Zerrouki erkent: "Daarom moet je ook een kanttekening plaatsen"

Ramiz Zerrouki is weer helemaal opgebloeid bij FC Twente. De huurling van Feyenoord voelt het vertrouwen binnen zijn ploeg. Hij had nooit gedacht dat FC Twente in de laatste wedstrijd zou strijden om een Champions League-ticket.
De trainerswissel heeft volgens hem goed uitgepakt, al wil hij het niet puur en alleen daarop afschuiven. "Ja, als je puur kijkt naar de resultaten. In het begin van het seizoen hadden we niet het gevoel dat we nu, voor de laatste speeldag, derde zouden staan. Maar we weten ook niet hoe het was uitgepakt als we met Joseph Oosting waren doorgegaan", klinkt hij bij Tubantia.
"Daarom moet je ook een kanttekening plaatsen. Als je ziet hoeveel nieuwe spelers er aan het begin van het seizoen waren, onder wie ikzelf, dan weet je dat dat tijd nodig heeft. Dat is ook gebleken. Op een gegeven moment valt het in elkaar, ga je beter spelen en groeit het vertrouwen", aldus de middenvelder.
Hij voelt zich weer helemaal zichzelf op het veld. "Ja, ik denk dat ik dat heb laten zien. Het heeft er altijd ingezeten. Als je wekelijks speelt, is het makkelijker om jezelf te tonen. Je hebt ritme, weet dat je speelt, leeft elke week van wedstrijd tot wedstrijd en zit in een bepaald systeem", vertelt hij.
"Je speelt ook ergens voor en wilt echt iets bereiken met het team. Dat gevoel heb ik heel erg gemist. Alles komt er weer uit. Ik voel veel waardering vanuit het team, maar ook vanuit de supporters. Ik denk dat iedereen blij is dat ik ben teruggekomen", besluit Zerrouki.
Doe mee aan het WK-spel van Twentefans!
Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Twentefans op Scorito!

Theo Janssen trekt conclusie over Oranje: "Het was bedroevend"

Perez voorspelt wijziging bij Nederlands elftal: "Echt irritant"

Conceptprogramma FC Twente bekend: Dit is de eerste thuiswedstrijd

Hoffenheim blij met Mats Rots: "Hij past goed binnen onze aanpak"

'Brenet hoopt op transfer': "In Nederland heb ik het wel gezien"

"FC Twente kan het hele bedrag herinvesteren in nieuwe spelers"

Michel Jansen maakt opvolger Maletic bekend: "Interessant profiel"

Borst: "Beter dan Weghorst, Malen, Depay en Brobbey bij elkaar"

FC Twente ontvangt recordbedrag: "Het is een waanzinnige transfer"

Theo Janssen hekelt handelswijze van Feyenoord: "Dat kán niet"

'Marino Pusic gelinkt aan Erediviseclub': "Brengt kwaliteiten mee"

'Oud-speler FC Twente spoedig nieuwe assistent van Peter Bosz'

Mats Rots blij met transfer: "Grote wens om hier naartoe te gaan"

Eerste speelronde bekend: FC Twente start met een uitwedstrijd

Boualin: "Zij hebben zich nooit officieel gemeld bij FC Twente"

Ten Hag: "Wisten dat er veel belangstelling voor hem zou komen"

Ten Voorde onthult details over transfer Mats Rots: "2,5 miljoen"

'Werder Bremen heeft FC Twente-doelwit van één miljoen in vizier'

'FC Twente bedingt doorverkooppercentage bij transfer Mats Rots'

OFFICIEEL | Rots vertrekt: "FC Twente heeft mij enorm geholpen"

'Zerrouki kan zakken vullen bij club in Verenigde Arabische Emiraten'

Ten Hag na 'recordtransfer': "We zadelen trainer met probleem op"

'FC Twente ziet in Kroatische verdediger opvolger van Mats Rots'

BREAKING | 'Mats Rots vertrekt voor recordbedrag; PSV grijpt mis'

Theo Janssen verbaasd over onthulling Oranje-assistent: "Kan niet"

'Hlynsson kent goed seizoen en ziet transferwaarde flink stijgen'

Reserves Nederland in tweede oefenduel onderuit; Wieffer scoort

Nederland en Reijnders winnen na bizarre slotfase van Oezbekistan

Roemeratoe wil zich op WK in de kijker spelen: "Ben transfervrij"

FC Twente neemt jeugdspeler over van Go Ahead: "Nieuw hoofdstuk"

FC Twente presenteert nieuwe thuisshirt; geïnspireerd op 2009-2010

Heubach en Polak schitteren in videoclip: "Bijna niet te geloven"

Jans blikt terug: "Ik denk dat ik uiteindelijk geslachtofferd ben"

Jans blikt terug: "Dat was FC Twente in die tijd niet gewend"

VIDEO | Alle goals van FC Twente van afgelopen seizoen op een rij

Gullit haalt uit naar Eredivisieclubs: "Gaan ze slecht mee om!"













