Verbeek verwacht Twente-vertrek: "Misschien al in de winterstop"

FC Twente speelt zaterdagavond een uitwedstrijd tegen FC Volendam. Door de schorsing van Hlynsson moet trainer John van den Brom op zoek naar een andere nummer tien. Naci Unuvar valt uit met een blessure, waardoor Daan Rots de logische oplossing lijkt.

"Wat denk je van Arno Verschueren?", vraagt Gertjan Verbeek bij De Oosttribune. Jan van Staa haakt in: "Die heeft dat ook al een aantal keer gedaan, hè." Verbeek: "Kijk, als Verschueren nu niet wordt opgesteld, dan weet hij ook dat het aan het einde van het seizoen klaar is. Misschien al in de winterstop."

Clubwatcher Tijmen van Wissing weet dat Verschueren in ieder geval niet op tien gaat spelen tegen Volendam. "Ik denk dat dit een enorme knauw is voor hem." Verbeek: "Dat denk ik ook. Als je nu nóg niet de kans krijgt, wanneer dan wel? Het wordt steeds duidelijker voor hem. En voor het elftal ook."

Voor welke positie komt Verschueren dan nog wel in aanmerking? Van Staa: "Op zes of acht." Verbeek reageert: "Hij is gehaald als tien, maar naarmate je ouder wordt, kun je van positie veranderen. Ik denk dat hij nu allang blij zou zijn als hij speelt, of dat nou op zes of acht is. Hij komt in ieder geval niet meer in aanmerking op tien," aldus Verbeek.

Lees meer:
0 reacties