Zerrouki vierde goal met Naci Ünüvar: "Dat hadden we afgesproken"

"Het was nu heel erg goed. Het zou heel mooi zijn als dit de basis is", zo vertelt Zerrouki in gesprek met FC Twente TV. "Je krijgt dit seizoen ongetwijfeld nog wel wat tegenslagen, dat het spel wat minder is. Dan moet je vechten, maar laten we hopen dat we zoveel mogelijk dit spel kunnen laten zien."

Na zijn goal deed Zerrouki een dansje met collega Naci Ünüvar. "Dat is een dingetje op internet waar we samen vaak om lachen. We hadden afgesproken om hem te doen. Eigenlijk ook met Daan Rots, maar Daan bleef ver weg, die had het denk ik niet helemaal door. Leuk om het zo te kunnen vieren", aldus Ramiz Zerrouki.

Lees meer:
0 reacties