Van Wissing hint op transfer: "FC Twente wil daar aan meewerken"

Tijmen van Wissing
Tijmen van Wissing Foto: © MTB-Photo

FC Twente verwacht deze transferperiode nog afscheid te nemen van Mees Hilgers. Voorlopig is de centrumverdediger echter nog eigendom van FC Twente en daar lijkt ook niet heel snel verandering in te komen, denkt clubwatcher Tijmen van Wissing.

"FC Twente had belangstelling voor Joris Kramer, en Kramer-Propper, dat was misschien wel het beoogde centrum", schetst Van Wissing in de podcast TransferPioniers. "Omdat Hilgers al tijden aangeeft dat hij wil vertrekken, nou Twente, wil daar wel aan meewerken. Dus ja, dat lijkt nog wel eens z'n beslag te gaan krijgen deze transferperiode.”

"Maar op dit moment is er, naar ik begrijp, nog niet wat concreets rondom Mees Hilgers", vervolgt Van Wissing. "Afgelopen vrijdag voor het laatst contact gehad met Jan Streuer, de technisch eindverantwoordelijke bij FC Twente. Dus op dit moment speelt er nog niets concreets, maar hij wil wel gaan voor een ander avontuur. Of dat in Nederland is, is de vraag. Of dat buiten Europa is, is ook de vraag. Want hij heeft natuurlijk een mooi avontuur beleefd met Indonesië, dus ik ben ook niet verrast dat hij daar naartoe zou gaan."

De journalist van RTV Oost is benieuwd waar Hilgers uiteindelijk terecht komt. "Maar ik weet niet goed welke opties die voor zichzelf allemaal nu op een rijtje aan het zetten is. Maar op dit moment is er bij de club niets bekend over een club die heel concreet is voor hem, maar dat die nog gaat vertrekken de komende periode, dat lijkt haast wel duidelijk."

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties