Zerrouki erkent: "Daarom moet je ook een kanttekening plaatsen"

Ramiz Zerrouki wijst
Ramiz Zerrouki wijst Foto: © BSR Agency

Ramiz Zerrouki is weer helemaal opgebloeid bij FC Twente. De huurling van Feyenoord voelt het vertrouwen binnen zijn ploeg. Hij had nooit gedacht dat FC Twente in de laatste wedstrijd zou strijden om een Champions League-ticket. 

De trainerswissel heeft volgens hem goed uitgepakt, al wil hij het niet puur en alleen daarop afschuiven. "Ja, als je puur kijkt naar de resultaten. In het begin van het seizoen hadden we niet het gevoel dat we nu, voor de laatste speeldag, derde zouden staan. Maar we weten ook niet hoe het was uitgepakt als we met Joseph Oosting waren doorgegaan", klinkt hij bij Tubantia

"Daarom moet je ook een kanttekening plaatsen. Als je ziet hoeveel nieuwe spelers er aan het begin van het seizoen waren, onder wie ikzelf, dan weet je dat dat tijd nodig heeft. Dat is ook gebleken. Op een gegeven moment valt het in elkaar, ga je beter spelen en groeit het vertrouwen", aldus de middenvelder. 

Hij voelt zich weer helemaal zichzelf op het veld. "Ja, ik denk dat ik dat heb laten zien. Het heeft er altijd ingezeten. Als je wekelijks speelt, is het makkelijker om jezelf te tonen. Je hebt ritme, weet dat je speelt, leeft elke week van wedstrijd tot wedstrijd en zit in een bepaald systeem", vertelt hij. 

"Je speelt ook ergens voor en wilt echt iets bereiken met het team. Dat gevoel heb ik heel erg gemist. Alles komt er weer uit. Ik voel veel waardering vanuit het team, maar ook vanuit de supporters. Ik denk dat iedereen blij is dat ik ben teruggekomen", besluit Zerrouki. 

Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties