Wagelaar hoopt op wijziging in basis: "Dat blijf ik volhouden"

René Wagelaar ziet FC Twente niet zomaar vierde worden in de Eredivisie. Wat hij wel ziet gebeuren, is dat het elftal van John van den Brom de play-offs haalt. Hij vindt echter dat één zwaluw geen zomer maakt, doelende op het duel met Sparta Rotterdam.

"Ik denk niet dat ze vierde gaan worden, daar heb je andere kwaliteiten voor nodig", zegt Wagelaar bij 1Twente Voetbaltijd. Daarna wordt aangehaald dat ploegen als FC Utrecht en NEC maar twee punten voor staan op FC Twente. "Ja, maar we zijn pas net onderweg."

"Ze kunnen wel met gemak de play-offs halen. Dat moet kunnen met dit elftal", zegt Wagelaar, die wel nog wat zou aanpassen. "Ik blijf erbij dat Sam Lammers de eerste spits moet zijn, want Ricky van Wolfswinkel zit de sleet op. Dat blijf ik volhouden. Tegen Sparta was het ook geen 90 minuten vol gas, maar dat kan ook niet meer met 36."

Van de verdediging is hij wel onder de indruk. "Achterin staat het goed, vooral Rots vind ik het goed. Die speelt altijd goed, ook de wedstrijden ervoor al. Dit vind ik echt een prima speler. Maar ik wil dit, zoals tegen Sparta, eerst drie of vier keer zien", besluit Wagelaar.

Lees meer:
0 reacties