het materiaal wat Joseph Oosting tot zijn beschikking heeft. "Het zou toch wel heel gek zijn als je in de winter Arno Verschueren haalt en je haalt nu deze zomer Hlynsson, dat je nu nog ter elfder ure in paniek een nummer 10 gaat halen? Maar het zou wel moeten. Ze zijn er echt van overtuigd dat ze een hele goede selectie hebben, maar ze hebben geen hele goede selectie", constateert hij.

Bert van Losser laat vervolgens weten dat de club uit Enschede ook nog wel een nieuwe spits kan gebruiken. "Ik weet niet hoelang Lammers er nog niet bij is, maar ik zou ook maar eens voorin in de punt van de aanval wat gaan zoeken", adviseert hij. "Je moet iemand hebben die rendeert. Ik ben heel eerlijk: ik had Van Wolfswinkel misschien niet verlengd. Je moet doorselecteren", besluit Van Losser over het beleid van FC Twente. 

Lees meer:
0 reacties