Vennegoor of Hesselink krijgt de kans: "Vind hem nog een knaapje"

Lucas Vennegoor of Hesselink maakte dit seizoen al de nodige minuten in de aanval bij FC Twente. Tijmen van Wissing is echter nog niet onder de indruk van de spits, die kortgeleden zijn contract in Enschede verlengde.

"Ik vind hem echt nog een knaapje. En je ziet ook jongens van 19 die al verder zijn", opent Van Wissing bij De Oosttribune. "Ik heb dat idee met alle talenten, want dat zijn ze ontegenzeggelijk. Ze vonden hem in de ontwikkeling nog niet van de aard dat hij in de Eredivisie kon spelen."

"Bij Vennegoor komt die stap misschien nog wel. Maar als je op dit niveau voetbalt...", zegt Van Wissing, die daarmee doelt op de Onder 21-competitie waarin de grootste talenten van FC Twente hun minuten maken. Art Langeler sluit zich aan bij Van Wissing: "De top van de FC Twente/Heracles Academie moet wel uitgedaagd worden in trainingen en wedstrijden."

"In trainingen zou dat wel kunnen, maar ze moeten op een hoog niveau spelen. De Onder 21 competitie is niet het niveau waar zij heel veel beter gaan worden. Misschien kunnen ze nog een keer lobbyen om in te stromen in de Tweede Divisie", besluit Langeler. 

Lees meer:
0 reacties