Van Rooij: "Niet een wedstrijd die je iedere week wil spelen"

Bart van Rooij en Kodai Sano
Bart van Rooij en Kodai Sano Foto: © Pro Shots

FC Twente speelde zaterdagavond in de slotfase nog gelijk tegen NEC (3-3). Bart van Rooij gaf na afloop aan dat het een hele zware wedstrijd was. 

NEC is dit seizoen een bijzondere ploeg, bleek ook zaterdag. "Dit is niet een wedstrijd die je iedere week speelt en dat hoeft van mij ook niet", stelt Van Rooij na afloop bij ESPN. "Zij hebben het goed voor elkaar. Ze zijn moeilijk te bespelen en blijven maar gaan. Een pittige wedstrijd. We kregen niet veel druk op de bal en zijn kwamen als vliegen op je af. Dat is lastig."

De late goal van FC Twente kwam tot stand door een strafschop, maar die was erg discutabel. "Het is moeilijk om te zeggen, op het veld gaat het zo snel", reageert de rechtsback. "Ik ben blij dat hij is gegeven en dat we nog die goal maken."

Lees meer:
0 reacties