Van Rooij gaat in op band met Oosting: "Dat wil je liever niet"

Bart van Rooij met een voorzet
Bart van Rooij met een voorzet Foto: © Pro Shots

Bart van Rooij floreert onder John van den Brom, maar wil niks negatiefs kwijt over zijn oude trainer Joseph Oosting. Tegen Fortuna Sittard was Van Rooij weer belangrijk voor FC Twente, door de 2-0 tegen de touwen te schieten.

"Ik heb een heel goede band met Joseph en heb genoten van onze samenwerking. Natuurlijk is het jammer als je trainer ontslagen wordt, dat wil je liever niet", zegt Van Rooij bij Voetbal International. "Maar Joseph is een geweldige trainer, ik wens hem het allerbeste voor de toekomst."

Van Rooij heeft het weekend vrijaf en heeft daarbij naar zijn oude team NEC gekeken, dat met 2-1 van AZ won. Waar hij óók naar keek, waren de beelden van hemzelf afgelopen jaar, op bezoek bij Manchester United op Old Trafford. "Dat die beelden van vorig jaar me geïnspireerd hebben, wil ik niet zeggen. Maar ik ben wel hartstikke blij met de wedstrijd die ik vanavond heb gespeeld. Nu is het aan mij die lijn door te trekken."

Lees meer:
0 reacties