Van Wissing zeker van FC Twente-exit: "De vraag is waarnaartoe"

Tijmen van Wissing is ervan overtuigd dat Mees Hilgers deze zomer gaat vertrekken bij FC Twente. De verslaggever weet alleen nog niet waar de verdediger zijn loopbaan gaat vervolgen. 

Hilgers heeft nog een eenjarig contract en Van Wissing weet het zeker: hij gaat deze zomer vertrekken. "De vraag is alleen waarnaartoe", reageert hij in Voetbalpraat van ESPN. "Feyenoord zoekt verdedigers. Twee jaar geleden zou je misschien zeggen: probeer het met Mees Hilgers. Hij heeft nog steeds veel potentie, maar de laatste jaren niet de indruk achtergelaten dat hij klaar is voor de top van Nederland."

Van Wissing heeft het idee dat de hoop op een mooi seizoen van FC Twente niet groot is onder supporters. "Er is geen vrolijke stemming in de regio. Je hoeft niet in paniek te raken. Ze lopen niet mijlenver achter, maar ze hebben niks extra's in dit team waar je voor naar het stadion komt", merkt hij op. "Hlynsson is een alleraardigste voetballer, maar ik moet het nog zien. Zeker met het wegvallen van Sem Steijn."

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties